Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  56  |  57  |  58  |  59  |  60  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:

Aimee

-, female

Level 13

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/07/2017 08:03 PM

Sam
De bel gaat en ik schrik op uit mijn gedachten. Ik sta op en in de gang gaat mijn telefoon. Ik neem op en hoor dat het de school van mijn zusje is. Ze voelt zich niet lekker en ik moet haar op komen halen. Ik zucht en loop naar mijn fiets. Ik stap op en fiets het schoolplein af. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/07/2017 07:54 PM

Sam
Ik zucht en ga zitten. "Best, succes met overgaan." Zeg ik geïrriteerd. Ik wrijf in mijn gezicht als ze wegloopt en voel tranen opkomen. Waarom nu? Waarom op school? Ik houd ze binnen en bijt hard mijn kaken op elkaar. Ik doe mijn best om op te letten, maar het lukt niet. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/07/2017 07:33 PM

Sam
Ik snuif en kijk boos naar haar. "Jij bepaalt niet wat ik wel of niet tegen iemand zeg." Zeg ik boos. Ik zet haar neer bij de stoel en zeg geïrriteerd "Ik hoef geen aandacht, ik wilde er gewoon langs." 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/07/2017 07:26 PM

Sam
Ik zie Anya bij de deur staan en glimlach even als ik naar haar toe loop. Ik zucht en zeg "Luister, ik zeg niet dat er iets is of niet, maar als er iets zou zijn zou ik het niet vertellen en zou je me al helemaal niet kunnen helpen." Ik probeer langs haar te lopen, maar dat lukt niet dus til ik haar op en draag haar het lokaal in waarna ik haar neerzet bij een stoel. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/07/2017 07:19 PM

Sam
Ik bijt mijn kaken op elkaar. Nu laat ik Anya zich ook nog ongemakkelijk voelen, ik kan ook niks goed doen vandaag. Ik kijk haar aan en zeg "Sorry, het gaat goed met me." met een glimlach. Ik lach zacht "Zal ik doen." Zeg ik zacht tegen haar. De bel gaat en ik stop alles in mijn tas waarna ik in mijn eentje naar de volgende les loop.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/07/2017 07:08 PM

Sam
Ik kijk haar aan en bijt op mijn lip "Sorry dat ik zo bot reageerde." Zeg ik en kijk weer naar mijn schrift. "Het gaat prima." Zeg ik kort. Ik heb geen zin om mijn problemen aan iemand te vertellen. Niemand kan me helpen, dus wat heb ik er aan? Ik glimlach even "Nee, je hebt niks verkeerds gezegd. Het is gewoon... Niks... Laat maar." Zeg ik en kijk weer naar mijn schrift. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/07/2017 06:08 PM

Hannah
 Ik bijt op mijn lip en zeg "sorry" ik kijk weer naar mijn opdrachten, maar niks lukt. Waarom moet ik nou weer zo stom doen? Waarom kan ik geen gewone ouders hebben? Ik zucht en schrik op uit mijn gedachten als de docent iets tegen me zegt. "Ehm... sorry, ik was er niet helemaal bij met mn hoofd." Zeg ik en voel mijn wangen rood worden.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/07/2017 02:16 PM

Sam
Ik zucht en rol mijn ogen. "Nu nog een mama" mompel ik onverstaandbaar en open mijn boek. Ik heb vanmorgen mijn moeder wakker gemaakt, maar ze was nog steeds dronken dus ben ik snel met de kinderen weggegaan. Ik zag nog een lege fles wijn op het aanrecht staat. Ik begin met wat opdrachten en zeg lachend "De tijd gaat dan snel he?" waarna ik wat aantekeningen maak van wat de docent verteld. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/06/2017 08:50 PM

Sam
Ik zucht en zeg "Ik moest de kids naar school brengen." En ik ga naast haar zitten. Ik lach zacht en zeg "Daar wordt je sterk van." Ik rol mijn ogen en lach zacht waarna ik ga zitten. Ik pak de spullen uit mijn tas en lach zacht. "Zo zo, ik ben trots op je." Zeg ik lachend. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/06/2017 07:19 AM

Sam
Als ik mijn broertje en zusje naar school heb gebracht, ga ik zelf naar school. Precies op de bel stap ik het lokaal binnen. Ik kijk rond en zie Anya zitten. Ik ga naast haar zitten en haal de spullen uit mijn tas terwijl ik zeg "Zo zo, je bent op tijd." En glimlach. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  56  |  57  |  58  |  59  |  60  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page