Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  54  |  55  |  56  |  57  |  58  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 05/24/2019 11:11 PM

Juniper
Ik was net thuisgekomen en kreeg het bericht van Benjamin. Ik beet grijnzend op mijn lip en liep snel naar binnen. - Ben er binnen een half uur. -  stuurde ik terug en liep naar mijn kamer waar ik andere kleding aantrok en mijn make-up wat bijwerkte. Eenmaal klaar jatte ik de sleutels van Sam zijn auto. Binnenkort was ik jarig en kreeg ik mijn eigen auto. Ik reed naar de slumps en voelde me iets beter op mijn gemak dan vorige keer, geen idee waarom. Eenmaal bij het motel waat ik Dawn toen heb afgezet stapte ik uit en liep door naar de balie. 'Ik zoek de kamer van de Heaven's.'zei ik en hij wees me de goede richting in.

Sawyer
Ik glimlachte. 'Zoveel modellen werk doe ik niet meer. Mijn ouders wouden nu opeens dat ik meer ging focussen op mijn opleiding aangezien ik overal afgekickt word.'zei ik en nam de joint over om een trekje van te nemen. 'Juist omdat je van de slumps komt kun je mijn naam smet geven, maar denk je dat mij dat wat interesseert?' zei ik tegen haar en haalde mijn schouders op. 'Ik doe wie en wat ik zelf wel en op dit moment ben jij interessant. Daar staat mijn naam en Sam los van. Als is het een bonus wanneer Sam erachter komt en het hem onder de huid kruipt.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/24/2019 10:49 PM

Juniper
Ik keek hem aan en schudde mijn hoofd. 'Maar wel coke aan minderjarige? Das geen straight business.' zei ik tegen hem en haalde mijn schouders op. 'Prima, 5gram coke. Ik haal de M dan wel ergens anders.' zei ik schouder ophalend. Het verbaasde me dat hij nog zo volgens regeltjes dealde, aangezien hij elke rooie cent kon gebruiken. Ik schreef mijn nummer op een blaadje en deed dat in het borstzakje van zijn jas waardoor ik dicht bij hem stond. 'Stuur me maar een bericht wanneer je het hebt. Of als je je verveelt.'zei ik en draaide mij grijnzend weer om.

Sawyer
Zodra ze gekomen was voelde ik dat haar vriendin mijn vriend zowat afmolkte en voelde dat ik klaarkwam. Nog even bleef ik in haar en hijgde uit waarna ik haar op de grond neerzette en uit haar gleed. 'Zo een engeltje ben je dus helemaal niet.'zei ik met een grijns terwijl ik mijn boxer en broek van mijn enkels terug ophees en mijn riem dichtmaakte.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/24/2019 09:26 PM

Sawyer
Ik gromde terwijl ik flink stootte in Dawn. Ik tilde haar benen om mijn middel en had mijn hoofd in haar hals waar ik af en toe wat kusjes drukte. Het idee dat iemand ieder moment langs kon lopen wond mij eigenlijk alleen maar meer op. 'Fuck.'hijgde ik in haar nek en verhoogde het tempo iets, voelend dat mijn orgasme om de hoek kwam kijken.

Juniper
Ik was iets eerder de les uit gegaan met de smoes dat ik moest plassen en liep door de school. Als ik Benjamin buiten zag zitten liep ik ernaar toe. 'Misschien omdat je iedereen als shit behandeld.' zei ik tegen hem als ik hem dat hoor zeggen. 'Nevermind, kun je wat coke regelen? Misschien wat M?' vroeg ik en sloeg mijn armen over elkaar heen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/24/2019 08:47 PM

Juniper
Als Benjamin opeens de klas uitloopt tot de ergernis van de docent fronste ik. Die jongen had issues en ik zou er vanzelf nog wel achterkomen welke issues. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar het bord. Nu Benjamin me was opgevallen kon ik alleen nog maar aan hem denken. Dat was slecht voor mijn opleiding. Ik kon me niet meer concentreren want het enige waar ik nog aan dacht waren zijn abs toen hij daar buiten voor dat motel stond.

Sawyer
'Er is een heel leuk afgelegen plekje achter de school.' zei ik tegen haar en likte langs mijn lip als ik haar handen op mijn lichaam voelde. Meestal was het een chick uitzoeken, neuken en weg ermee. Dawn daar in tegen bracht mij van mijn stuk af. Ze hield mijn aandacht bij haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/24/2019 08:10 PM

Juniper
Ik rolde geïrriteerd mijn ogen. Toch bleef hij in mijn gedachte. Om een of andere reden wou ik zijn aandacht heel graag. Nu kon ik in plaats van Sam zijn drugs jatten bij hem halen. Dan moest hij wel tegen mij praten. Ik besloot dat na school te doen en liep naar de eerste les waar ik op mijn plekje aan het raam ging zitten. 

