Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  58  |  59  |  60  |  61  |  62  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:

Aimee

-, female

Level 13

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 07:06 PM

Sam
Ik kijk weer naar een ander schilderij. "Nou, dan kan ik je vanaf nu wel een schilder noemen." zeg ik en loop naar een tekening.
"Het boeit vast wel iemand toch? Behalve mij bedoel ik." zeg ik en kijk naar nog een andere tekening. Ik draai me naar haar om "Waarom laat je dit aan mij zien als het jou privacy is?" vraag ik en frons even.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/05/2017 06:57 PM

Sam
Ik kijk haar aan en glimlach even. Ik loop achter haar aan als ze mijn hand vastpakt en me mee trekt naar zolder. We komen aan in een kamer en ik kijk om me heen. Ik zie schilderijen en tekeningen "Heb jij deze gemaakt?" vraag ik verbaasd en bekijk er eentje wat beter. "Ze zijn prachtig. Waarom weet niemand dit?" vraag ik terwijl ik me naar haar omdraai.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/05/2017 06:46 PM

Sam
Ik lach zacht en luister naar haar. Ik frons even "Is er niks dat ik nog niet over je weet?" Vraag ik verbaasd en kijk haar aan.
Ik drink ng wat en kijk op de klok. Ik kan nog wel even blijven. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/05/2017 06:15 PM

Sam
Ik lach zacht "Hmm even denken. Je lijkt me iemand die wijn drinkt omdat het charmant is, maar het eigenlijk helemaal niet lekker vindt."zeg ik. Ik bijt op mijn lip en ben even stil. "Ehm... Vertel jij eens iets over jezelf." Besluit ik maar te zeggen. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/05/2017 05:50 PM

Sam
Ik lach zacht "Het was als een compliment bedoeld." Zeg ik lachend. Ik frons even "Waarom niet?" Vraag ik en lach zacht "Je weet dat ik nu nog een vooroordeel over jou mag hebben hè?"zeg ik lachend. Ik zucht en zeg "Ehm... Verder is mijn vader weggegaan toen ik tien was en heeft mijn moeder en mij met mijn broertjes en zusje achtergelaten, dus daar besteed ik veel tijd aan. Verder nog vragen?" Vraag ik en bijt op mijn lip. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/05/2017 03:31 PM

Sam
Ik kijk haar na als ze naar de keuken loopt. Gaat ze nou nog meer wijn drinken? Nou ja, niet mijn probleem. Ik lach zacht en zeg lachend "Had ik ook al niet verwacht, yoga past veel beter bij je." Ik knik en zeg "Jep voetbal. Ehm... verder doe ik vrijwilligerswerk bij het kinderziekenhuis en verder doe ik niet zo veel speciaals behalve mijn moeder helpen met mijn broertjes en zusje." zeg ik.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/05/2017 03:17 PM

Sam
"Oke, geen planning dus." knik ik en zeg dat ik nog drinken heb als ze het vraagt. "Nou sorry hoor, jij dacht dat ik een schakende nerd was, dus dan mag ik ook best mijn vooroordelen hebben." zeg ik en neem nog een slok uit mijn blikje. "Ben je elke dag in de week in de sportschool te vinden dan?" vraag ik.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/05/2017 03:07 PM

Sam
Ik lach zacht. "Met plannen is het juist de bedoeling dat je chaos voorkomt." zeg ik lachend. "Dus als het niet werkt bij jou, dan moeten we dat vooral niet doen." "Maar wat houdt tijd hebben in bij jou. Niks beters te doen hebben zoals feestjes en zo of echt tijd?"

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/05/2017 02:57 PM

Sam
"Het hoeft ook niet in een paar uur, maar misschien zijn we na een week al klaar en hoef ik je niet meer lastig te vallen." lach ik.
Ik kijk even in de doos en zie dat we alle boeken al hebben gehad. "Nou, dat viel wel mee toch?" zeg ik en glimlach. "Je hoeft je geen zorgen te maken om mijn tijd hoor." zeg ik. "Misschien zou plannen wel een goed idee zijn."

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/05/2017 02:41 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Maar dan zouden we morgen geen tijd hebben om iets anders uit te leggen." en kijk naar haar en het volgende boek. "We hebben best veel boeken, maar we zijn er zo doorheen." probeer ik haar gerust te stellen. "Waarom doe je nu wel je best om alles in te halen?" vraag ik na een tijdje aan haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  58  |  59  |  60  |  61  |  62  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page