Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  58  |  59  |  60  |  61  |  62  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/14/2019 09:42 AM

Melinda
Ik glimlachte tegen zijn lippen "yes you going to be a daddy." Zei ik glimlachend terwijl ik blij was dat hij ook blij is. Dit was onze droom vanaf het moment dat we getrouwd waren. 

Sem
Als Melinda dat zegt glimlach "nog een Jonesy of Melinda daar zit ik echt niet op te wachten." Zei ik grappend terwijl ik Sam optilde en een broodje in zijn hand duwde." Broodje" zei hij vrolijk terwijl hij er op begon te kouwen. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 05/13/2019 11:31 AM

Sem
Ik probeerde het laken recht te trekken op het picknick tafeltje en zuchte geërgerd.” Ik ben heel blij met ons gezin” zei ik grijnzend “wanneer word het jou tijd papa Jonesy?” Zei ik gniffelend niet te geloven dat ik de 1ste was die vader is van ons 2. Ik bedoel vroeger nam ik niks serieus ik nam Cara zelfs niet eens serieus laat staan kinderen krijgen.

Melinda

Ik glimlachte en keek haar aan “begrijp ik wel inplaats van 1 heb je er 2.” Ik bracht Juniper naar haar box en keek naar de mannen. Sem die geen tafel wist te dekken was het grappigste aanzicht ever en Jonesy die vlees marineerde was iets om voor te sterven. Ik legde mijn rechterhand op mijn buik vandaag zou ik het ze vertellen. Ik liep met Cara en Sam naar buiten en horde wat Sem zei “wie zegt dat er geen kindje op komst is?” Ik haalde de zwangerschap test uit mijn zak en liet het de 2 zien “ik ben al 2 weken zwanger.”

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 05/12/2019 12:56 AM

Sem
“Junie” zei Sam terwijl hij zijn armpje om zijn zusje heen sloeg die rustig werd.” Juniper ons prinsesje met als enige gitzwart haar” zei ik met een lachje al kon ze haar haarkleur geërfd hebben van mij.. want als wolf had ik een zwarte vacht. Ik betaalde de ziekenploeg en bedankte ze voor het leveren van Juniper.” Ik laat jullie even alleen genieten” zei Jack terwijl ik knikte “nog bedankt bro.”

Melinda

“Dat is nog beter” zei ik wellustig terwijl ik mijn kleding uittrok. En mijn naakte lichaam al naar buiten rende. Onze honeymoon verliep zoals gepland 4 lange nachten seks in het meest comfortabele bed en geen gesur van andere, Na dat we waren terug gekomen in Houston waren we ookal snel op de hoogte van Juniper ons nichtje.” Onze hele familie is blond behalve jij Juniper want jij bent bijzonder.” Zei ik terwijl ik het meisje niet los wilde laten.. Ik en Jonesy woonde niet meer in de mansion maar in een groot landhuis. Ik wilde dat het kindje dat in mijn buik groeide in een groothuis zou wonen al had ik Jonesy niet verteld dat ik nu al 1 week zwanger ben. Ik keek naar Cara met Sam “en hoe is moeder zijn.”

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 05/12/2019 12:11 AM

Sem

Als dan eindelijk ons prinsesje geboren word met gitzwart haar en niet zo blond als dat van mij en haar moeder frons ik. Maar houd het me niet tegen om zielsveel van haar te houden. We kregen ons meisje terwijl Sam eindelijk mocht kijken “mijn zusje.” Zei hij terwijl hij streelde over haar wangetje “ja jou zusje Sammie.” Ik keek Melinda aan “jij mag haar naam bedenken babe.”

Melinda

Als hij dat zegt bloos ik “stop” zei ik met een duwtje. Terwijl ik lachend er aan dacht hoe Jonesy me uitelkaar zal trekken op mijn oude dag.” Nou ga je zwembroek aan doen” ik gaf hem plagend een tik op zijn bil. En moest mijn bikini ook nog zoeken om straks in een water vallei te gaan zwemmen. Ik had heel veel zin in vanavond.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 05/11/2019 11:30 PM

Sem

Als Cara zonet zegt dat ze gaat bevallen en Jack net aanbeld. Grijp ik naar mijn telefoon ik belde de eerste volgende ziekenhuis op om een dokter en verpleegster te sturen naar onze mansion. Binnen een mum van tijd stormde er al een ziekenploeg binnen om Cara te helpen met een birth geven van onze dochter. Jack nam Sam even over terwijl ik naast Cara ging staan en een kusje op haar lippen drukte. Ik nam haar hand vast “dit is de laatste keer lieverd.” Sam begon te schreeuwen “zusje ZUSJE komen!” Zei hij luid terwijl de verpleegsters een verdovings middel in haar spoten zodat het makkelijker ging.” Sam rustig” zei Jack tegen hem terwijl hij Sam probeerde te houden maar de ADHD volgens mijn in zijn bloed runde.

