Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  55  |  56  |  57  |  58  |  59  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:

Aimee

-, female

Level 13

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/07/2017 09:41 PM

Sam
Ik knik en bijt op mijn lip. Moet ik het haar niet gewoon vertellen?  Maar ik doe het niet en spring op mijn fets. Als ik voel dat ze achterop zit ga ik wat harder fietsen en na een tijdje staan we voor mijn huis. Ik loop naar de deur en blijf even staan. Ik draai me naar Anya om en zeg "Niet schrikken." Waarna ik de deur opendoe en haar binnenlaat.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/07/2017 09:30 PM

Sam
Aan het eind van de dag sta ik te wachten bij de kluisjes. Eindelijk komt Anya naar me toe en ik zeg "Kom, dan gaan we. Je kan wel bij mij achterop." Ik doe mijn jas aan en loop naar buiten naar mijn fiets. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/07/2017 09:24 PM

Sam
Ik lach zacht en ga rechtop zitten. "Spannend hoor" zeg ik lachend.
Ik lach zacht en knik "Veel beter" zeg ik als ze hem uit heeft gedrukt. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/07/2017 09:14 PM

Sam
"Ik probeer het wel." Zeg ik en zucht. Ik ga toch weer liggen en probeer naar de vogels te luisteren. Ik lach zacht en vraag met mijn ogen nog dicht "Zoals?" Ik ben eindelijk een beetje rustig als ik rook ruik en ik open mijn ogen. "Serieus? In mijn relax momentje?" Vraag ik lachend.

Reply Edited on 11/16/2017 11:52 AM.

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/07/2017 08:57 PM

Sam
Ik lach zacht en kijk voor me uit. Ik ga naast haar liggen en bijt op mijn lip. Het is dat we nu een tussenuur hebben, anders was ik naar de les gegaan. Ik sluit mijn ogen, maar mijn hoofd kan niet nergens aan denken en alles schiet door mijn hoofd. Ik schiet rechtop en adem even diep in en uit. "Ik kan het niet." Zeg ik zacht.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/07/2017 08:47 PM

Sam
Ik bijt op mijn lip en luister naar wat ze zegt. Dit heb ik verdiend, ik gedroeg me echt verschrikkelijk. Ik ga naast haar zitten en zie dat ze naar me kijkt waarna ze me knuffelt. Ik glimlach en zeg zacht "Dankje" 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/07/2017 08:40 PM

Sam
Ik zucht en bijt op mijn lip. "Sorry, ik heb niet goed geslapen vanacht en mijn zusje was ziek dus die moest ik ophalen. Het spijt me echt, ik wilde je niet boos maken. Ik ben gewoon van slage en dat is geen goed excuus om het op jou af te reageren. Als je wilt wil ik je nog helpen en je bent welkom om bij mij thuis te kijken wat er aan de hand is, maar ik ga dat hier niet zeggen." Zeg ik en er springen tranen in mijn ogen.  

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/07/2017 08:29 PM

Sam
Ik kijk haar geïrriteerd aan en zeg "Wees blij dat ik überhaubt iets tegen je zeg. Als je mee zou komen, zou je de enige zijn die er iets van zou weten. Blijkbaar wil je het niet en blijkbaar wil je al helemaal niet overgaan, want zonder mij gaat dat je echt niet lukken. Wie waardeert het nu niet?" Ik kijk haar boos aan en bijt mijn kaken op elkaar. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/07/2017 08:20 PM

Sam
Ik bijt op mijn lip als Anya me voorbij loopt. Ik loop achter haar aan en leg mijn hand op haar schouder zodat ik haar omdraai. Ik kijk haar aan en zeg "Sorry, er is wel wat, maar je kan me niet helpen. Als je echt wil weten wat er is, moet je vanmiddag na school met mij meekomen." Ik slik even en loop dan weer door. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/07/2017 08:11 PM

Sam
Ik haal mijn zusje op en breng haar naar mijn oma die niet veel kan, maar ik kan haar moeilijk bij mijn dronken moeder neerzetten. Ik fiets na een half uur haar verzorgen en in bed leggen weer terug naar school. Ik ga naar het lokaal waar ik les zou hebben en als de bel gaat dat het uur is afgelopen loop ik naar binnen. Ik leg uit aan de docent "Sorry dat ik het vergeten ben te zeggen, maar ik moest een uurtje naar mijn stageplek dus daarom was ik er niet." De docent zegt dat hij het begrijpt en het niet erg is. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  55  |  56  |  57  |  58  |  59  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page