Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 59 | 60 | 61 | 62 | 63 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 05/10/2019 10:36 PMCara
Zodra het kleine wolfje in mijn armen lag begon ik te snikken. 'Mijn kleine sterke wolf.' zei ik en drukte een kusje tegen zijn hoofdje. 'Dankjewel Melinda.' zei ik met tranen in mijn ogen en keek vervolgens op naar Sem. Ons kindje leek sprekend op hem. Hij was nota bene een wolf dus ik denk dat deze kleine rakker meer van zijn vader weg zal hebben dan van mij.
Jonesy
Ik beet op mijn lip om niet als een emotioneel wrak te beginnen janken en bekeek de kleine. Sprekend Sem. Als Melinda dat in mijn oor fluisterde grijnsde ik breed. 'We geven jullie wat privacy. Gefeliciteerd.'zei ik tegen de twee en liep met Melinda de kamer uit. 'Weet je nog die ene kerst dat we met zijn 4 hebben gevierd. Ik heb je 1 cadeau nog altijd niet gegeven.' zei ik en nam hem mee naar mijn kamer. Ik haalde het kleine fluwelen doosje uit mijn nachtkastje. 'Jammer van de trouwjurk, maar gelukkig heb je er niet direct een nodig.' zei ik en ging op een knie. 'Dit is echt de speciaalste dag. Ons kleine neefje is geboren en jij bent bij mij terug gekomen. Ik hoop echt dat je dit keer voor altijd bij me wilt blijven. Mel, wil je met mij trouwen?' vroeg ik en sloeg het doosje open waar een super mooie verlovingsring inzat.
from LostSouls on 05/10/2019 06:27 PMCara
'Note to self, my baby girl is coming with a c-section.' zei ik kreunend van de pijn. Waarom deden mensen dit! Als ik de behoefte voelde om te persen perste ik voor 10 seconde lang waarna ik weer even op adem kwam. Zodra ik genoeg energie had begon ik weer met persen en als ik dan uiteindelijk een huil hoor voelde ik tranen van geluk over mijn wangen stromen.
Jonesy
Als Cara half mijn hand breekt met haar hand beet ik op mijn kaken tegen de pijn. 'Je doet het geweldig, Car.' zei ik tegen haar en keek naar Sem die tegenover me zat. Niet te geloven dat mijn kleine broertje eerder kinderen kreeg met de liefde van zijn leven dan ik. Hij en Cara waren zo volwassen geworden.
from LostSouls on 05/08/2019 10:15 PMCara
Ik huilde en voelde me niet klaar om dit te doen. Als Melinda binnen kwam en het overnam slikte. Van binnen raasde paniek maar ik hield mij sterk. 'Wie had ooit gedacht dat jij dit uitzicht zou hebben.' zei ik met een lachje en voelde toen weer een pijnlijke wee. 'Fuck!!' riep ik door de pijn heen.
Jonesy
Ik liep naar boven en ging naast Cara zitten zodat ik haar intieme zone niet zag. Ik greep haar hand vast. 'Knijp maar zo hard als je kunt.' zei ik en keek naar Sem die terugkwam met warm water en handdoeken.
from LostSouls on 05/08/2019 09:31 PMJonesy
ik zie haar blik veranderen en weet dat ik haar nu heb overtuigd. Zodra ze mijn hand vastnam en met mij wegrende uit het kasteel kon mijn geluk niet op. Onder het rennen tilde ik haar in de bruidshouding op tot we bij mijn auto stonden. Ik tilde haar erin en drukte mijn lippen tegen de hare waarna ik naar mijn eigen kant liep. Met een rap tempo scheurde we weg en de telefoon ging over. Via een knopje bij het stuur nam ik op. 'We komen naar huis, Sem.' zei ik. Als ik hoor dat er paniek is begin ik ook een beetje te stressen. De babies kwamen eraan. 'Ze is veel te vroeg, er zit niets anders op dan naar het ziekenhuis Sem. Thuis kunnen we ze niet binnen houden.'
from LostSouls on 05/08/2019 08:49 PMJonesy
'Waarom twijfel je er zo over dat ik je niet meer zou willen? Mel, jij bent mijn meisje. Mijn zielsverwant. Jij bent de enige die mij weer als een volledig persoon laat voelen. Jij bent de enige die mij gelukkig kan maken.' zei ik tegen haar en liep zo voorbij de jongen naar het altaar. 'Ik kan en wil niet zonder jou leven.'
