Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  53  |  54  |  55  |  56  |  57  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:

Aimee

-, female

Level 13

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 03:32 PM

Sam
Ik knik "Oke" zeg ik en lach zacht. "Lijkt me eerlijk gezegd echt saai, je hebt nooit iemand om tegen te praten." zeg ik. Ik lach zacht en glimlach even. "Ik ben echt niet geweldig." zeg ik zacht. "Ik kon niks anders." zeg ik en bijt op mijn lip. Wat had ik dan moeten doen? Wegrennen? Waarheen dan? En de kinderen? Ik kon echt niks ander. Ik lach zacht en kijk Anya aan "Ja" zeg ik en als ze opstaat bij ik op mijn lip. "Is goed" zeg ik. Ik ga naast haar aan tafel zitten en vraag "Snap je het allemaal nog?" Ik pak een pen en schrijf -Waag het niet om iets aan Levi te geven- en kijk haar even serieus aan.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 03:16 PM

Sam
Ik lach zacht en ga naast haar zitten. Ik bijt op mijn lip en vraag voorzichtig "Mag ik dan bij jou?" Ik glimlach even en kijk haar aan "Ben je wel" zeg ik eigenwijs "De meeste mensen waren al gillend weggerend, maar jij bleef en laat ons hier logeren. Dat is echt heel lief." zeg ik glimlachend. Jason fluit grijnzend en ik rol mijn ogen.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 03:05 PM

Sam
Ik lach zacht en loop achter haar aan naar binnen. Ik doe mijn jas uit en hang hem op. Ik kijk Anya aan en bijt op mijn lip. "Ehm.. Hoeveel bedden staan er in de logeerkamer?" vraag ik. "Levi en Jason kunnen wel samen op een kamer. Dat doen ze thuis ook al." zeg ik. Ik zet Nina aan tafel neer en geef haar weer het schrift en de kleurpotloden van Anya. "Nina is veel wakker 's nachts, dus ik kan wel bij haar slapen, ook al is het niet geweldig maar niks is geweldig. Behalve jij dan." zeg ik en ik ga op de bank zitten.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 02:45 PM

Sam
Ik zucht en doe mijn jas aan. Ik loop naar buiten en zeg "We kunnen gaan." Ik pak mijn fiets en zet Nina weer op de stang. Jason en Levi pakken ook hun fiets. Ik begin te fietsen en Anya springt achterop. We fietsen naar haar huis en ik stap af. Ik zet Nina op de grond en draai me om naar Anya "Weet je het zeker? Het wordt een enorme puinhoop en een heleboel geluid." zeg ik tegen haar.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 02:36 PM

Sam
Ik rol met mijn ogen en lach zacht. Ik voel mijn wangen rood worden als ze zegt dat we alle vier leuke kinderen zijn. Gelukkig heb ik nu foundation op en ik lach zacht. "Mooi" zeg ik als ze zegt dat je het niet ziet en glimlach. Ik loop achter haar aan naar binnen en kijk even naar het blije gezichtje van Nina als ze hoort dat we gaan logeren. Ik lach zacht en til haar op. Ze heeft geen idee wat er allemaal aan de hand is. Ik pak voor iedereen wat spullen in en loop weer naar beneden. Jason komt naar me toe en zegt "Waarom gaan we weg?" Ik bijt op mijn lip en leg mijn handen op zijn schouders. Ik zeg "Ik wil dat jullie veilig zijn. Ik ga hulp zoeken, maar dat kost wat tijd." ik geef hem een knuffel en schrijf een briefje voor mijn moeder voor als ze nuchter is.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 02:22 PM

Sam
Ik bijt op mijn lip en frons even. Wat is ze van plan? "Anya, dat zeg je toch niet tegen kinderen." zeg ik tegen haar. "Niet alle vrouwen zijn overal goed voor." zeg ik verwijzend naar mijn moeder. Ik frons als ze het spul op mijn gezicht smeert. "Ugh, het voelt echt raar." zeg ik lachend. "Zie je het echt niet?" vraag ik voor de zekerheid. Ik frons even als ze me knuffelt en ik knuffel terug. "Sinds wanneer zijn wij zo close?" vraag ik lachend en ik laat haar weer los.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 02:12 PM

