Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 62 | 63 | 64 | 65 | 66 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG[][]WD
from walkingdead on 05/03/2019 11:14 AMSem
Ik nam diep adem "je hebt gelijk." Zei ik toen terwijl ik in haat ogen keek "ik weet niet hoe het nu zit met je cofin maar ik hoop niet dat ze je achterna gaan." Zei ik terwijl ik lang geen seks had gehad maar ik er niet wilde pushen om nu gelijk met me naar bed te gaan.
from walkingdead on 05/02/2019 11:27 PMSem
Als hij dat zo zegt klinkt het niet als Jonesy “ik voel me schuldig.” Zei ik toen ineens “ik bedoel oké ze heeft die shit geflikt.. maar ze was een mens en nu dat ze een duivel is en sterker dan Jonesy.. is het net alsof de wereld voor Jonesy in duigen valt.. toen kon hij nog spelen met haar emoties en nu geeft ze ineen keer niets om hem.” Al betwijfelde ik mijn woorden “ik denk dat ze gesnapt is en iets heeft gezegd tegen hem.” Ik schudde mijn hoofd maar en liep met haar naar mijn kamer “sorry ik ben blij dat je terug bent babe.. maar alweer is onze familie niet compleet.”
from walkingdead on 05/02/2019 11:13 PMSem
Als ze dat allemaal tegelijk doet bloos ik.” Nou dan weet je voor de volgende keer zoek geen ruzie met me en blijf de mijne” zei ik mompelend terwijl Jonesy’s woorden bleven hangen.” Waarom vinden wij haar toch altijd zo egoïstisch?” Zei ik toen tegen de 2 “zij is de gene die Cara haar bloed heeft gegeven.” Ik wilde niet meer liegen tegen mijn siblings “ is het omdat onze vader meer van haar houd dan van ons?” Ik beet op mijn onderlip “het ligt me zo dwars sorry.. ik ben misschien de laatste van ons die haar ooit terug heeft gezien.” Ik sloeg mijn arm om Cara en keek Jonesy aan.
from walkingdead on 05/02/2019 10:57 PMSem
Ik viel stil en keek hem aan “lijkt er op dat we echt geen interesse in haar toonde.” Zei ik tegen hem terwijl ik wel veel belang had voor Cara over waar ze vandaan kwam en zo. Bij Melinda was het oo ze bestaat. Als ik Cara hoor kreunen en ik merk dat ze wakker word bijt ik op mijn onderlip bang voor haar reactie.
from walkingdead on 05/02/2019 10:46 PMSem
“Het is volbloed bloed.” Zei ik uit reflex “dat geeft haar herinneringen terug de spell die ze op haar hebben gezet.. kan alleen verbroken worden door een volbloed duivel.” Ik keek hem toen aan “die you knew that Melinda is your cousin?” Vroeg ik toen aangezien ik het niet wist. Maar sinds vandaag nu weet dat zij de dode foetus was van Emilia.. en dat vader haar zag als Emilia hij was een controlefreak over ons maar het meeste over Melinda.. waarschijnlijk omdat ze ook op zijn zusje leek.
from walkingdead on 05/02/2019 10:19 PMSem
Ik kwam binnen en zag wat er gebeurde ik goot het bloed vliegens vlug in haar mond en draaide toen haar nek om. Als het goed was zou ze weer wakker worden als de oude ik bracht haar naar de bank en hielp Jonesy overeind. Ik hoopte dat het zou werken.
from walkingdead on 05/02/2019 09:57 PMSem
Als ik de pijn voel schreeuw ik het uit.” Al was... het waar.. ze zal nooit jullie leider worden she loves me and her familie to much.. her real familie.” Zei ik grijnzend “als ze hier is... maakt ze jullie af.. dus dood me maar torture me hoeveel j wilt.. het leverd niks op.” Agatha keek me met priemende ogen aan “je weet toch dat alleen een volbloed duivel haar herinneringen terug kan geven.” Zei ze met een lachje “wat gaat dat mensen zusje en die neppe kroonprins er aan doen.. je kan Cara niet terug krijgen Sem.. you Made a deal with us.” Zei ze “en nu gaat je broer er aan.” Zei ze lachend “Cara Will kill HIM instantly.” Zei ze lachend.
