Search for posts by Aimee
First Page | « | 1 ... 54 | 55 | 56 | 57 | 58 ... 65 | » | Last
Search found 641 matches:
Re: ORPG//: Aimee
from Aimee on 10/08/2017 01:02 PMSam
Als mijn moeder klaar is met me en weer op bed ligt loop ik naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel en mijn wangen zijn rood. Ik doe de kraan aan en doe wat koud water op mijn wangen. Het helpt niet veel, maar toch iets. Ik loop naar Jason en ga naast hem zitten. "Sorry" zeg ik in plaats van onze moeder. Ik slik even en geef hem een aai over zijn hoofd "Ik ben beneden." zeg ik en loop naar beneden.
from Aimee on 10/08/2017 12:51 PMSam
Ik glimlach en zeg "Ik wist niet dat jij zo goed met kinderen om kan gaan." als ik zie dat Nina en Jason zich helemaal op hun gemak voelen. "Lekker geruststellend hoor om te weten dat ik er niks aan kan doen en dat hij zijn longen dicht zal roken." zeg ik en kijk haar meteen aan "Sorry, ik bedoelde het niet zo." zeg ik en kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik hoor gestommel en geroep boven. "Shit" zeg ik zacht. Ik heb denk ik mijn moeder wakker geschreeuwt en nu gaat ze hem slaan ofzo. Ik ren de trap op en ik had gelijk. Ik loop naar de kamer van Jason en houd mijn moeders hand vast vlak voordat ze hem kan slaan. "Mam, niet doen. Ik regel het wel." Nu begint ze tegen mij te schreeuwen "Dit komt ervan als jij het regelt. Je kan nooit iets goed doen!" en nog veel meer. Ze slaat me in mijn gezicht en ik laat haar los. "Niet waar Jason bij is." zeg ik en loop zijn kamer uit.
from Aimee on 10/08/2017 12:35 PMSam
Ik lach zacht "Ik heb twee broertjes en één zusje." zeg ik lachend "Ja, ik ben de oudste." zeg ik er achter aan en fiets naar huis. Ik zie in de verte iemand staan roken voor ons huis en als we dichterbij komen zie ik dat het Levi is. Ik word opeens heel boos en fiets er naar toe. Ik stap af en zet Nina op de grond. Ik loop naar Levi toe en pak hem bij zijn hand. Ik kijk om naar Anya en vraag "Kan jij Nina en Jason iets te eten en drinken geven?" waarna ik Levi naar zijn kamer breng. Ik zet hem op zijn bed en ga tegenover hem zitten. "Ben je helemaal gek geworden? Je bent twaalf! Weet je wel niet hoe slecht dit voor je is?" schreeuw ik tegen hem en er springen tranen in zijn ogen. Ik word wat kalmer en zeg "Levi, je weet dat ik het beste voor je wil. Echt waar, maar dit is echt heel slecht voor je. Als er iets is kan je het altijd tegen me zeggen. Dat weet je toch?" Hij knikt en ik ga naast hem zitten en geef hem een knuffel. Ik merkte al een tijdje dat iets hem dwars zit, ik denk dat hij begint te merken dat onze thuissituatie echt niet normaal is. Ik sta op en loop naar beneden. "Sorry" zeg ik tegen Anya en pak een koekje.
from Aimee on 10/08/2017 12:23 PMSam
Ik hoor Nina opeens in mijn hoor fluisteren "Sam, wie is dat meisje?" vraagt ze. Ik lach zacht en zeg "Dat is Anya, ze is heel lief." Ik zet haar weer op de grond en zeg "Kom, we gaan naar huis. Levi zal ook wel thuis zijn." zeg ik en ik pak mijn fiets. Ik zet Nina op de stang en begin te fietsen.
from Aimee on 10/08/2017 12:13 PMSam
"Hoeft niet hoor, dan wordt ik tenminste een beetje sterk." zeg ik lachend. Ik doe echt mijn best om zo vrolijk mogelijk te zijn voor haar. We fietsen naar de school van mijn broertje en hij staat al klaar met zijn fiets naast hem. Ik stap af en zeg "Anya, dit is Jason. Jason, dit is Anya." stel ik ze aan elkaar voor. "Kom, we moeten Nina ook nog ophalen." zeg ik en stap weer op mijn fiets. We fietsen naar mijn oma's huis en ik bel aan. Nina doet open en heeft haar jas al aan. Ik glimlach even als ik haar zie "Hey prinses, hoe voel je je?" vraag ik en til haar op in een knuffel. Ik wordt altijd vrolijk als ik haar zie.
from Aimee on 10/08/2017 12:04 PMSam
Ik bijt mijn kaken op elkaar en knik als ze vraagt of het gaat. "We moeten gaan." zeg ik kort en pak mijn jas en geef haar jas aan haar. Ik loop naar buiten naar mijn fiets en haal hem van het slot. Ik stap op en vraag aan Anya "Kom je? We gaan eerst mijn kleine broertje halen en dan mijn zusje."
from Aimee on 10/08/2017 11:31 AMSam
Ik glimlach even en neem een slok water. Ik sta op en zeg "Ik ga even naar boven, kijken hoe het met mijn moeder is." Ik loop naar boven en loop de kamer van mijn moeder in. Ze is wakker en stomdronken. Ze begint meteen tegen me te schreeuwen dat ik eens wat meer mijn best moet doen en dat zij alles alleen moet doen. Ik durf niks terug te zeggen want dan gaat ze me slaan. Dus ik sta daar maar en zeg niks terug. Als ze eindelijk stil is zeg ik "Er is een meisje uit mijn klas beneden. We gaan de kids halen. Ga maar even slapen." En ik leg haar in haar bed waarna ik het licht uitdoe en weer naar beneden loop.
from Aimee on 10/08/2017 11:19 AMSam
Ik glimlach naar haar "Dankje" zeg ik en schenk een glas cola voor haar in. Ik kijk om me heen en knik even. Ik ga op de bank zitten en klop naast me "Ik bijt niet hoor" zeg ik lachend. "Ik moet de kids zo nog wel ophalen, wil je mee" vraag ik aan haar.
from Aimee on 10/08/2017 11:11 AMSam
Ik kijk haar aan als ze een hand op mijn schouder legt en ik zeg "Maar ik heb beloofd jou te helpen." Zeg ik en ruim nog wat lege glazen op. "Ehm... wil je wat te drinken?" Vraag ik en pak een glas water voor mezelf.
from Aimee on 10/08/2017 09:15 AMSam
Ik loop naar binnen en zie al een stuk of vijf felssen wijn staan en een fles tequila. Ik zucht en pak ze allemaal om ze in het kastje te zetten waar er nog meer staan. Ik hoop dat mijn moeder niet te dronken is, maar ik hoor al gestommel boven. Ik zucht en draai me om naar Anya. Ik slik even en zeg "Luister, mijn moeder is dronken, dus als je wil kan je weggaan voor ze beneden is. Soms is ze namelijk... ehm... een beetje... agressief." Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer.