Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 58 | 59 | 60 | 61 | 62 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 05/14/2019 10:13 PMCara
'Nu maar hopen dat onze kinderen niet zo dramatisch opgroeien als ons.' zei ik met een lachje en kwam terug buiten met een schone vleestang. Ik legde deze bij de BBQ en ging aan de picknicktafel zitten vanwaar ik de box kon zien. Juniper lag heerlijk te slapen. Ik kon er zo van genieten. Vervolgens keek ik naar Sammie die heerlijk zijn boterhammetje at.
Jonesy
Ik grijnsde en streelde langs haar wang. 'I love you so much.' zei ik. 'Nou, dan laten we maar snel eten. Je eet nota bene voor twee nu.' zei ik en liep terug naar de BBQ die inmiddels goed warm was en legde de eerste speklappen erop.
from LostSouls on 05/13/2019 07:50 PMJonesy
'Geen idee. Vast snel. We proberen het als konijnen dus.'zei ik met een grinnik en keek op als de dames erbij kwamen. Wanneer Melinda haar nieuws vertelde liet ik de vlees tang vallen en rende op haar af. Ik tilde haar op en draaide haar lachend van geluk rond. 'Ik word vader?'zei ik nog vol ongeloof en drukte mijn lippen tegen de hare.
Cara
Ik pakte Sam zijn handje vast en nam hem mee naar buiten. Ik tilde hem in zijn zitje aan de tafel en keek op als Melinda het nieuws vertelde. Jonesy kon volgens mij niet meer gelukkiger reageren dan dit. Ik beet op mijn lip. 'Gefeliciteerd. Weet waar je aan begint.' grapte ik en drukte een kusje op het hoofdje van Sam.
from LostSouls on 05/12/2019 11:41 PMCara
Met een tevreden blik keek ik hoe Juniper bij Melinda in haar armen lag. Ze lag nu heerlijk te slapen terwijl ze haar tongetje iets uit haar mond liet steken tijdens het slapen. Ze was echt perfect. Ik kon niet geloven dat ik nu echt moeder was van twee perfecte kinderen. Ik trok Sam wat beter op mijn schoot en ook hij keek gebiologeerd naar zijn zusje. 'Zwaar, weinig slaap. Maar het is het waard. Ik wil ze voor geen goud missen.'
Jonesy
Ik opende mijn biertje terwijl de BBQ al aan stond. 'Ik ben blij dat je zo gelukkig bent met Cara en de kids.'zei ik tegen Sem en dronk een slok van mijn bier terwijl ik het vlees omdraaide op de BBQ.
from LostSouls on 05/12/2019 12:45 AMJonesy
Ik grijnsde. 'Natuurlijk mevrouw.' zei ik alsof ze al bejaard was en liep snel naar de kast waar ik een zwembroek uitnam. Ik liet de handdoek van mijn middel vallen en draaide mij naar Melinda. 'We kunnen ook gaan skinny dippen?' vroeg ik haar terwijl ik mijn wenkbrauwen optrok. Melinda had weer echt mijn levendige zelf terug gebracht.
Cara
Ik keek naar mijn lieve meisje dat krijsend in mijn armen werd gelegd en vervolgens stopte met huilen zodra ze mijn hartslag hoorde. Ze leek op mij. Op het haar na. Ze had haar zo zwart als de nacht wat in mijn familie al niet voorkwam en zover ik wist in Sem zijn familie ook niet. Biologisch bedoel ik dan. 'Een speciale naam, voor een speciaal meisje.' zei ik en keek naar het kleintje in mijn armen. 'Juniper Lincoln.'
from LostSouls on 05/11/2019 11:53 PMJonesy
'Dat is een consequentie die ik maar moet aanvaarden.' zei ik met een lachje. 'Or I could turn you.' zei ik voor de grap en beet speels in haar nek met uiteraard mijn normale tanden. 'Je bent mijn vrouw, als jij een oude stok bent en je zou nog zin hebben in seks, dan krijg jij seks.'
Cara
'Let's just get it over with.'zei ik en keek naar de dokters. Ik lag op bed en voelde mijn onderlichaam minder tot niet meer door de ruggenprik. Eigenlijk was ik er nu meer klaar voor dan met Sam. Sam was dan ook mijn eerste. Ik keek naar Sem die mijn hand weer vast hield alsof het gisteren was. 'Dé jà vu.' zei ik tegen hem en begon met persen. Binnen no time was onze kleine meid geboren.
from LostSouls on 05/11/2019 05:52 PMCara
'Ik denk dat je geluk hebt Sammie.'zei ik en kreunde nogmaals van de pijn. 'Je zusje komt eraan.' zei ik en greep naar Sem zijn hand waar ik in kneep om de pijn wat te verlichten. Mijn lieve meisje wou naar buiten en ondanks dat ik op dit moment veel pijn ervan zou ervaren zou ik blij zijn wanneer ik haar in mijn armen kan leggen.