Cara
Ik glimlachte tegen zijn lippen en voelde aan mijn buik. Een inmens pijnlijke steek verspreidde zich door mijn buik. Ik trok een pijnlijk gezicht. 'Fuck.' zei ik en voelde wat warms tussen mijn benen uit lopen. Ik sloeg de deken van mij af en merkte dat mijn vliezen waren gebroken. 'Nee, nee, nee, nee, nee!!! Het is nog veelste vroeg. Ze moet nog 4 maanden!' riep ik in paniek. Het wolfje wou eruit, maar mijn meisje moest blijven zitten. In alle paniek keek ik naar Sem.
from LostSouls on 05/08/2019 04:40 PMJonesy
'Ik ben de man wie naast haar zou moeten staan op dit moment aangezien ik degene ben die onvoorwaardelijk van haar houdt.'zei ik en keek naar Melinda. 'Please babe, je maakt jezelf ongelukkig.' zei ik tegen haar en liep dichterbij waarop de man naast haar op mij afliep. 'I wouldn't even try if I were you.' zei ik tegen hem.
Cara
'Waarom niet? Ze is onze zus Sem. Ze moet meemaken hoe haar nichtje en neefje geboren worden. Ze moet Jonesy gelukkig maken en daarbij haarzelf.' zei ik en keek naar hem. 'Ons meisje wordt een mens en ons jongetje wordt een wolf. Net zo sterk als zijn vader.' zei ik tegen hem en legde mijn handen op mijn buik.
from LostSouls on 05/07/2019 11:52 PMJonesy
Ik zuchtte. Ze ging trouwen. Zonder mij. Als Sem dat zegt knikte ik. Het was waarschijnlijk hopeloos, maar voor een laatste keer zou ik het proberen. Met de auto reed ik naar het kasteel. Zodra ik aankwam zag ik dat de bruiloft niet morgen maar vandaag zou zijn. Het moest wel. De ceremonie was al bezig in de grote zaal. Ik stormde de ruimte binnen waardoor alle ogen op mij waren gericht. 'Ik maak bezwaar tegen dit huwelijk.'zei ik en keek naar Melinda in de prachtige bruidsjurk.
from LostSouls on 05/07/2019 10:54 PMCara
Ik kwam thuis en veegde de tranen van mijn wangen. 'Ze gaat trouwen. Met iemand waar ze totaal niet van houdt. Ze deed alsof ze nooit familie van ons is geweest.' zei ik tegen Sem en trok hem dichter tegen mij aan. 'De tweeling trapt ook de hele tijd en mijn hormonen zijn all over the place.'
from LostSouls on 05/07/2019 10:13 PMJonesy
Ik was gebeld met dringend verzoek dus reed meteen door naar de mansion. Ik was bezig met het verhuizen van al mijn spullen. De laatste dingetjes lagen nog in de mansion. Ik zelf ging naar een soort vakantiebungalow in het bos. Groot genoeg voor mij alleen. Eenmaal bij de mansion kwam ik binnen. 'Sem? Waarom moest ik komen?' riep ik door de mansio en zuchtte even. Hopelijk niets met Cara of de babies.
from LostSouls on 05/07/2019 09:49 PMCara
'Echt? Wat goed!' zei ik tegen haar en glimlachte. Ondanks dat ze ongelukkig was met haar soon to be husband was ik trots op het leven dat ze nu leidde. Ik beet op mijn lip en keek naar haar. 'Mel, misschien geloof je me niet. Maar wij houden echt van je en we missen je. Jonesy is eenzaam en zuipt alleen maar. De garage is er niet meer. Hij is jou verloren. Maar het punt is dat ik van je hou en ik ben blij dat je je zo hebt ontwikkeld, maar please trouw niet met die vent als hij je niet gelukkiger kan maken dan dat Jonesy het kan.'zei ik tegen haar en voelde weer een schopje in mijn buik.