Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  64  |  65  |  66  |  67  |  68  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/30/2019 09:56 PM

Melinda
Als hij me zoent worden mijn ogen groot maar voelde ik me kalmer worden. Woorden konden dit gevoel niet eens beschrijven.

Het heden

Sem
Ik probeerde Melinda op te bellen maar kreeg geen gehoor. Ik was gekickt door een paar bewakers maar besloot voor mezelf geen ruzie te zoeken op het feest. 1 haar familie kon me de dood in jagen en 2 zij had hun nodig om weer te helen. Ik beet mijn kaken opelkaar en stak een joint op waarna ik een net zo blonde jongen als Cara naar me zag staren.” Wie ben jij en waarom zit je achter mijn zusje aan?” Vroeg hij toen brutaal.

Melinda
Ik maakte me klaar voor werk en sprak nogsteeds niet tegen Jonesy. Ik kon dat spelletje net zo goed als hem spelen.. vroeger was ik gelijk achter zijn reet aan gegaan maar nu deed ik dat niet.. ik bedoel ik ben niet meer die menselijke Melinda die altijd zijn hulp nodig heeft. Ik was een geboren dochter van de duivel.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/30/2019 08:34 PM

Melinda
Als hij dat zegt kijk ik hem verbitterd aan.”Jij bent nogsteeds iemand met of zonder mij” zei ik tegen hem “ik bedoel je bent de kroonprins van de hell.” Zei ik met een schore stem “ik ben maar een mens.”

Sem
Als ze dat zo geil zegt met die geile oogjes van haar. Grijns ik breed “niet te geloven dat jij mijn zusje bent.” Zei ik lachend terwijl ons 3e jaar op de middelbare bijna zou beginnen. Ik wist niet hoe ik al die meisjes moest gaan ontwijken.. maar voor Cara deed ik alles.
-
Can jonesy Kiss her dan klopt de timeline wel

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/29/2019 11:23 PM

Melinda
Ik duwde zijn pols met allemacht weg en keek hem dood aan. Waarna ik zijn bloed uitspuugde op de grond maar mijn polsen alweer heelde. Het eerste wat ik zag gooide ik op hem en dat was een foto van ons 2 "ga weg!" Zei ik terwijl ik mijn kaarthouder net langs zijn hoofd gooide en tranen in mijn ogen kwamen." Ik hoef je gore bloed niet just let me die alone" ik zakte neer op de grond en kneep in het tapijt terwijl ik me tranen probeerde terug te houden. Ik was een mens nutteloos.. Zielig om naar te kijken.

Sem
"Ik mam voor een panthuis gevraagd." Zei ik toen "eentje die we wel per week met elkaar moeten delen.. Maar dat maakt niet uit seks is seks en al helemaal als het in een panthuis is waar niemand ons kan betrappen." Zei ik grijnzend tegen haar ik bracht mijn lippen naar haar rechteroor "niemand die je hord kreunen love."

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/29/2019 05:19 PM

Sem
"Nutteloos is ze zeker." Ik kwam overeind en gaf haar mijn joint. Terwijl ik me afvroeg waar Jonesy zat. Hij was vroeger altijd de eerste die het voor haar opnam en nu was hij nergens te vinden maar Melinda ook niet hoor.

Melinda
Ik horde wat ze zeiden en liep rechstreeks naar mijn kamer. Waar ik een mes vanonder mijn bed pakte en mezelf begon te snijden diep genoeg om vervolgens dood te bloeden.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/29/2019 02:08 PM

Sem
"Laat het maar." Zei ik tegen Cara "ze kan er vrij weinig aan doen ik denk dat als ze niet gecompelled was dat ze ons niet zou verklikken... Maar dat ze ons begluurd heeft zit me dwars." Zei ik tegen Cara.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/29/2019 01:19 PM

Melinda
De eerste week was een drastische verandering in de familie. Ik was uitgebuit door Sem en Jonesy. Na wat er was gebeurt Sem sprak geen enkel woord tegen me maar hij zorgde er wel voor dat Cara me niet dood zpu maken. Hij had het ook niet meer over zijn week in de kelder gehad. Ik was een mess ik haten alles en bemoeide me met geen 1 van mijn siblings meer het was mijn schuld dat Cara en Sem waren gestraft.

