Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 62 | 63 | 64 | 65 | 66 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 05/03/2019 03:47 PMCara
'Ik kan ze prima aan.' zei ik tegen hem. 'Ik zal heus wel naar ze terug gaan. Ik wil gewoon liever bij jou blijven dan bij hen.' zei ik tegen hem. Ik drukte mijn lippen tegen de zijne. 'Sorry voor mijn pogingen je te vermoorden.' zei ik met een lachje. Ik heb het nooit kunnen doorzetten ondanks de humanity switch.
from LostSouls on 05/02/2019 11:42 PMCara
Ik liep met hem mee en trok hem mee op bed. Gewoon om even te zitten. 'Geef hem wat tijd. Het is niet makkelijk voor hem en hij mist haar gewoon. Jij hebt hem de waarheid verteld en dat hij er nu mee moet dealen is, misschien gemeen om zo te zeggen maar, niet meer jou probleem. Over een week bedenkt hij zich wat hij mist en wordt hij weer de oude. En wat Mel betreft. Zodra we haar gevonden hebben kijken we of ze gelukkig is. Zo niet halen we haar terug. Het komt goed.'
from LostSouls on 05/02/2019 11:19 PMJonesy
'I could care a rats ass about dad. Zij heeft alles voor mij verzwegen. Ze heeft verzwegen dat ze mijn nichtje is, ze heeft alles verzwegen wat de locatie en jullie plan voor Cara was. Zij wou weg zonder te hebben gepraat. Zij laat ons hier achter om de rotzooi op te ruimen en omdat ze nu toevallig haar bloed aan Cara heeft gegeven doet ze alleen om het er in te wrijven dat ik een halfbloedje ben.' zei ik en keek de twee aan. 'Ik ben er altijd voor haar geweest dus sorry als ik nu denk dat ze egoïstisch is.'zei ik en liep de cellar uit naar boven waar ik een glas bourbon inschonk.
Cara
Als ik hoor dat het door Melinda komt dat ik hier nu weer sta beet ik op mijn lip. Normaal had ze me laten rotten in mijn onwetendheid. Ik glimlachte lichtjes door de arm om me heen van Sem, maar het deed me pijn om Jonesy ongelukkig te zien. Wat dat was gewoon wat hij was. Zonder Melinda was hij ongelukkig. Altijd al geweest wanneer ze er niet was.
from LostSouls on 05/02/2019 11:07 PMJonesy
'Je bedoeld dat ze te egoïstisch was om dit te delen.' zei ik tegen hem en keek op als ik Cara wat hoor kreunen. Ze kwam langzaam overeind en voelde wat aan haar nek die voorheen natuurlijk gebroken was. Ik haalde gespannen adem in de hoop dat het geholpen heeft.
Cara
Mijn nek deed pijn en ik voelde mij wat afwezig, maar als ik eenmaal helemaal bij ben en overeind kom zie ik Jonesy en Sem staan. Ik liep op Sem af en gaf hem een klap tegen zijn wang waarna ik mijn lippen tegen de zijne plaatste. Ik was zo blij dat ik hem eindelijk weer zag als heks. 'Die klap was voor mijn moord, de zoen was omdat je mij daardoor mijn leven terug hebt gegeven. 2 keer.' zei ik met een grijnsje. 'En omdat ik van je houd.' zei ik en drukte nog een kusje tegen zijn lippen waarna ik naar Jonesy liep en hem een knuffel gaf.
from LostSouls on 05/02/2019 10:51 PMJonesy
Ik merkte dat mijn hoofd zich herstelde en keek op naar Sem als hij verteld dat Melinda mijn nichtje was. Ik schudde mijn hoofd. 'That's impossible.' zei ik tegen hem. 'My aunt died without having any children.' Ik dacht na. Zelfs oom Joshua behandelde haar niet als kind. Hoe kon dit dan waar zijn?
from LostSouls on 05/02/2019 10:34 PMJonesy
De pijn stopte en ik zag dat ze met nog restjes bloed aan haar lippen en met gebroken nek op de grond lag. Ik liet Sem mij overeind helpen en gaf hem een duw. 'WTF heb je gedaan?! Denk je serieus dat haar weer een vampier maken een oplossing is?' vroeg ik niet wetende wat hij zojuist had gedaan.
