Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  60  |  61  |  62  |  63  |  64  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/06/2019 11:19 PM

Cara
'Ik ben pas blij als al mijn siblings blij en gelukkig zijn.' zei ik tegen haar en voelde een trapje. Ik beet op mijn lip en legde mijn hand erop. Als zij haar hand erbij legde glimlachte ik naar haar. 'Totdat jij het zij wisten we niet eens dat we een wolf zouden krijgen. Hij moet maar blijven zitten want zijn zusje red het niet met 5 maanden.' zei ik tegen haar en zuchtte. 'Hoe weet je dit allemaal? Ik ben een witch een van de krachtigste ter wereld en ik kon het niet eens voelen.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/06/2019 10:37 PM

Cara
'Chill, ik ben pas 5 maanden. Zover ik weet duurt het 9 voor dat die kinderen eruit komen.' zei ik tegen haar. 'Ik red me prima.'zei ik en keek even naar mijn nagels. 'I'm not leaving, sister.' Ik wees naar de foto. 'You don't look happy with him.'

Jonesy
Eenmaal binnen ruimde ik mijn spullen op en ging in de woonkamer met een glas bourbon de les van morgen voorbereiden. Het was nog niet veel om mee te beginnen dus dat scheelde. Meer tijd om te drinken.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/05/2019 11:34 PM

Cara
Ik nam op en glimlachte zwak. 'Ik ben buiten de deur. Het gaat goed met de twins.' zei ik tegen hem en keek naar een foto op het tafeltje van Melinda en waarschijnlijk de man waarmee ze gaat trouwen. Zo gelukkig leek ze helemaal niet. 'Ik zorg dat ik voor het eten thuis ben. Houdt Jonesy maar bezig zolang.' zei ik en drukte een kusje door de telefoon. 'Hou van je.' zei ik waarna ik ophing.

Jonesy
Ik kon het gesprek mee luisteren en rolde mijn ogen. 'Jullie hoeven niet op mij te baby sitten.'zei ik tegen hem en haalde diep adem. Ik dronk mijn glas leeg en stapte uit als we bij de mansion waren.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/05/2019 11:24 PM

Jonesy
'Ik zoek niet omdat ze niet gevonden wilt worden. Zeker niet door mij.'zei ik tegen hem en stapte in de limo. 'Ik heb er geen behoefte aan Sem. Niemand kan tegen Mel op. Ik word er alleen maar triester van omdat ik iedereen met haar vergelijk. Ik ga prima op mezelf.'zei ik en nam een glas champagne. Alsof mijn lever niet al genoeg schade incasseerde van de drank.

Cara
Ik schudde mijn hoofd. 'I'm not letting me be shipped of so easily.' zei ik tegen haar en keek naar een guard die me aan keek. 'Don't you dare.'zei ik en liet een vonkje uit mijn vinger komen als teken dat ik als heks hem makkelijk zijn nek kon omdraaien. 'Direct me to her room please.'zei ik en liet me leiden naar haar kamer. Ik keek rond en ging op het bed zitten. Ik voelde aan mijn buik. Een mens en een wolf. Een brede glimlach verspreidde zich over mijn gezicht. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/05/2019 11:04 PM

Jonesy
'Mijn leven is prima zo. Ik hou van Melinda. Ik wil en hoef niemand anders.' siste ik naar hem. 'Hoe vaak moet ik dat nog vertellen? Maak je niet druk om mij. Hou je bezig met je eigen gezinnetje. Zij hebben je harder nodig.' 

Cara
'Wat denk je Melinda. A. Je bent mijn zus en ik ga deze kinderen niet hebben zonder mijn familie en B. Je bent mijn zus en gaat blijkbaar trouwen. Denk je echt dat ik dat wil missen?' vroeg ik en stapte de kamer binnen. 'We hebben niet altijd door een deur gekunt for god sakes I've hated you with whole my hart, maar dat zijn zussen nu eenmaal. Sibling relaties zijn niet steady en ik heb spijt voor hoe ik je behandeld heb vroeger. Ik heb je nodig en ik ben zeker niet de enige.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. 'Jonesy mist je ook.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/05/2019 10:46 PM

Jonesy
Als ik Sem zijn stem achter mij hoorde keek ik op. 'Buiten de les kun je me gewoon Jonesy noemen Sem.'zei ik tegen hem. 'Ik ga naar huis. Dit was mijn enige les voor vandaag.' zei ik. 'Waarom vraag je dat?' Ondanks dat ik nu niet meer voor mezelf werkte zoals in de garage, was ik toch wel blij met mijn nieuwe baan. Het was alleen even wennen met Sem.

