Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  57  |  58  |  59  |  60  |  61  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 05/15/2019 11:25 PM

Sawyer
Even stond ik te kletsen met June en Sam als ik verderop met mijn vampire hearing duidelijk kon horen wat er over ons gezegd werd. Ik kon niet meer dan even grijnzen. Ik nam de laatste hijs van mijn jointje en gooide deze vervolgens op de grond. 'Ik zie jullie binnen wel.'zei ik en liep langs het groepje meiden. 'Vergeet gevaarlijke bloedzuiger niet.' zei ik tegen het stel en keek even naar een van de meiden die zich wat op de achtergrond hield. Ik liep vervolgens binnen richting de kantine. De eerste les zou zo beginnen en eigenlijk had ik niet veel zin.

Juniper
Ik knikte en keek hoe hij langs de meiden liep. Ondanks dat ik blij kon zijn met mijn leven vond ik het toch vervelend dat ik geen supernatural was. Gewoon een mens. Vanaf jongs af aan werd me al op het hart gedrukt dat er niks mis mee is, maar toch. Als je hele familie een supernatural is behalve jij dan is het niet echt leuk. Ik voelde me het zwarte schaap van de familie. Ik was ook letterlijk de enige die zwart haar had. Als Sawyer verdwijnt in de deuropening viel mijn oog op een jongen. Vast wel eens tegen gekomen, maar nooit bij stilgestaan. 'Wie was dat ook alweer?' vroeg ik aan Sam. 'Niemand belangrijk. Geen idee waarom hij is toegelaten. Geen status, geen geld niks.' zei hij. Ik keek hem boos aan en gaf hem een slag in zijn buik. 'Praat niet zo alsof dat het einde van de wereld is. Misschien kan hij er wel helemaal niks aan doen.' zei ik en keek naar de jongen. 'Neem het vooral op voor dat stuk tuig. Benjamin Heaven is de grootste Bengel onder de engelen. Hij gedraagt zich alles behalve heilig.' In gedachte verzonken keek ik naar hem. Wel een knappe bengel. 'Laten we maar gaan dan.' zei Samual tegen mij. Ik werd weggerukt uit mijn gedachte en knikte. Ik gaf hem een duwtje terwijl we de trap op liepen en hij mij. 'Etterbak.' zei ik grijnzend. We hadden echt zo een typische broer zus relatie waar niemand aan mij mocht komen als diegene wou blijven leven, maar hij me ondertussen wel plaagde en ik hem.

Reply Edited on 05/15/2019 11:29 PM.

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/15/2019 10:49 PM

Juniper
Als Sam eindelijk naar buiten kwam zuchtte ik en drukte mijn sigaret uit. Samen liepen we naar de limousine waar we instapten en werden gereden naar school. 'Dit is voor het eerst dat ik zin heb in school.' zei Sam. 'En waarom heb je zin in school?' vroeg ik en keek kort naar mijn nagels die gister nog gedaan waren. 'Omdat we nu Sawyer hebben waarmee we kunnen spijbelen.' zei hij. Ik rolde mijn ogen. 'Sure.'zei ik tegen hem. 'Als jij teveel afwezig bent kun je dag zeggen tegen je sportbeurs.'zei ik en stapte uit als we bij school waren aangekomen. Een zucht verliet mijn lippen. 'Ik vond thuis les denk ik leuker dan dit gezeik.'mopperde ik. Al zou ik nu geen toezicht van ouders hebben.

