Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 55 | 56 | 57 | 58 | 59 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| WD
from walkingdead on 05/21/2019 07:36 AMBenjamin
De volgende dag werd ik wakker op de bank en keek ik even op naar de voordeur om te zien of Dawn’s schoenen er lagen maar die lagen er niet. Ik nam diep adem en kwam verveelt overeind om bij de vivant een pakje sigaretten te kopen. Ik had in mijn boxer geslapen dus dat was een goed teken. Ik pakte een gemakkelijke joggingbroek en hemd en trok die aan. Waarna ik mijn slippers zocht en die algauw vond ik snoof de heerlijke ochtend lucht van de slumps op en liep naar beneden het motel had gelukkig een vivant want zonder sigaretten had ik niet geleefd.
Dawn
Als Sam op me af komt snuif ik om al te zeggen dat ik lekker met zijn neefje had geneukt maar het kwam gewoon niet mijn strot uit. Als Juniper ons onderbreekt loopt Sam geïrriteerd weg. Meestal was hij nog “aardig” maar iets had hem kwaad gemaakt en ik wist wel wie dat effect op hem.” Thx” zei ik tegen Juniper terwijl we in een over andere Mercedes bij haar instapte. Ik fixeerde mijn haar in haar achteruitkijkspiegel zodat ik mezelf niet hoefde uit te leggen tegen Ben waar ik was. Hij zou uit zijn fel springen als hij wist dat ik met Sawyer naar ben geweest.
from walkingdead on 05/20/2019 01:40 PMRe: ORPG|| WD
from walkingdead on 05/19/2019 10:00 PMBenjamin
Als ze zegt dat ze een mens is druk ik mijn peuk uit.” Atleast you have a great sense of reality” zei ik tegen haar “i would die to be human” ik keek haar in haar ogen aan. Wel grappig dat ze uitdezelfde womb kwamen Sam en Juniper maar de ene sterker was dan de ander. Wat ik horde was dat hun moeder een Heks was en hun vader een wolf.. al had geen van beide witch Genes geërfd blijkbaar.” All these people are not special because they have power and wealth.. They don’t wan’t to dance with you because you are a thread and being a thread is special.” Zei ik Terwijl ik een hees nam van mijn nieuwe sigaret ik dacht kort aan hoe ik de niet-royal Sam uit zijn slof kon laten schieten.. Hoe hij geen moer voor Jane betekende hoe hij iets wilde wat ik in mijn macht had.” So don’t feel bad About it” ik streek een pluk haar achter haar oor en kwam toen overeind.
Dawn
“WoW” zei ik lachend “dat is een vriend van een vriend.” Zei ik grijnzend terwijl ik hem bekeek en wilde dat hij me nam. Ik zou mezelf zo erg haten voor dit hoe kon ik Sawyer morgen nog aankijken. Wetende dat ik onder hem heb gelegen.. hij was als aller eerst niet het schietschijf dat was Sam. Ik focuste me op deze onze night stand en trok hem aan zijn arm naar me toe en zoende hem wellustig,
from walkingdead on 05/19/2019 09:25 PMDawn
Als ik zijn vingers in mijn slip voel verlaat een kreun mijn lippen. Hij was teder en niet zo wild als Sam wat ik wel fijner vond.” Jeez” zei ik lipbijtend terwijl ik naar hem verlangde. Mijn rechterhand Glee door zijn haar terwijl ik naar hem verlangde. Ik had nog nooit naar iemand verlangd laat staan een wereld beroemd mannen model.
Benjamin
“Roken” zei ik simpel terwijl ik een diepe hijs nam en naar de lucht keek.” Wat ben je eigenlijk?” Vroeg ik nieuwsgierig ik bedoel iedereen deed of ze niet bestond op dat feestje.. en ik kon zien dat ze geen wolf was zoals haar broer.
from walkingdead on 05/19/2019 08:18 PMRe: ORPG|| WD
from walkingdead on 05/19/2019 07:51 PMRe: ORPG|| WD
from walkingdead on 05/19/2019 07:07 PMRe: ORPG|| WD
from walkingdead on 05/19/2019 06:19 PMRe: ORPG|| WD
from walkingdead on 05/19/2019 05:57 PMRe: ORPG|| WD
from walkingdead on 05/19/2019 04:36 PM

Reply