Melinda
Ik kwam het feestje binnen en horde wat die trut zei ik zette mijn arme om Malik’s nek en hield hem in een houd greep.” Ik denk dat jij nooit mij zal zijn Agatha Rosewell” ik keek haar met rode ogen aan.” Ik ben namelijk de enige echte zus die Cara intens haat” ik draaide Malik’s nek om. Terwijl Olivia me al probeerde te overmeesteren maar haar magie geen werking had.” Ik ben de volbloed duivel van deze familie” zei ik grijnzend en vals “Melinda Lincoln kroonprinses van Moskou.. dat menselijke wicht waar jullie het over hebben bestaat niet meer.. dus dien mij of geef je leven,” ze waren zowat verlamd van schrik “dacht ik al.” Ik draaide iedereens nek om en hielp vervolgens Sem overeind ik duwde mijn bloed in zijn handen “geef het aan Cara.. Maar zeg dat het afkomstig is van Olivia.” Ik draaide me toen in een ruk om en wilde geen emoties tonen.
Sem
Als Melinda me red kan ik niet blijer zijn dan blij maar als ze het snel afhandelde en geen woord meer zei tegen me.” Melinda... Je blijft me zus maakt niet uit wat er gebeurt” riep ik haar nog na z bleef nog even stil staan maar liep toen door. Ik zuchten zacht en moest zo snel mogelijk bij Jonesy zijn voordat Cara uitbarstte.
from walkingdead on 05/02/2019 09:28 PMSem
Ik grijnsde vals en keek de 3 aan “als jullie je zusje willen vinden zou ik maar niet hier zoeken... spells werken namelijk niet op mij.” Ik trok me los van de kettingen en keek ze met gele ogen aan.” Ik ben de 2e prins lid van de Lincoln familie.. denk je echt dat jullie rampe cofin mij kan stoppen” zei ik duivels. Terwijl de jongen zijn zussen aankeek voor hulp maar als ik algauw een hoofdpijn voel inkicken en ik zie dat het zieken nichtje de kamer inloopt. Kijk ik vurig op “keep it down little dog.”
Melinda
Ik was net klaar met de kinderen uitzwaaien en voelde dat er iets met mijn Lincoln embleem gebeurde die op mijn rug zat. Als ik visionair zie van Sem die tegen gehouden word door Cara’s Cofin negeer ik het.” Gosh zij moet echt iets gaan doen aan het zien van die verschrikkelijke gebeurtenissen,” zei ik mompelend.. Ze hebben mij niet nodig dus was het ook niet mijn probleem.
from walkingdead on 05/02/2019 06:51 PMSem
Als Jonesy er vandoor racete grijns ik breed. Maar als ik ineens knock oit word geslagen zie ik zwart. Niet veel later word ik wakker in een kerker en kijk ik recht in de ogen van een meisje die bijna precies op Cara leek maar met bruin haar." Wat onplezierig dat je wakker bent" zei ze arogant terwijl ik die rare broer van Cara binnen zag lopen "waar is ze?" Vroeg hij kil.
from walkingdead on 05/02/2019 06:25 PMSem
Ik stond precies 8:50 AM bij de gate waar Cara altijd instapte en stak een sigaret op. Ze kwam zoals voorspelt met haar bewakers "let the game begin." Ik gooide mijn sigaretje op straat en trapte die uit. Waarna ik de bewakers begon lastig te vallen ik stuurde een aantal meisjes om Cara's handtekening te vragen hopelijk zat Jonesy al in die limo als haar cap.

Reply