Sawyer
Ik stapte op mijn motor. Dat was iets waar oom Sem mij helemaal gek me had gemaakt vroeger als ik eens bleef slapen ofzo. Ik reed naar de school en parkeerde mijn motor waarna ik mijn helm afdeed. Ik moet zeggen dat het een groot gebouw was. De eerste paar stappen binnen voelde ik me al flink bekeken door het vrouwelijke schoon wat hier rondliep, maar ik negeerde het. Hard to get is the way to go. Het was ook niet echt alsof ik veel respect voor dat soort meiden had. Ze waren zo makkelijk. Bij de balie kreeg ik alle informatie en mijn kluisjes nummer. Ik ging op zoek en stopte meteen wat rotzooi in het kluisje om vervolgens buiten weer een jointje op te steken. In de verte zie ik Junie en Sam ook al. Ik gaf Sam een box en Junie een knuffel en een kus in haar haar. 'Long time no see.'zei ik en gaf Juniper de joint voor een hijsje.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/15/2019 10:08 PM

Juniper
'Heb je alles?' vroeg mijn moeder terwijl ik een hand door mijn gitz zwarte haren haalde. 'Jaha.'zei ik en keek naar Samual die als een beest zijn brood naar binnen propte. 'Jij stikt nog eens keer door dat gulzige eten.'zei ik en rolde met mijn ogen. 'Ik riskeer tenminste niet om flauw te vallen omdat ik niet eet vanwege mijn figuur.' zei hij plagend wetende dat ik redelijk weinig at. Ik gooide een stuk brood naar zijn hoofd. 'Stoppen nu, allebei!' zei mijn moeder. 'Wat moet dat wel niet worden als jullie daar straks met zijn drieën op school zitten.' zei ze. Ik zuchtte. 'Wees blij dat Sawyer, oom en tante dichter in de buurt zijn gaan wonen.'zei ik tegen haar en pakte mijn laatste spullen. 'Ik ga alvast naar buiten.'zei ik en keek naar Samual waar ik nu weer op moest wachten. Eenmaal buiten stak ik een sigaret op en keek even naar de rode lippenstift op de peuk. Ik had altijd lippenstift op. Nu was ik ook echt wel een popje dat bezig was met uiterlijk. Op zich was ik best zeker van mezelf alleen hielp het niet zo zeer als je oudere broer je steeds de grond in boorde. Ook al was het voor de grap.

Sawyer
Ik had net een bloodbag naar binnen gewerkt en keek naar mijn vader. 'Ik hoop dat je het leuk gaat hebben.'zei hij. Ik knikte kort. 'Zal wel, zolang er wat te doen valt.' zei ik onverschillig. 'Nou, dat mag wel wat enthousiaster. Je vond het toch zo leuk dicht bij June en Sam te zijn?' vroeg moeder. Ik haalde mijn schouders op. Het was zeker fijn dat ik weer bij ze was. Ze waren beide heel chill om mee om te gaan. Ik heb het altijd jammer gevonden dat we niet bij elkaar zijn opgegroeid. 'Ik ga, zie jullie vanavond wel.' zei ik en drukte een kus tegen mam haar wang en knikte kort naar pa. Het was mijn eerste dag hier op deze school en ik was benieuwd wat het me ging brengen. Waarschijnlijk niet veel aangezien ik merendeels van de lessen skip altijd.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

ORPG|| WD

from LostSouls on 05/15/2019 06:09 PM

Juniper Sarah Lincoln

IMG_5812.jpg
IMG_5814.jpg

Sawyer Malcolm Lincoln

amadeo-leandro-model.jpg

Amadeo.jpeg

Reply Edited on 05/15/2019 06:10 PM.

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/15/2019 05:52 PM

Cara
Ik zuchtte en kwam overeind van mijn plekje op de grond. Ik was bezig met bezweringen als ik weer hoor dat mijn tienerkinderen zich niet konden gedragen. Ik liep naar beneden en liep naar de kamer van Junie waar Sam in lag. 'Samual get out of that bed, now!' siste ik en keek naar de maid die naast hem lag. 'Jij kan je spullen pakken en vertrekken.' 