Sam
Ik bijt mijn kaken op elkaar "Ik red me wel, ik wil niet dat Nina en Jason dit zien." zeg ik en wijs naar mijn wang. "Echt, ik kan haar wel aan." probeer ik het lachend wat luchtiger te maken. Ik kijk naar Jason en zeg dat hij even naar de kamer moet gaan. Ik leg mijn handen op de schouders van Anya en zeg "Ik ga hulp zoeken. Ik wil niet dat dit hun ook overkomt. Ik heb alleen wat tijd nodig. Als je het niet ziet zitten, moet je het gewoon zeggen. Ik vind er wel wat op." Ik bijt op mijn lip. Ik wil geen hulp zoeken, ik wil niet dat ze iets met mijn moeder gaan doen ofzo, maar ik kan haar niet de jeugd van Nina, Jason en Levi verpesten.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 01:57 PM

Sam
Ik ga op de trap zitten en wacht op Anya. Als ik zie dat ze schrikt bijt ik op mijn lip "Is het zo erg?" vraag ik zacht. Ik haal mijn hand weer langs de pijnlijke plek en zie dat het nog steeds bloedt. Ik glimlach klein en zeg zacht "Dankje, ik weet niet wat ik zonder je zou moeten." Het doet pijn wat ze doet, maar ik blijf stil zitten. "Denk je dat ze schrikken als ze het zien?" vraag ik aan Anya en ik bijt op mijn lip. Opeens hoor ik iemand achter haar kuchen en ik zie Jason staan. Er staan tranen in zijn ogen en ik kijk Anya even aan. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen. "Zou jij ze mee naar huis kunnen nemen?" vraag ik aan haar.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 01:30 PM

Sam
Eenmaal in de kamer van Levi begint hij te huilen en ik ga naast hem op bed zitten en houd hem stevig vast. Hij begint iets te zeggen over onze moeder en dat hij niet meer wilt dat ze zo doet "Ik ook niet" zeg ik zacht en houd hem nog steviger vast. "Ik ga hulp zoeken" zeg ik zacht en bijt op mijn lip. Ik laat hem weer los als hij is gestopt met huilen en zeg "Ga maar naar beneden, Anya is heel aardig." Hij knikt en ik adem even diep in en uit voor ik de kamer van mijn moeder in loop. Ze zit op bed en begint al te schreeuwen als ze me ziet. In plaats van gewoon staan en niks zeggen, wat ik altijd doe, schreeuw ik nu terug "Levi was aan het huilen, omdat jij hem wou slaan. Dit is niet normaal. Je bent altijd dronken! Houd daar verdomme eens mee op! Ik kan niet in mijn eentje zorgen voor drie kinderen!" roep ik boos. Ze is even stil en staat dan op. Nu geeft ze me een volle stomp in mijn gezicht, vlak onder mijn oog. Ik pak haar vast en duw haar op het bed. Ik loop naar de badkamer en zie een straaltje bloed over mijn wang lopen.
Ik probeer het schoon te maken, maar dat is best lastig in mijn eentje. Dus loop ik de trap af, maar niet de kamer in. Ik wil niet dat de kinderen het zien. Ik roep Anya en wacht op haar.

Reply Edited on 12/11/2017 03:51 PM.

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 01:16 PM

Sam
Ik zie hoe ze een spelletje met de kids speelt, schattig. Ik bijt op mijn lip en kan even niks zeggen, dus knuffel ik haar. Ik laat haar na een tijdje weer los en zeg "Dankje" Ik loop naar Nina en zet haar op mijn schoot. Ze geeft me een kusje op mijn wangen, wat pijn doet, maar ik glimlach toch zodat ze het niet merkt. Ik kijk hoe ze een spelletje spelen en glimlach. Na een tijdje komt Levi naar beneden en vraagt "Kan je even komen?" Ik knik en zet Nina op een stoel waarna ik achter Levi aan loop naar zijn kamer.

Reply Edited on 12/11/2017 03:52 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  53  |  54  |  55  |  56  |  57  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page