Melinda
“Stop ik moet er niet aan denken dat ik gerimpeld en oud ben en jij nog zo jong en mooi.. Wil je dan überhaupt seks met me hebben als ik een oude stok ben?” Zei ik lachend.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 05/11/2019 05:34 PM

Sem

“Are you alright babe?” Zei ik gelijk terwijl ik haar snel ondersteunde.” Mama zusje zusje!” Zei Sam blij hij sprong uit zijn eetstoel en begon Cara’s buik te ontarmen.” Mama vandaag zusje geven?” Ik schudde mijn hoofd naar Sam “voorzichtig” ik gaf hem een klein tikje tegen zijn schouder. Terwijl hij zijn moeder niet los wilde laten of nou ja zijn zusje.

Melinda

Ik glimlachte “Jezus wat zijn we oud geworden.” Zei ik grijnzend tegen zijn lippen aan terwijl we eigenlijk een kinderwens hadden. Maar mijn baarmoeder niet mee wilde werken wat heel raar was want wij zijn de uitverkorene. Misschien was het nog niet onze tijd of het moest nog komen. Ik wilde zo graag een moeder worden.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 05/11/2019 05:06 PM

Sem

“Ja dat sowieso maar dan kan ze gewoon in labor hoor Melinda.” Zei ik grinnikend terwijl ik naar Cara en Samuel opkeek “ik ga jullie hangen want Sam doet weer is schattig en dat moet ik fotograferen.” Ik hing ze op en maakte een foto met de iPad hoe Sam zijn hapjes nam.” Oom Jack komt zo even langs” ik drukte een kusje in Sam’s haren en keek Cara aan “ nog iets van je familie gehoord?” Vroeg ik toen terwijl dat nogaltijd een issue bleef na dat ik ze had voorgelogen dat ik uit Cara’s buurt bleef.

Melinda

Als Sem ophangt focus ik me weer op mijn lingerie’s.” Welke is mooier rood of wit?” Vroeg ik Jonesy terwijl onze honeymoon er aankwam. Ik kon niet wachten om seks te hebben maar dan zonder uitmekaar getrokken te worden. Een hineymoon was sentimenteel gezegd:” Zacht.”

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 05/11/2019 12:46 PM

Sem
´Great´ zei ik grijnzend tegen me broer terwijl ik opkeek naar Cara die weer Sammie zijn speen moest schoonmaken.´Niet te geloven dat ik en Cara een clone van mij hebben gebroed.´ Zei ik lachend terwijl Sammie net zo druk was als mij toen ik klein was.´Nou waar is de bruid´ zei ik toen. 

Melinda
Als Jonesy de ipad opneemt kom ik er ook bij ´right here.´ Zei ik terwijl ik opkeek naar een oudere Sem een Sem die nu volwassen was.´Ik hoop dat Jonesy je daar goed behandeld anders doe ik hem wat´ zei hij tegen me terwijl ik grinnikte ´Jonesy is de beste husband die ik kan wensen maak je daar maar geen zorgen over Sem.. Alles goed met de kleintjes´ vroeg ik toen. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 05/11/2019 12:08 AM

Sem
3 maanden later Samuel groeide als een sneltrein en kon al lopen na 3 maanden. Al was zijn vloek nog jiet geativeerd hij gedroeg ze wel als een klein wolfje." Pa-pa" zei hij trekkend aan mijn broek "ik zusje." Hij speelde met zijn speen terwijl ik naar Cara keek die bijna moest gaan bevallen van ons prinsesje." Hij praat al maanden over zijn zusje wanneer komt ze nou Caar" Zei ik met een lachje terwijl ik Sam optilde en een kusje op zijn wang drukte. Ondertussen skypte ik Jonesy en Melinda die op huwelijks reis waren ik wilde ook nog gaan trouwen. Maar met onze kinderen werd het even te veel. Ik en Cara waren echt een team niet te geloven dat we een paar jaar geleden elkaar probeerde dood te maken.

Melinda

Ik zat mijn lingerie's uit te stallen voor de komende nachten op Aruba. En zocht naar de ipad die afging "dat moeten Sem, Sem junior en Caar zijn" zei ik met een lachje we waren net aan ons huwelijks reis begonnen. En ik kon niet wachten om baby's te produceren mijn neefje was zo schattig. Met die kleine fangs van hem en dat schattige kopie dat precies op Sem lijkt. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 05/10/2019 11:04 PM

Melinda
Als Jonesy plots op zijn knieën gaat en me een aanzoek doet. Begin ik direct emotioneel te raken ik voelde elke spier in mijn lief springen van geluk." Ja en nog is ja" ik sloeg mijn armen rond hem terwijl hij na achter viel met het doosje in zijn hand. Mijn lippen vonden al snel de zijne terwijl mijn handen zijn shirt van zijn lijf trokken. Ik had hem gemist ik had mijn Sem mijn broer en mijn zus Cara gemist. Dit was mijn familie niet de picture perfect maar de enige die me gelukkig kon maken.

Sem
Ik ging naast Cara in bed liggen na dat we even gedoucht hadden met de kleine en alle vieze handdoeken op een hoopje hadden gegooid. Ik deed mmijn arm om Cara heen en plaatste kusjes in haar haren. Terwijl ik mijn andere meisje ook niet moest vergeten. Ik ging omlaag en plaatste mijn lippen zachtjes op Cara haar buik "ik kan niet wachten om jou ook in mijn armen te hebben." Zei ik glimlachend terwijl ik een schopje voelde. Waarschijnlijk miste ze haar broer.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  58  |  59  |  60  |  61  |  62  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page