Sawyer
Ik schudde mijn hoofd. 'Je kunt makkelijk rondkomen hier als je hen een keer laat zien dat je niet zo met je laat sollen.' zei ik tegen haar en Als ze dat zo zegt krulde mijn mondhoeken op. 'Jammer.' zei ik en gaf haar een knipoog. 'Voor jou dan.' Ik haalde een hand door mijn haar. Ik keek op mijn Rolex en zag dat de les zou gaan beginnen. 'Zin om te spijbelen?' vroeg ik ondeugend.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/21/2019 11:48 PM

Juniper
Als Sam langsloopt en mij straal negeert keek ik hem lichtelijk beledigd na. 'Nu weet ik ook weer dat ik geen woord hoef te geloven wat jij ooit zegt.'zei ik tegen hem en sloeg mijn kluisje dicht. Ik probeerde Dawn te helpen en hun voedsel te besparen en ik kreeg er alleen maar onbeschoftheid voor terug.

Sawyer
Als de meiden haar alleen achter lieten liep ik naar haar toe. 'Je moet echt nieuwe vrienden zoeken die je wel waarderen.' zei ik terwijl ik tegen het kluisje naast haar leunde. 'Ik hoop dat je eergisteren goed hebt geslapen? Je was erg snel weg.' zei ik met een klein grijnsje.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/21/2019 11:20 PM

Juniper
Eenmaal op school liep ik door de gangen. 'In eerste instantie wou niemand met haar dansen, echt sneu.' hoorde ik door een paar mensen verderop. Het enige wat ze van mij kregen was een duivelse blik waarna ik naar mijn kluisje liep om spullen te wisselen. Top, mijn leven kon niet beter. Ik was best veel op mijzelf en had niet veel vrienden. Er was een meisje waar ik wel eens mee om ging en dat was Vicky. Ze zat in een andere klas, dus veel zagen we elkaar niet. Voor de rest was ik dus totaal vriendloos. Wie wou er dan ook bevriend zijn met een suf mens.

Sawyer
Ik zette mijn motor op slot en liep binnen waar ik glimlachte naar een aantal meiden die het over mij hadden. Als ik de gang door loop bij de lockers zag ik verderop Dawn staan met haar possey van fake friends. 'Dawn.' zei ik terwijl ik passeerde en ik gaf haar een knipoog waarna ik verderop mijn kluisje vond en hier mijn helm kwijt kon.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/21/2019 10:45 PM

Juniper
Ik zuchtte. Tuurlijk. Hij kon gister avond hebben gezegd wat hij wil. Hij had weldegelijk een hekel aan me. Glimlachend keek ik naar Dawn. 'Tot morgen.' zei ik en wachtte tot ze veilig binnen was voordat ik wegreed uit de krottenwijk.Terug naar huis waar Sam me al stond op te wachten bij de voordeur. 'Waar de fuck ben jij geweest met mijn auto?' vroeg hij. Ik rolde mijn ogen. 'Een ritje maken.' zei ik en gaf hem zijn sleutels. 'Je hebt die hoer toch niet thuis gebracht?' vroeg hij. Ik draaide mij om en gaf hem een duw. 'Zo praat je niet over haar, begrepen?'siste ik.

Sawyer
'Break it off you two.' zei ik tegen de twee als ik zag dat ze ruzie maakten. Sam keek me pissig aan en liep naar de woonkamer. Ik zelf liep naar Juniper en glimlachte. 'Is ze veilig thuis?' vroeg ik plagend. 'Ja, maar zeker niet door jou.' zei ze. 'Thanks for covering.' Ze rolde haar ogen. 'Dat deed ik niet voor jou.' Ik grinnikte kort. 'Tot zo ver dat iedereen blij was met mijn komst.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/21/2019 10:11 PM

Juniper
Als Sem aan het raam van de Mercedes komt hangen keek ik hem aan. 'Zie ik er uit alsof ik luister naar wat mijn broer mij opdraagt? Ik heb een eigen leven, thank you very much.' zei ik tegen hem en keek naar Dawn die hem blijkbaar iets aandrong. Als hij me vraagt om te blijven eten twijfelde ik even. Sam ging het niet waarderen als zijn auto gejat of beschadigd zou worden, maar aan de andere kant kon ik zo wel tijd spenderen met Sam en Dawn. Als ik niet hun laatste eten op eet. 'Ik wil me niet aan jullie opdringen.' zei ik tegen ze. Ik ging toch niet met een dikke auto onder mijn reet en dure merkkleding hun laatste beetje eten opeten?

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/21/2019 08:21 PM

Juniper
Ik gniffelde. 'Ik begrijp je heel goed. Try living with him.' zei ik en keek rond als we in de krottenwijken terecht kwamen. Hoe konden mensen hier leven. Een soort angstig gevoel bekroop me en ik greep het stuur beter vast. Als we bij een motel aankwamen stopte ik en zag Benjamin staan zonder shirt. Ik merkte dat ik een beetje begon te staren en beet op mijn lip. Als vervolgens Dawn haar stem mij weer uit gedachte trok keek ik naar haar. 'Hoe moest je anders thuis komen. Het is niet erg.' zei ik met een glimlachje. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  54  |  55  |  56  |  57  |  58  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page