Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 63 | 64 | 65 | 66 | 67 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG[][]WD
from walkingdead on 05/02/2019 04:55 PMSem
Als hij dat zo zegt frons ik maar knik ik toch.” Om 9:00 am pakt ze haar limo ik denk dat je wel geluk hebt.. ik lijd de bewakers wel af aangezien ik daar wel goed in ben.” Zei ik tegen hem “rij rechtstreeks uit Arkansa.. ik zorg wel voor haar familie.” Ik wist niet hoe we Melinda hier gingen krijgen maar we hadden haar nodig.. Jonesy kon niet Cara redden en ook nog is haar familie de deur wijzen. Ik kon al helemaal niks want ik was een wolf.
from walkingdead on 05/02/2019 12:42 PMSem
Als hij dat zegt bijt ik op mijn onderlip “fine maar weet wel dat een stuk of 5 siblings ons tegen zullen houden.. we hebben meer nodig dan alleen ons 2.” Ik kon Jack en Ben vragen maar dit is een familie zaak en ik had geen zin om hun eeuwig in onze familie isseus te betrekken.” Waar is Melinda.” Vroeg ik toen voorzichtig.
from walkingdead on 05/02/2019 12:28 AMSem
“Hoe gaan we het doen.” Zei ik toen terwijl ik mijn broer aankeek “ze heeft een hele cofin die haar beschermd jij bent de enige met duivelsbloed.. die waarschijnlijk boven hun uitkomt.” Zei ik “maar je bent een half bloed het heeft geen zin.”
from walkingdead on 05/01/2019 11:55 PMSem
“Ik wil Cara terug i Made a mistake.” Gaf ik toen toe terwijl ik op mijn onderlip beet.
from walkingdead on 05/01/2019 11:18 PMSem
Ik stuurde mijn adres bij een lokale bar en nam een slok van mijn biertje. Als Melinda niet zou komen dan was het Jonesy wel hij gaf waarschijnlijk evenveel om Cara als ik. Ik wist dat als Melinda nu de duivel is dat ze sowieso Cara's ass niet zou helpen. En ik snapte het ook wel dat ze ons niet wilde helpen wij waren de gene die zeiden dat ze waardeloos is.
from walkingdead on 05/01/2019 10:52 PM2 weken later
Sem
Ik horde niks van Melinda en besefte toen ook dat ik voorlopig niks zou horen. Ik keek een aantal keren naar het nummer van Jonesy en besloot hem toch maar te bellen als ik zie dat hij opneemt kom ik snel terzake "je wilt Cara terug.. Ik heb de oplossing."
from walkingdead on 05/01/2019 10:24 PMAgatha
Ik kwam de kamer binnen en zag gelijk dat Malik zijn mond hield." Och zusje wat zie je wr uit" zei ik arrogant terwijl ik Cara absoluut niet kon uitstaan zij was de grootste rivaal voor mij in de familie. Ze mocht echt niet de leider van onze cofin worden "de bewaker zei dat je wel heel erg interesse in hem had.. Hij was ook een very charming goodlooking guy.. Hmm misschien staat hij binnenkort op mijn agenda." Zei ik terwijl Alexi op haar onderlip beet "nou nu jij nog hier even ligt zorg ik er wel voor dat alles hier in huis op gang komt."
Melinda
Ik was niet van plan om naar Arkansa te gaan ik ging mijn eigen weg. Als een vrije vogel weg van de familie die me niet eens zag als familie. Ik wist niet hoe Sem het zou uitzoeken met Jonesy en Cara maar ik was in ieder geval geen lid meer. Ookal was ik er achter gekomen dat Jonesy mijn neef is.. En mijn moeder me was kwijtgeraakt door een miskraam en zij en mijn vader offhumans waren geworden en de hele wereld waren afgegaan om vervolgens mensen de dood in te jagen. Dat was ik ook van plan maar dan in mijn eentje.
from walkingdead on 05/01/2019 10:07 PMMelinda
Als die woorden zijn mond verlaten voel ik hoe verknipt ik zou worden. Ik liep hem achterna en zei toen iets dat hem echt wel moest raken "jij bent de oorzaak dat je ouders ons leven zo verknipt hebben gemaakt.. Ik mag wel de reden zijn dat die 2 nu niet met elkaar zijn maar jij bent ook echt de aller grootste reden dat ik mijn leven haat.. Alleen omdat jij niet de perfecte zoon voor je ouders kon zijn." Ik wist dat mijn woorden een driepunter in zijn hart had gemaakt.. Nu kon hij voelen wat ik al die tijd heb doorstaan ik heb zijn ouders tevreden gehouden terwijl hij kon genieten van het hebben van een zusje en broertje die van hem hielden en er altijd voor hem zouden staan. Zoiets heb ik nooit ervaren." Succer er mee kroonprinsje" ik stapte in mijn auto en racete weg om vervolgens nooit meer terug te komen. Al die manupilatie van zijn vader had een hoogtepunt bereikt hij wist dat als ik zou veranderen in een duivel dat ik deze familie met heel mijn hart de schuld zou geven over hoe ik nu inmekaar zat.
Malik oudere broer
Ik liep Cara's kamer in en keek naar haar "wie was die blonde jongen van gister?" Vroeg ik wat jaloers. Ik wist niet waarom ik jaloers was maar ik zag haar liever niet met zo een figuur. Ik keek mijn zus aan die ook waarschijnlijk meer wist en beet.op mijn onderlip.
from walkingdead on 05/01/2019 09:50 PMMelinda
Ik keek hem met rode ogen aan "ik sta aan Sem zijn kant niet die van jou." Zei ik terwijl ik mijn sigaretje uitbranden "tenslotte moet ik toch maar in zijn reet gaan aangezien iemand zich hier als een hond gedraagd." Ik trok mijn jas aan en had het over het terug halen van Cara. Ik appte Sem -ik kom na werk richting Arkansa we regelen het wel.-
from walkingdead on 05/01/2019 09:19 PMMelinda
Ik liep met een sigaret half in mijn mond naar beneden. Terwijl ik een dikke inkijk had en voirdat ik de kindertjes les zou geven nog een sigaretje op had. Melinda Lincoln dochter van Emilia en Joshua Lincoln dood gegaan als fetus maar herezen als mens door haar oom. Nu ik een duivel was voelde ik steeds minder sympathie voor andere. Ik keek op als ik Jonesy zie en stak mijn sigaret aan waarna ik op de bank plofte en mijn telefoon opnam." Sem" zei ik.
Sem
"Gaat je niks aan" zei ik tegen hem en liep hem met een schouderduw voorbij. Ik hield mijn telefoon aan mijn oor "hey Mel hoe is Jonesy?" Vroeg ik terwijl ik en hij nog niet op goodterms waren." Hij wilt Cara terug" zei ze "regel het." Ze hing toen op terwijl ik zuchten "god Melinda hoe krijg ik dat voorelkaar met die gigantische familie van haar.. Terwijl haar echte familie niet eens 1 unit waren."

Reply