Cara
De telefoon ging, maar ik negeerde het. Met twee babies op komst moest ik voorzichtig rijden. Als ik bij het grote kasteel aankwam beet ik op mijn lip. Ik wist precies waar ik moest zijn. Mijn gevoel leidde mij naar de juiste kamer. Als ik haar zie staan bij een grote spiegel en een trouwjurk werden mijn ogen snel groot, maar ik herpakte mij. 'Fancy kasteel hoor. Wel een downgrade van je echte thuis, maar het kan ermee door.' zei ik glimlachend terwijl ik in de deuropening leunde.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/05/2019 10:33 PM

Jonesy
Ik keek naar Sem. 'Precies, laten we dat meteen maar op tafel gooien. Jullie klasgenoot is mijn jongere broer. Wees niet bang dezelfde regels gelden voor hem. Sem vanaf nu ben ik meneer Lincoln voor je als wij in de klas staan.' zei ik en keek de klas rond. 'Ik vraag het nog nog eens, open pagina 10.' 

Cara
In het begin voelde ik wat weerstand. 'Come on.'zei ik en merkte dat de weerstand verdween. Als de spell klaar is en het bloed is gestopt glimlachte ik. 'Mama gaat een reisje maken.'zei ik en kwam met moeite overeind door mij op te heisen aan een stoel. Aangezien ik nu twee kindjes in mij had was ik ook al dikker dan wanneer je 5 maanden zwanger was van maar 1 kindje. Ik liep naar beneden en stapte in de Range Rover. 'Miss Lincoln, het is niet verstandig.' zei een van de maids. Ik zuchtte. 'Ik kan heus wel rijden.' zei ik door het raampje en reed vervolgens naar de plek die het bloed op de map aan gaf.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/05/2019 09:42 PM

Jonesy
Ik keek de klas rond en als ik zag dat ik Sem in mijn klas had liet ik een klein grijnsje zien die ik snel weer verborg. 'Hallo klas. Mijn naam is Jonesy Lincoln.'zei ik terwijl ik mijn naam op het bord schreef. 'Jullie mogen mij meneer Lincoln noemen. Ik ben jullie nieuwe docent geschiedenis.' Ik leunde tegen mijn bureau en sloeg mijn armen over elkaar terwijl ik de klas rondkeek. 'Regels zijn simpel. Zolang je je boeken bij je hebt en oplet zijn wij de beste vrienden. Zodra je mijn les verstoord of mij irriteerd op welke manier dan ook, vlieg je er uit.' Ik dronk kort wat koffie uit de mok. 'Open bladzijde 10 van jullie nieuwe studieboek. We beginnen met het begin. Het ontstaan van alle bovennatuurlijke wezens.'

Cara
Ik bukte mij met moeite en ging op een kussentje op de grond zitten. De grote kaart lag voor mij en de kaarsen branden. Als een van de twee in mijn buik begint te schoppen legde ik mijn hand kort op de plek waar ik het stompen voelde. 'Please babes, niet nu.' zei ik en wreef even waardoor ze rustiger werden. Ik zuchtte en keek op de kaart. 'Please Mel.' zei ik en sneed in mijn hand. Ik liet het bloed op de kaart sijpelen en begon met de locator spell. 'quaerite et invenietis.' herhaalde ik een paar keer en zag dat het bloed een baan maakte. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/05/2019 05:38 PM

Cara
Als hij het terug zegt voel ik een warm gevoel door mijn lichaam en draaide me om in zijn armen. Ik drukte een kusje tegen zijn lippen en bleef kort zo in een omhelzing staan. Het voelde altijd zo goed met hem en nu had ik eindelijk uit zijn eigen mond de bevestiging gehoord dat hij ook van mij hield.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/04/2019 06:19 PM

Cara
Als hij me een pets gaf op mijn bil klonk er een klein kreetje uit mijn mond. 'I know. Please, maak dit setje niet kapot. Dit is mijn favoriet.'zei ik met een grijnsje en deed wat lippenstift op. Ik legde vervolgens mijn handen op de zijne en legde mijn hoofd tegen zijn schouder. 'I love you.'

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  60  |  61  |  62  |  63  |  64  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page