Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 53 | 54 | 55 | 56 | 57 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| WD
from walkingdead on 05/26/2019 12:21 AMBenjamin
Ik schoot per direct in de lach “dat is juist toch fijn.. Temminste ben je niet zoals die andere gezichten.. ik bedoel jou broer is nog faker dan een paar neppe Gucci schoenen.” Zei ik toen tegen haar terwijl ik in haar ogen keek “en je bent de enige met blauwe ogen en dat lange zwarte haar wat ik best wel mooi aan je vind.” Ik schepte het eten op “en dat van je neven dat is inderdaad walgelijk gadverdamme onder Sawyer liggen ben blij dat ik geen meid ben.”
Dawn
Als ik Benjamin dat laatste hoor zeggen grinnik ik hij moest is weten hoe lekker onder hem liggen was,
from walkingdead on 05/26/2019 12:08 AMBenjamin
Als ze dat vraagt kijk ik even naar buiten “ik ben nooit echt verliefd geweest denk ik.. gewoon veel sympathie getoond en me laten meeslepen.” Ik keek haar aan “ik wil jou zijn” zei ik toen.” Een royal en minderwaardig must be Nice being uncool en cool at the same time” zei ik met een klein glimlachje tegen haar. Terwijl ik bordjes pakte en ik het niet over Jane wou hebben.
Dawn
Ik kwam thuis en rook pasta als ik zie dat Juniper er is val ik stil en begluur ik de 2. Another Victim brother dacht ik in mezelf.
from walkingdead on 05/25/2019 11:51 PMBenjamin
Als ze het overneemt kijk aandachtig naar haar. Net een klein kind die zijn woordenboek probeerde te begrijpen. Vroeger had ik ook altijd naar Jane zitten staren wanneer ze haar bed verschoonde voor nieuwe klanten. Ik had er altijd gezegd dat ik alles voor haar zou regelen.. en dat ze het werk niet meer hoefde te doen.” Hoe is het eigenlijk om gevoelens te hebben?” Vroeg ik doelend omdat ik ze zelf niet meer aan kreeg door Jane’s dood.
En aan Juniper kon ik zien dat ze barstte van gevoelens en emoties.
from walkingdead on 05/25/2019 11:09 PMBenjamin
“Are you nudes.. in die gebroken Mercedes van je broer wil je terug gaan.” Ik pakte haar pols vast en trok er naar me toe “you not going anywhere until its morning.” Zei ik doelend naar het feit dat de slumps een gevaarlijke plek was s avonds en vooral voor rijke prinsessen die mens waren. Ik nam haar hand vast en nam haar mee terug naar mijn appartement. Jane had niet gewillen dat ik iemand die in nood was alleen naar huis zou laten gaan. Ik haten Sam maar betreft Juniper had ik ineens niet zo een hekel aan “alle” royals. This human girl Made me wondering about my pastlife. Eenmaal thuis appte ik Dawn waar ze bleef en maakte ik pasta voor Juniper. Meestal kookte Dawn dus was ui snijden nu al een moeite.
from walkingdead on 05/25/2019 08:56 PMBenjamin
Als ik Juniper hoor verzwakken draaide ik me vliegens vlug om en ving ik haar op. Zonder erbij na te denken zette ik mijn tanden in mijn pols en gaf ik haar mijn bloed “drink op.” Zei ik vlug omdat ze een mens was ik veegde haar pikzwarte lokken uit haar gezicht. En merkte nu pas op hoe mooi ze van dichtbij was.. ik was nu wel verplicht om haar terug te brengen naar haar familie. Ik hield haar tegen me aan terwijl een memory van Jane in mijn gedachtes tevoorschijn kwamen.
Benjamin 2 jaar geleden
“Je bent geen engel maar een dengel.” Zei Jane terwijl ze mijn wonden fixte voor een snellere genezing “ik ben wel meer dan dat.” Ik keek naar een pakje condooms op haar nachtkastje en een bed het rook hier naar seks en niet veel goeds.” Zo je bent helemaal weer schoon” zei ze glimlachend terwijl haar deurbel ging en ze de deur even open deed waar ik toen een jongen zag staan van mijn leeftijd “Sam wat doe jij hier.”
from walkingdead on 05/25/2019 07:25 PMBenjamin
Ik liep net de convience store uit en horde een gil vanuit een steegje komen. Als ik een Mercedes zie gesloopt laat ik mijn boodschappen vallen en ren ik er op af. Waarna ik Rad zag knagen aan Juniper ik rook het bloed terwijl mijn ogen rood werden. Ik probeerde mijn lust te bedwingen en liep op Rad af “prins Benjamin.” Zei hij koeltjes en glimlachend “ook een sipje?” Vroeg hij grijnzend ik gaf hem een stoot op zijn kaak terwijl mijn demonbloed begon te stollen diep in me. Ik trok Juniper aan haar pols achter me Rad keek me fronsend aan “sinds wanneer geef jij om de rijke hoertjes?” Zei hij grijnzend met een bebloede bek “zal de buurt niet leuk vinden dat je ineens onze toetjes beschermd.” Ik reageerde niet omdat ik woede in me voelde en als ik boos werd zou ik ontsporen en dat wilde ik niet “verdwijn Rad voordat ik je iets aan doe.”
