Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 53 | 54 | 55 | 56 | 57 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| WD
from LostSouls on 05/26/2019 12:27 AMJuniper
'Ze zijn echt niet zo verschrikkelijk als ze lijken. Sam is gewoon nog niet over zijn ex heen waardoor hij wat bitter is geworden. Je haat aan Sawyer begrijp ik niet echt maar hij is heel relaxt.' Zei ik hem en grinnikte. Als hij verteld dat hij mijn haar en ogen mooi vond beet ik glimlachend op mijn lip. 'Zwarte schaap van de familie past perfect bij me.' zei ik en keek naar mijn volle bord. Pasta was mijn favoriete eten. Het maakte niet uit welke soort en welke saus. Pasta was echt altijd goed. Ik bedacht mij dat ik niemand had laten weten waar ik uithing en zocht mijn telefoon die ik nergens kon vinden. 'Shit, volgens mij ligt mijn telefoon in dat steegje.'
from LostSouls on 05/26/2019 12:13 AMJuniper
Ik schudde snuivend mijn hoofd. 'Geloof me, dat wil je niet. Mijn familie is gestoord en op school heeft iedereen een hekel aan mij. Omdat ik een Lincoln ben denkt iedereen dat ik het met mijn broer of mijn neef doe, wat gewoon echt walgelijk is, en ik ben totaal niks waard. Je zag het op dat stomme bal. Niemand wil ook maar iets met mij te maken hebben.' zei ik en draaide mij weer om naar de pasta en merkte dat alles zo goed als klaar was. 'Waar staan jullie borden?'
Sawyer
Ik kwam beneden en zag Sam boos bellen. 'Wat is er?' vroeg ik. 'June is ervandoor. Met mijn auto.'zei hij met een zware ademhaling. 'Calm down, misschien is ze bij die ene vriendin van haar.'zei ik. 'Ze neemt haar telefoon niet op. Hij gaat meteen naar de voicemail dus dat betekend dat ze hem heeft uitgezet. Kan dat kind niet gewoon even laten weten waar ze is?' vroeg hij. 'Ze draaft wel weer op.'
from LostSouls on 05/25/2019 11:59 PMJuniper
Ik had de ui al snel gesneden en deed deze in de pasta saus waar ik doorheen roerde. Benjamin zijn vraag kwam onverwachts. 'Kut.' zei ik. Ik draaide mij naar hem om. 'Nu snap ik wel waarom je altijd bot doet.'zei ik. Hij had dus gewoon zijn switch uit staan. 'Het gevoelens hebben en mens zijn. Dat is pas ruk. Ik kan er niks mee. Slechte gevoelens overheersen de goede gevoelens. Het is een geweldig gevoel verliefd te zijn, maar dat wordt door al het slechte overschaduwt. Alle blijdschap die je ooit hebt gevoeld vergeet je binnen 1 seconde als iets slechts gebeurd.' mompelde ik en keek naar de grond. 'Ik neem aan dat je van te voren ook je gevoelens heb gehad. Weet je dan echt niet meer hoe het was?'
from LostSouls on 05/25/2019 11:13 PMJuniper
Ik keek vanuit het steegje naar de mercedes en zuchtte. 'Sam is going to kill me.'zei ik en keek naar Benjamin die mijn pols vastnam en mij meenam naar zijn appartement. Eenmaal binnen keek ik rond en zag mijn briefje van 100 nog op de tafel liggen. Ik schudde mijn hoofd en keek rond. Het viel me meteen op dat niet een normaal appartement was. Normale mensen hadden persoonlijke dingetjes zoals foto's enzo. Hier hing helemaal niks persoonlijks. Als ik merk dat Benjamin moeite had met koken grinnikte ik. 'Laat mij maar, dit is wel het minste wat ik kan doen.' zei ik en begon met koken. Nu werd er wel altijd voor mij gekookt, maar ik kon het zeker wel. Vroeger hielp ik altijd in de keuken.
from LostSouls on 05/25/2019 09:19 PMJuniper
Ik had me nog nooit zo zwak gevoeld als op dit moment. Als hij me zijn bloedende pols voor houdt legde ik mijn hand eronder en dronk zijn bloed. Eerst smaakte het vies naar ijzer ofzo, maar naderhand smaakte het al iets beter en begon ik er meer van te drinken. Mijn energie kroop langzaam terug mijn lichaam in en ik liet zijn pols los. Ik veegde langs mijn mondhoeken en keek vervolgens in Ben zijn ogen. 'Thank you.' zei ik tegen hem. 'I'll go. There must be something better to do for you than save the danzel in destress.' zei ik tegen hem en kwam langzaam overeind en zag dat de vampier weg was.
from LostSouls on 05/25/2019 07:36 PMJuniper
Ik voelde dat mijn energie langzaam weg trok en ik hoorde vervolgens een bekende stem. Als de vampier van me af werd geslagen en ik nu achter Benjamin stond werd alles een beetje wazig en kreeg ik het nog maar voor de helft mee. Met beide handen nam ik zijn pols vast zodra ik merkte dat ik weg zou zakken. 'Ben..' zei ik zwakjes en merkte dat ik door mijn knieën zakte. Waarschijnlijk miste ik nu zoveel bloed dat mijn lichaam alle rust nodig had om nieuw aan te maken. Gotta love being human.