from LostSouls on 05/02/2019 10:09 PMCara
Ik schudde mijn hoofd maar realiseerde me dat hij me niet kon zien. 'Nee, normaal gesproken laat ik vampiers niet in de buurt komen.'zei ik rustig. Ik was ook gaan zitten en zuchtte. Ik probeerde niets. Ik merkte wel dat deze armband van een zwakkere magiebron was dan mijn eigen magie. Als ik alles zou geven zou die band binnen no time breken, maar om een of andere reden deed ik het niet. De deur ging open en de jongen kwam naar binnen. 'Jij bent er zo een toch? Een Lincoln waar mijn familie mij voor waarschuwt.'zei ik. 'Ze zijn je familie niet.'zei hij. Ik fronste. 'Hoe bedoel je?' Hij liet een zuchtje slaken en ik kwam overeind. 'Het is je biologische familie, maar niet de familie waar je bent opgegroeit. Je hoort bij ons. Je hebt geen ongeluk gehad 5 maanden geleden. Of jawel. Je was een vampier en Sem heeft je vermoord en een pact gesloten met je familie om je weer terug een witch te laten zijn. Daarbij werd dus al je geheugen gewist.' zei hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Je praat onzin.'
Jonesy
Ik schudde mijn hoofd en zag achterdocht in haar ogen. Ik legde mijn handen op haar armen en keek haar aan. 'Herinner je het je niet?' vroeg ik compellend. 'Ik wil dat je het je herinnert.'zei ik terwijl ik diep in haar ogen keek. Als ze vervolgens de armband afrukte en mij een aneurysme bezorgt grijp ik pijnlijk naar mijn hoofd. 'Cara, het is waar. Denk aan Sem. Je houdt al sinds je bij onze familie bent gekomen van hem. Kun je je echt niets herinneren?' vroeg ik, maar het werkte averechts. De koppijn werd erger en ik probeerde me te verzetten.
from LostSouls on 05/02/2019 09:38 PMOlivia
Ik had al mijn kracht verzameld. Cara haar behandelingen hadden zeker geholpen. Mijn blik gleed naar mijn nichten en neef. 'Waarom is hij hier?' vroeg ik ze. Na Cara was ik de sterkste van de coven. 'He took Cara.'zeiden ze. Ik keek naar de wolf en streelde met mijn vingertop over zijn ontblootte borstkas. 'Is this true?' vroeg ik hem en keek hem vervolgens in zijn ogen aan. Ik zette mijn middelvingers tegen zijn slapen en bezorgde hem de ergste hoofdpijn die hij waarschijnlijk ooit gevoeld heeft.
Jonesy
Cara was na een tijdje wat gekalmeerd. 'Het spijt me dat ik dit moet doen, maar ik wil mijn zusje graag terug.'zei ik. Ik zakte langs de deur naar beneden. 'Wie is je zusje?' vroeg ze. Ik haalde diep adem. 'You'll figure it out.'zei ik en beet op mijn lip. 'Heb je iets van vervain gehad? Of heb je iets om van vervain?'
from LostSouls on 05/02/2019 07:10 PMJonesy
Eenmaal thuis in de mansion had ik Cara in een kamer in de cellar gelegd. Ze was weer bij aan het komen en kwam overeind. 'Haal me hier uit!' riep ze en keek me woedend aan terwijl ze magie wou gebruiken. 'Mooie armband.'zei ik. Ik had Jack een armband laten maken die haar magie beperkte. Ze probeerde hem af te doen maar brandde haar vingers. 'Wat wil je van me?'
Malik
'Tong verloren?' vroeg ik sarcastisch. 'Speak up!' riep ik woest en nam wat wolfsbane en wreef dit over zijn borstkas. Ik zag het branden en keek hem in zijn ogen aan die goud kleurde. 'Jij bent degene die altijd om haar heen hangt. Waar is ze?'
from LostSouls on 05/02/2019 06:28 PMCara
Als er allemaal fans op me af komen glimlachte ik. 'Miss?' zei de bewaking. 'It's fine. De limo staat daar.'zei ik terwijl ik hem verderop al zag staan. Ik gaf de dames een handtekening en ging met ze op de foto waarna ik instapte. Ik fronste als er al een man in mijn limo zat. 'Uhm... volgens mij heb je de verkeerde limo.'
Jonesy
Ik keek uit het raam en zag dat het plan in werking was. Ik had een vriend van me geregeld als driver en zat zelf in de limo. Als ze instapte en niet meteen wegrende glimlachte ik. Ik kwam overeind en gaf haar een harde klap tegen haar hoofd waardoor ze bewusteloos raakte. Ik legde haar hoofd op mijn schoot. 'Je kunt.' riep ik en de limo reed weg.