Jonesy
'Jij bent oud geworden.'zei ik plagend. 'I don't age. I don't look like a day over 19.' Ik streelde langs haar armen en keek in haar mooie ogen. Natuurlijk ging het verjaringsproces bij haar nu ook trager nu ze een duivel was, maar uiteindelijk had zij wel een einddatum. Wanneer die datum zou komen zou ik mijzelf omleggen zodat we samen naar The Other Side konden.
from LostSouls on 05/11/2019 05:17 PMJonesy
Ik glimlachte en keek op naar Melinda. Ik bekeek de setjes. 'Bring them both.'zei ik met een geniepige grijns en trok haar naar me toe. Ik drukte mijn lippen teder tegen de hare en glimlachte ertegen. 'Ons leven gaat echt beginnen.' zei ik tegen haar en streelde door haar zachte haar.
Cara
Ik grinnikte als Sem een foto maakte en voelde een steek in mijn buik. 'Easy, little one.' zei ik kreunend terwijl ik naar mijn buik greep. 'Mama pijn?' vroeg Samual.
from LostSouls on 05/11/2019 04:55 PMJonesy
'Ja, de kleine meid zou wel ieder moment kunnen komen.'zei ik met een grinnikje en ik was heel erg benieuwd naar mijn nichtje. Melinda en ik stonden ook niet stil. We hadden al genoeg pogingen gedaan en nu was ik benieuwd of het ons binnekort ook zou gaan lukken.
Cara
Ik maakte in de keuken het speentje schoon en keek naar Sammie. Ik maakte hem een fruithapje en gaf hem die te eten. Het was meer prut dan fruit, maar hij had natuurlijk nog geen tanden dus dat was het enige wat ik hem zowat kon geven. Nu had ik geluk dat hij zo snel groeide, want erg fan van moedermelk geven was ik niet.
from LostSouls on 05/11/2019 12:15 AMCara
Ik zat op de bank met een voet onder mijn billen en streelde over mijn buik terwijl ik naar Sem en Samual keek. Die twee waren handen op 1 buik. Het werd inderdaad tijd dat mijn kleine meid zou komen, want ik voelde me zeker outnumbered. Ik keek op als ik de stem van Jonesy hoorde door de IPad en keek naar Samual die zijn speen uit zijn mond trok en met het lint wat eraan hing begon te slingeren. 'Sammie, dalijk ligt je speen op de grond en is hij vies.' zei ik en in dat ik het zei viel de speen inderdaad op het tapijt waardoor er pluisjes aanzaten. Samual begon te huilen en ik kwam met moeite overeind. 'Doe ze de groetjes van me.' zei ik tegen Sem en pakte de speen op en pakte het handje van Sammie vast. 'We gaan hem schoonmaken, kom.'
Jonesy
Ik kwam uit de badkamer met enkel een handdoek om mijn middel en hoorde dat ik een facetime oproep kreeg. Ik nam deze via de IPad op en grijnsde als ik Sem zie. 'Sem, my little brother. How are things?' zei ik terwijl ik Samual op de achtergrond hoorde huilen en Cara hem mee wegnam. 'Klinkt gezellig.'
from LostSouls on 05/10/2019 11:58 PMJonesy
Ik lachte als ze ja zei van geluk en drukte mijn lippen al snel tegen de hare. Mijn shirt bleef achter ons. Ik kwam overeind en tilde Melinda op. Ik gooide haar op mijn bed. Ze moest eens weten hoelang ik al droogstond voor haar. Ik haalde een hand door haar haar en trok de trouwjurk die ze aanhad kapot tot op haar middel zodat ik met veel geklungel deze over haar hoofd kon trekken.
Cara
Verliefd keek ik naar mijn ventje. 'Ik laat jou nooit meer los.' zei ik zacht en streelde met mijn neus tegen het kleine neusje van Sammie. Vervolgens keek ik op naar Sem. Door alle hormonen was ik echt een emotioneel wrak. 'Ik hou van je.'zei ik tegen hem en beet op mijn lip.