Sawyer
Ik keek haar lipbijtend na en stak mijn handen in mijn leren jasje terwijl ik naar mijn motor liep. Het effect wat ze op mij had was echt niet te beschrijven. Ik stapte met een ben over de motor, ging zitten en zette mijn helm op voor ik de motor startte en richting huis reed. Sam ging het niet leuk vinden als hij erachter zou komen.
from LostSouls on 05/25/2019 06:54 PMSawyer
'Let's not put a nametag on it.' zei ik tegen haar en kwam ook overeind. 'Heb je een lift nodig? Je kan mijn helm gebruiken.'zei ik tegen haar en keek naar mijn motor die verderop stond. De school zal nu wel al helemaal leeg zijn. De lessen waren al heel lang voorbij.
Juniper
De auto wou niet starten en voor ik het wist werd de autodeur uit de auto gerukt en werd ik vastgegrepen. Binnen een seconde stond ik in een steegje met een man die me tegen de muur geklemd hield. 'Laat mij gaan engerd, je hebt geen idee met wie je te maken hebt.' zei ik en keek in zijn ogen. Het wat een vampier en paniek bekroop mij. 'Ik weet precies wie ik tegenover mij heb, prinsesje.' zei hij en zette zijn tanden in mijn nek. Ik schreeuwde en kreeg een klap in mijn gezicht waarna ik compelled werd. 'Don't fucking scream.' Ik kon niet meer schreeuwen hoe graag ik het ook wilde. Zijn tanden terug in mijn nek en ik probeerde mij wat los te wurmen, maar hij was uiteraard veel sterker dan mij.
from LostSouls on 05/25/2019 12:25 PMSawyer
Ik luisterde aandachtig naar haar verhaal en herkende mijzelf er ook wel in. Ik zat ook niet te wachten er op om over de hel te heersen. 'Dit verhaal verteld nog niet wat jij te maken hebt met Jane haar dood? Ze was vrijwillig in de slumps en daar gebeuren nu eenmaal slechte dingen.'zei ik tegen haar en zuchtte. Nu verklaarde het wel waarom Sam, Benjamin haatte. Nog niet andersom, maar goed.
Juniper
Ik kreeg de 100 euro terug in mijn handen geduwd en keek hem fronsend na. 'Je bent bitter. Misschien als je je wat meer openstelt je ook niet zo boos bent.'zei ik en legde de 100 euro terug op de tafel. Hij kon het beter gebruiken dan ik. 'Ik zie je wel.' zei ik en liep zijn kamer uit en liep naar beneden naar de auto waar ik even in bleef zitten. Waarom deed ik mijn best nog voor hem? Het was duidelijk dat hij toch geen gevoelens voor me zou ontwikkelen. Ik zuchtte en startte de auto.
from LostSouls on 05/24/2019 11:53 PMJuniper
Ik grinnikte en bekeek hoe hij zichzelf uitkleedde. 'Hoe lekker dat lichaam dan ook wel niet van je mag zijn, dat geld ligt er niet voor seks.'zei ik en nam het spul aan. Ik bekeek het en dipte met mijn pink in het zakje coke en likte dit af om te kijken of het goed spul was. 'Mooi.'zei ik en bekeek hem vervolgens van top tot teen. Godverdomme hij had een lekker lichaam.
Sawyer
Ik fronste en ging naast haar zitten. 'Jane?' vroeg ik haar. Zoiets had ik meegekregen. Samual had een vriendin die ook met Benjamin ging ofzoiets en toen is ze vermoord in de slumps. 'Wat heb jij daar mee te maken?' vroeg ik haar voorzichtig. Misschien dat Sam haar daarom als grof vuil behandeld.
from LostSouls on 05/24/2019 11:29 PMJuniper
Ik grijnsde en haalde de briefjes vanuit mijn topje, aangezien ik geen BH aan had, terwijl ik hem verleidelijk aankeek. 'Heb jij het spul?' vroeg ik en ik liep naar zijn voordeur die al open stond. Ik gooide pakweg 150 euro op tafel en haaldeeen hand door mijn zwarte haar terwijl ik hem aankeek met mijn bambi ogen.
Sawyer
'Roem is totaal niet belangrijk voor mij. Ik deed het omdat ik het leuk vond. Het wereldje en de magie erom heen. De roem en populariteit boeit me geen flikker. Dat is wel de kant wat mijn ouders het interessants vinden.'zei ik en merkte dat ik erg loslippig werd. Tijd om mijn mond te gaan houden. Ik praatte nooit over gevoelens of over mijn privé leven.