Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 61 | 62 | 63 | 64 | 65 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG[][]WD
from walkingdead on 05/04/2019 04:11 PMSem
Als hij dat zegt zucht ik "wat jij wil Jonesy." Ik schonk mezelf wat appelsap in het was voor het eerst dat ik mezelf serveerde. Ik wist niet wat ik moest zeggen ik wist ook niet hoe hij zich voelde over alles. Hij had Melinda los gelaten voor Cara's veiligheid he cares a lot about family maar hij weet ook dat er nadelen aan vast zitten." hè Cara ben je al klaar met douchen?!" Riep ik terwijl ik vandaag even een dagje voor ons 2 wilde.
from walkingdead on 05/04/2019 02:03 PMSem
Ik nam diep adem "ik heb gisternacht CCara's terugkomst gevierd zoals je gehoord hebt." Zei ik tegen hem terwijl we zeker wel tot 2 uur 's nachts door waren gegaan met neuken." Don't blaim her.." Zei ik tegen hem terwijl ik een apserine voor hem pakte ookal had het geen werking "ze draait wel bij en jij draait vast weer ook bij als ze terug is.." Ik beet op mijn onderlip ik zei dat alleen omdat ik niet zo goed wist wat er gebeurt was tussen die 2. Ik moest toegeven hun waren nu de enige 2 die ook echt daadwerkelijk familie van elkaar zijn..Lijkt er op dat vader de incest niet kon voorkomen.
from walkingdead on 05/03/2019 11:11 PMSem
Als hij niet al te blij klinkt hoor ik aan zijn stem dat hij gedronken heeft. Ik keek Cara na en wilde zo graag een pets op haar bil nu geven maar ik moest Jones van zijn kater afhelpen. Ik trok een joggingbroek aan en liep toen naar beneden “j bent och niet aan het drinken vanwege Melinda?” Voeg ik hem terwijl ik naar de familie foto keek. En ik niet precies wist waarom ze weg was gegaan. Het had genoeg redenen waarschijnlijk want w gaven bijna van alles haar de schuld.
from walkingdead on 05/03/2019 10:45 PMSem
Ik grinnikte Z”nou ja zeg tenminste heb ik je ook meerdere malen laten klaar komen.” Zei ik met een knipoog ik kwam overeind en stak mijn joint aan. Waarna ik even mijn kamerdeur open deed en op de gang keek of Jonesy wakker was.” Hey Jones leef je nog” riep ik terwijl ik naar zijn deur keek,
from walkingdead on 05/03/2019 10:12 PMSem
Als ik voel en hoor dat Cara wakker word glimlach ik “goodmorning babe.” Zei ik ik zacht tegen haar terwijl ik wel overeind moest komen om te checken of Jonesy nog leefde.” Heb je lekker geslapen?” Vroeg ik toen terwijl de zon mooi door de lamellen scheen zo op haar prachtige gezicht.
from walkingdead on 05/03/2019 09:40 PMSem
De volgende morgen werd ik vredig wakker met Cara in mijn armen. De seks was geweldig en ik was blij dat ze me weer terug genomen had. Al moest ik dit semester opnieuw doen en waren Jonesy en Melinda al geslaagd. Ik nam diep adem ik was natuurlijk weer de enige domme gans van mijn leerjaar die het opnieuw moest. Ik stak mijn hand uit naar mijn nachtkastje en voelde ergens of er een joint en een aansteker lag.
from walkingdead on 05/03/2019 08:45 PMMelinda
“Kijk maar hoe hij Cara en Sem verkiest boven jou Ron deed dat ook bij Dakota met Emilia.” Ik beet mijn kaken opelkaar en merkte dat zijn woorden woede bij me wekte.” Je bent de sterkste van onze bloedlijn je hebt hun niet nodig” hij nam me hand vast “morgen vertrekken we naar de Hell om die troon weer in te nemen.. je zal trouwen met iemand die je wel waardeerde.”
Sem
Na haar mondje gebruikt te hebben merkte ik dat mijn vriend slapper werd maar hij moest sterk blijven. Ik liet haar stoppen en greep haar kin dominant vast waarna ik een zoen op haar lippen gaf “hoe graag wil je het babe?” Zei ik grijnzend terwijl ik op haar onderlip beet en aan haar vriendin voelde die verschrikkelijk nat was.
from walkingdead on 05/03/2019 08:17 PMSem
Ik grijnsde breed en Glee met mijn rechterhand door haar haren waarna ik een staart maakte en in haar mond begon te stoten. Bij Cara kon ik letterlijk alles doen we waren beide freaks als het om seks ging en ik vond het geweldig.
Melinda
Ik brak mijn telefoon in tweeen en keek mijn vader aan “ had je Ron echt om het leven willen brengen van wegen mama?” Vroeg ik terwijl hij voor zich uitkeek “nee vanwege jou.. omdat hij je verzwegen voor ons heeft..” Hij nam mijn gezicht vast en drukte een kusje op mijn voorhoofd “het spijt me van Emilia en... hoe je geleden hebt onder zijn rangorde.” Ik beet op mijn onderlip en wilde het eigenlijk over Jonesy hebben.. waarom we niet samen kunnen zijn volgens hem.” Ik mis Jonesy” zei ik ineens zijn blik werd stijf “die jongen lijkt precies op zijn vader Melinda..”
from walkingdead on 05/03/2019 07:50 PMSem
Als ze ineens helemaal de leiding neemt bijt ik grijnzend op mijn onderlip "zo jij hebt je vriendje gemist." Zei ik terwijl ik naar mijn stijve keek en het hele huis ons ging horen binnen enkele minuten.
from walkingdead on 05/03/2019 04:49 PMSem
Ik grinnikte "vond het wel geil eigenlijk om je boos te zien al die tijd." Zei ik terwijl ik haar naar achter duwde en zo boven haar hing. Ik plaatste mijn lippen weer teder op de haren en kon gewoon niet zonder haar.. Geen enkel meisje topte haar geen enkel ex had net zo een lichaam als de haren. Zij was de gene waar ik mee wilde trouwen.

Reply