Jonesy
Ik was bezig met het nakijken van papers. Ondanks de verandering in mijn leven was ik alsnog docent gebleven en nu was ik zelfs onderdeel van het management op die school. Melinda bracht Sawyer naar zijn zoveelste boeking. Het was een durak, maar ik moest zeggen dat we een knappe jongen op de wereld hebben gezet. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/15/2019 05:17 PM

Cara
Ik streelde door de zwarte haartjes van Juniper en beet op mijn lip. Natuurlijk wou ik de beste toekomst voor mijn kinderen en als dat in Rusland zou zijn dan boekte ik nu nog een vliegticket en kwam ook overeind. June was weer rustig en ik keek naar Sem. Ik drukte een klein kusje tegen zijn wang en liep met hen terug naar beneden waar ik Junie in d'r box legde en keek naar Melinda en Jonesy. 'Sorry, laten we nu maar gewoon genieten van deze BBQ.'zei ik tegen ze.

Jonesy
'Ik denk een jongetje.'zei ik met een grijnsje. Ik hoopte op een jongen. Dan kon ik met hem voetballen, hem vanalles bij leren. Natuurlijk was een meisje ook leuk. Die kon ik verwennen als mijn kleine prinsesje. Zolang het maar een gezond kind is. Als Cara en Sem terug kwamen glimlachte ik zwakjes. 'Oh shit ja.' zei ik en kwam snel overeind. Ik draaide maar snel de speklappen om en haalde ze eraf wanneer ze klaar waren.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/14/2019 11:26 PM

Cara
'Don't play the guilt card.' zei ik en zuchtte. 'Laat me er een nachtje over slapen oké?' vroeg ik hem en beet op mijn lip. Ik moest mij goed realiseren wat het in zou houden als ik met hem mee zou gaan naar Rusland. Ik zou mijn eigen biologische familie niet meer zien aangezien ik ze dan moeilijker kon opzoeken. Onze kinderen zouden apart opgroeien van die van Jonesy en Melinda en ik kwam terecht bij een familie die mij misschien helemaal niet wou als heks.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/14/2019 11:09 PM

Cara
'Oja? Ga je het kasteel ook een andere naam geven?'zei ik en keek naar kleine Juniper die gaapte en haar vingertjes in haar mondje duwde. 'Je kondigd gewoon even aan dat je mij uit mijn leefomgeving gaat trekken omdat jouw biologische moeder daar woont? Hoe haal je het in je hoofd om dit niet eerst met mij te overleggen?' Ik kon hier toch niet zomaar alles achter laten?

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/14/2019 10:58 PM

Cara
'Nou als jullie het er zo mee eens zijn, waarom verhuizen jullie dan niet lekker met zijn allen naar Rusland.' zei ik pissig en liep met Juniper in mijn armen naar binnen naar de babykamer waar ik in de schommelstoel ging zitten met haar. Was ik dan de enige die trots was op de Lincoln naam? Tuurlijk, vader was een tiran. Maar hij is wel degene die me mijn geweldige familie heeft gegeven. Hij is de reden dat mijn kinderen bestaan en dat ik samen ben met Sem.

Jonesy
Ik beet op mijn lip als Cara duidelijk boos is. 'Misschien moet je even privé met haar praten. Misschien dring je dan wat beter tot haar door. 'Wij letten wel op Sammie. We moeten toch oefenen.'zei ik tegen Sem en grinnikte als ik Samual de laatste hapjes van zijn boterham zie opeten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/14/2019 10:46 PM

Cara
Ik keek fronsend naar Sem. 'En wanneer wou je dit met mij bespreken? Wie zegt dat ik naar Rusland wil verhuizen? Dat is nog al een verandering hoor.'zei ik tegen hem en keek naar Melinda die al snel vertelde hoe goed ze het wel niet begreep. 'HIj bedoeld het niet slecht.' zei Jonesy. Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. Ik wou net mijn mond open trekken om er op in te gaan, maar hoorde Junie huilen. Ik liep naar de box en haalde haar er voorzichtig uit en suste haar in mijn armen.

Jonesy
Ik keek op als ik dat Sem hoor zeggen en slikte. Meende hij dit nou? Hij kon toch niet zomaar weggaan met Cara en de kinderen? Ik zuchtte en ging er verder maar niet negatief op in, want zo te horen deed Cara dat al. 'Had je het hier nog niet met Caar over gehad?' vroeg ik hem en ging erbij zitten.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  57  |  58  |  59  |  60  |  61  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page