Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  57  |  58  |  59  |  60  |  61  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:

Aimee

-, female

Level 13

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 08:58 PM

Sam
Ik leg ze alle drie in bed en begin aan mijn huiswerk. Doordat ik zo lang bij Anya ben gebleven heb ik nog veel huiswerk voor morgen te doen. Na een uurtje ben ik wel klaar en maak ik me klaar om te slapen. Rond een uur of elf lig ik in mijn bed en val al snel in slaap. Ik wordt wakker als mijn jongste broertje op mijn bed springt en het feest begint. Ontbijten en ontbijt voor de kinderen maken, lunch maken voor ons alle vier, zorgen dat niemand in zijn pyjama naar school gaat en als laatste mijn moeder wakker maken.
Als ik dat heb gedaan breng ik mijn zusje en jongste broertje op de fiets naar school en ga ik daarna zelf naar school. Meestal ben ik precies op tijd voor de eerste les net zoals vandaag. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/05/2017 08:36 PM

Sam
Ik glimlach even en loop naar mijn fiets die ik van het slot haal. Ik stap op en fiets naar huis. Ik loop naar binnen en ik word meteen begroet door één van mijn broertjes. Ik glimlach "Hey, grote vriend. Kom we gaan eten." zeg ik. Ik loop naar de tafel en zet hem in zijn stoel. Ik ga tussen mijn zusje en oudste broertje van 12 in zitten. Ik geef mijn zusje, die 6 is, haar eten en begin zelf ook te eten.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/05/2017 08:24 PM

Sam
Ik glimlach even en zeg "Oke, jou keuze. Eetsmakelijk, ik moet gaan." zeg ik en loop naar de deur. Ik lach zacht en kijk haar aan. "Nou bedankt, ik dacht dat je me aardig begon te vinden." zeg ik lachend en open de deur. Ik draai me nog een keer naar haar om en zeg "Nou, tot morgen dan maar." zeg ik en draai me weer om.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/05/2017 08:15 PM

Sam
"Zeker? Het is helemaal geen last voor ons hoor" zeg ik en hoop haar over te halen. Ik lach zacht "Je mag best een paar uur pauze nemen. Je bent vanaf vanmorgen al bezig met school." zeg ik en glimlach naar haar.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/05/2017 08:02 PM

Sam
"Nou het zit zeker in je." zeg ik glimlachend. Ik loop achter haar aan naar beneden en kijk even op mijn telefoon hoe laat het is. "Ehm... Ik moet zo wel naar huis om te helpen bij het avondeten, maar je mag best mee eten. Mijn moeder maakt toch altijd te veel en anders zit je hier helemaal alleen." zeg ik en kijk haar aan.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/05/2017 07:52 PM

Sam
"Ik? Overdrijven?" zeg ik overdreven en glimlach. Ik sta op van de kruk en loop naar haar toe "Ik zat wel lekker, maar jij wilt vast naar beneden." zeg ik lachend. "Pfff je hebt nooit een cursus of les of youtube filmpje gekeken ofzo? Dan is het nog knapper." zeg ik verbaasd en loop de kamer uit.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/05/2017 07:43 PM

Sam
Als ze klaar is glimlach ik en knik. Ik neem het blad aan en bekijk de tekening. "Wauw" zeg ik zacht. "Hij is prachtig" zeg ik glimlachend. "Hoe heb je dit allemaal geleerd?" vraag ik en kijk haar aan.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/05/2017 07:35 PM

Sam
Ik knik "Kan ik me voorstellen." zeg ik en kijk weer om me heen. Ik lach zacht en zeg lachend "Sorry, ik zal mijn mond houden" 
Ik kijk naar haar terwijl ze tekent en glimlach even. Dan kijk ik weer om me heen. Ze kan echt heel goed tekenen en schilderen.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/05/2017 07:27 PM

Sam
Ik glimlach even en kijk naar haar. "Maar je gaat nooit ergens heen om te schilderen?" vraag ik en kijk vanaf de kruk wat om me heen. Ik kijk hoe ze gaat zitten en een kladblok pakt. Ik trek een wenkbrauw op en glimlach "Ga je mij nou zitten tekenen?" vraag ik lachend.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/05/2017 07:17 PM

Sam
Ik lach zacht en kijk weer in het rond. "Ik wel" zeg ik en kijk kort naar haar waarna ik weer naar wat schilderijen en tekeningen kijk. Ik bijt op mijn lip. Heel veel mensen weten van mijn vader. Nu heb ik het gevoel dat ik haar enige plek waar ze iets van privacy had heb verpest. Ik draai me naar haar om en vraag "Vind je een portret schilderen leuker of een landschap?" vraag ik terwijl ik op een kruk in het midden van de ruimte ga zitten.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  57  |  58  |  59  |  60  |  61  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page