Sem
Ik zat met een joint op de bank terwijl vader en moeder weer op zakenreis waren ik was blij want nu konden ik en Cara weer neuken. Ik sprak niet tegen Melinda ze kon de pot op stom mens door haar was ik in de problemen gekomen. Maarja zij sprak ook niet tegen osn en dat was beter zo.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/29/2019 01:11 PM

Ron
Als Cara iets doet wat ze niet moet doen. Kijk ik Dakota aan die me zuchtend een knik gaf. Binnen een aantal seconde draaide ze Cara's nek om en schreeuwde Sem het uit die op mij kwam afgerend. Mijn rode ogen kwamen tevoorschijn terwijl Capri al snel tevoorschijn kwam met zijn magie en Sem de hoofdpijn van zijn leven gaf waardoor hij knock out op de grond viel. Ik deed mijn stropdas goed en keek de laatste 2 aan "neem geen voorbeeld aan deze 2." Ik keek Dakota aan die het hier niet mee eens was.. Maar de tijd was nog niet rijp voor die 2. 

Melinda
Als vader en moeder Cara en Sem beide uitschakelen voel ik angst inkicken. Ik kon net zo goed nu zelfmoord plegen." Jonesy breng je zusje naar haar kamer" hij wees naar Cara "morgen vertrekken we weer naar Rusland." 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/29/2019 12:58 PM

Melinda
Als dit nieuws op tafel word neer gegooid voel ik Jonesy gewoon wijzen naar mij dat ik het heb gezegd. Ik hield mijn mond en zag hoe Sem weer voor Cara naar de kerkers moest gaan als ik niet snel iets deed." Ja van wie komt het eigenlijk?" Vroeg ik toen terwijl vader me diep aankeek "i like to have my source anonymous." Zei hij subtiel terwijl alle servants hier niet aanwezig waren die dag ik schoot overeind "did you compelled me?" 

Sem
Als Melinda overeind komt en dat zegt kijk ik haar vurig aan. Was dit om ons terug te pakken ofzo vanwege die dag dat Cara haar nat maakte. Hoeveel ik ook wilde schreeuwen en kwaad wilde zijn op Melinda voor het begluren van ons ik kon het niet toelaten om 1 van mijn zusjes de kerker in te zien gaan." Sem ik zweer dat ik..." "shut your mouth Melinda het is al irritant genoeg dat je een mens bent je kon beter naar een andere familie gaan." "Wachters" zei vader toen terwijl ze me in de boeien sloegen de laatste keer dat ik zo was opgepakt was ik 11.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/29/2019 12:31 PM

Ron
"Sem stand up." Zei ik kalm terwijl ik naar de wachters keek die al klaar stonden." Wat deed je vanochtend en gisteren in de kamee van je zusje?" 

Sem
Als ik moet staan voel ik de adrenaline door mijn aderen gaan." Wat bedoel je vader?" Vroeg ik bijna piepend "als hoe ik het zeg.. Ik horde van iemand dat je daar zat te flikflooien.. Wat heb ik gezegd over intieme interactie met je siblings.. Semual." Als hij dat zegt weet ik dat dit het moment is om Cara te beschermen "het is mijn schuld i tricked her to have seks with me.. Now father can you give me my punishment already?" Zei ik koel vroeger had het me gedeerd dat ik naar kerkers moest maar nu was het ik of Cara.. Ik weet niet wie ons had gesnicht maar die gene zal boeten.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/29/2019 12:13 PM

Melinda
"Niet dat het mij veel kan schelen." Zei ik met een grijns terwijl ik op hem afliep en zijn stropdas netter zette." Let's go handsome" zei ik met een glimlachje terwijl ik in zijn ogen keek.

Sem
Ik liep met moeder naar beneden waar vader al zat. Hij sneed zoals in een beefstuk en begon altijd eerder met eten dan ons. Ik ging tegenover Cara zitten en glimlachte ongezien naar haar. Als ik dan vaders bestek hoor kletteren op tafel kijkt iedereen op "ik heb slecht nieuws voor jullie."
1080full-elizabeth-turner.jpg

Reply Edited on 04/29/2019 12:25 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  64  |  65  |  66  |  67  |  68  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page