Dawn
“Nee bedankt” zei ik tegen hem “let’s have seks more often..” ik duwde een briefje met mijn nummer er op in zijn jasje en liep toen glimlachend weg. God wat was de seks lekker met hem.
from walkingdead on 05/25/2019 06:28 PMBenjamin
Als ze dat zegt zucht ik het was ieder keer hetzelfde een meisje dat achter me aan zat.. die probeerde om me minder harteloos te maken. Ik pakte wat geld uit mijn potje en liep ermee naar de supermarkt voor een nieuw pakje sigaretten. Ik bekend in de slumps en de God van drugs niemand durfde mij of mijn zusje lastig te vallen.
Dawn
“Je begrijpt het niet..” Ik nam diep adem en kwam overeind “ik denk niet dat ik zoveel kan bespreken met mijn fuckbuddy eigenlijk” ik nam diep adem en stopte mijn doosje sigaretten in mijn jaszak.
from walkingdead on 05/25/2019 09:46 AMDawn
“Mijn broer zou de opvolger van mijn vader woorden.. maar he hated his mom.. so he escaped allot out of the Heaven castle.. after a flight with his mom or if he felt upset after the death of or three brothers.” Ik nam diep adem “op een dag werd het zo erg dat mijn vader wilde dat ik zou trouwen met een rijke jongen zodat hij Benjamin niet meer nodig had.. hij verbande Benjamin naar de slumps waar hij uiteindelijk liefde vond en in woonde bij een pros Jane ja.. Maar Jane was niet alleen pros maar net zoals hem verbannen uit haar familie.. Voor Ben kwam Sam haar altijd opzoeken betalen voor seks en soms geen seks.. hij was gewoon smoor op haar.” Ik nam diep adem “maar zij niet op hem ze wilde met Ben zijn en de wereld over reizen.. maar ik wilde niet de troon en zorgde er voor dat Ben zou terug komen en hij deed dat ook en raakte vervolgens ontspoord.. omdat hij.” Ik hield mijn mond “lang verhaal.”
Benjamin
Ik keek haar aan en trok toen mijn shirt aan “oké dat is ook prima.” Ik gaf haar.. haar honderd euro terug en stopte 50 in mijn zak “succes met je neus kapot maken.” Doelend naar het feit dat ze mens is ik plofte op de bank en stak mijn joint aan. Terwijl ze wist waar de deur was ze was nogsteeds Sam’s zusje.
from walkingdead on 05/24/2019 11:41 PMDawn
Hij was de 1ste royal die ik dat ooit heb horen zeggen “klinkt raar als ik zeg dat ik je wel een goed mens vind voor een royal.” Ik snoof en keek naar de blauwe middag lucht.” Mij kan het heel veel schele dat ik geen royal meer ben” ik zakte neer op een boomstronk “ik heb mensen zoals je neef me laten gebruiken voor sympathie.. ik heb mijn broers vriendin haar dood ingejaagd omdat ik niet in zijn voetsporen wou treden.”
Benjamin
Als z het geld neergooid en ik opmerk dat ze expres zo gekleed was. Grijns ik “sinds wanneer doe ik prosutitie werk?” Ik gaf haar de products waar ze om had gevraagd. En bekeek haar nog een keertje “je wilt zeker dat ik je neuk?” Ik trok mijn shirt over mijn hoofd terwijl ik vervolgens mijn voordeur sloot. Mijn brandmarks waren nu wel goed te zien door het ongeluk 11 jaar geleden meisjes hadden het altijd sexy gevonden.” Al maakt het me niet uit waar je me voor gebruikt.. zolang ik Dawn’s mond maar kan voeden.” Ik keek haar met leegte in mijn ogen aan.
from walkingdead on 05/24/2019 11:20 PMDawn
Als hij een antwoord geeft waar ik onder de indruk van ben grijns ik.” Oef” ik trok hem aan zijn bloes dichter naar me toe “ik ben echt slecht voor je.” Zei ik grijnzend “waarom doe je geen modellenwerk meer.. ik bedoel je kan tassen vol met meisjes en roem krijgen met het werk dat je deed.” Zei ik tegen hem terwijl mijn ogen naar zijn Rolex keken.
Benjamin
Ik zat op het balkon en zag Juniper aan komen lopen.” Zo jij bent snel” ik had een vloetje tussen mijn lippen en brokkelde mijn assie voor een goeie dikke joint.” Heb je het geld?” Vroeg ik toen terwijl ik mijn joint begon te draaien. Juniper was net zo besluiteloos als Jane zich bemoeien met een crimineel en aandacht daar hielden ze van alsof het de lekkerste drugs is op aarde. Ik neukte nu wel Jennifer maar er was niks beters dan spelen met de gevoelens van een royal die me niet kende.

Reply