Search for posts by Violet.
First Page | « | 1 ... 53 | 54 | 55 | 56 | 57 ... 62 | » | Last
Search found 611 matches:
Re: Beste meiden
from Violet. on 11/10/2015 08:28 PMMeiden ik snap dat het een steun voor jullie is, maar sommige hebben er last van.
En we willen graag dat Hello Model een wat vrolijkere sfeer krijgt, en dat je niet als je je net registreert dat je gelijk topic's ziet met als titel ''zelfmoord'' ''snijden'' ''kut leven dat ik heb''
Als je graag wat kwijt wilt, kan je op het forum plaatsen of je iemand mag mailen.
Wanting to be someone else is a waste of the person you are.
from Violet. on 11/09/2015 09:54 PMVgm weet ik wie je bedoeld...
from Violet. on 11/09/2015 09:41 PMJa ik snap wat je bedoeld maar alsnog, dit maakt de sfeer niet leuker. Voor mij is dit ook een slechte invloed. Het is makkelijk dat je zegt dat ze de ''topic's kunnen vermijden.'' maar dat gaat niet zo makkelijk.
Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta
from Violet. on 11/09/2015 09:39 PMWat ze zeggen is waar. Ze kunnen jouw niet helpen. Het enige wat ze kunnen doen is zeggen dat je hulp moet gaan zoeken bij een profesioneel iemand.
from Violet. on 11/09/2015 09:38 PMAls je mij een mailtje stuurt met de vragen die je hebt kan ik je veder helpen,
Beste meiden
from Violet. on 11/09/2015 09:33 PMIk merk de laatste tijd dat er een depressieve sfeer hangt hier,
Ik kom vaak topic's tegen op het forum over zelfmoord, verdriet, geen vrienden hebben, alleen voelen etc
Ik snap dat jullie je gevoelens kwijt willen, en dat kan altijd. Maar soms gaat het over de grens.
Je kan hier andere meiden/jongens mee beinvloeden.
Ik ga daarom strenger opletten op het forum en als het moet verwijder ik topic's.
Liefs,
Violet.
UPDATE: Maandmodel November
from Violet. on 11/07/2015 12:54 PMWe zitten nu precies een week in November, en ik ben er een beetje laat mee (Sorry daarvoor)
Maar de nieuwe maandmodel is; Supermodelkaty
Als je op ''Maandmodel'' klikt zie je de reden waarom Supermodelkaty maandmodel is van November.
Liefs,
Violet.
Re: Stel je voor dat je eetproblemen hebt
from Violet. on 10/20/2015 06:20 PMJij kan je het niet voorstellen, maar een aantal meiden hebben daar last van. Het zit vast in je hoofd en je kan er niks aan doen.
from Violet. on 10/19/2015 11:16 PMOohh, ik dacht dat je de eetstornis bedoelde. Mijn foutt.
from Violet. on 10/19/2015 08:44 PMDan vind je altijd wel weer een manier om er van af te komen.