Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  64  |  65  |  66  |  67  |  68  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/01/2019 09:00 PM

Jonesy
Het hele huis was maar stil. Melinda en ik zaten in aparte kamers. Ik was echt boos dat ze Sem zijn kant koos. Ik rookte mijn jointje op en drukte deze uit in de asbak. Ik kon haar telefoon horen door heel het huis. Kan ze haar schoothondje niet even opnemen?

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/30/2019 09:06 PM

Jonesy
'Ik zou er alles voor doen om maar een mens te zijn.' zei ik en keek haar in haar ogen aan. 'Als jij je leven neemt, dan neem ik het mijne.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. 'Je hebt echt geen idee hoeveel je voor mij betekend.' zei ik tegen haar en streelde wat haar uit haar gezicht. Mijn lippen kwamen langzamer dichterbij totdat ze teder de hare raakte.

Cara
'Ik ben zoveel meer dan alleen jou zusje.'zei ik tegen hem en keek hem verleidelijk aan terwijl ik op mijn lip beet om mij in te houden. Het liefste rukte ik zijn hemd van zijn lijf.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/29/2019 11:39 PM

Jonesy
Ik ontweek alles wat ze gooide en liep naar haar toe. Ik pakte haar armen vast en liet haar mij aankijken. 'You can't die, do you hear me?!' zei ik streng tegen haar. 'Wie heb ik dan nog als jij weg bent? Het spijt me dat ik boos was oké? En het boeit niet wat Sem en Cara van je vinden. Jij bent iemand. Iemand die het leven waard is.'

Cara
Ik voelde me meteen nat worden bij de gedachte. Ik beet op mijn lip. 'Fuck, ik wil je.' zei ik wat zachter en keek rond of iemand mee keek of luisterde. Ik kwam overeind en bracht dit keer mijn lippen naar zijn oor. 'Ik wil je heerlijke paal in me voelen.' zei ik geil.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/29/2019 11:12 PM

Cara
Ik nam de joint aan en nam een diepe hijs ervan om te relaxen. 'Wat moeten we nu doen?' vroeg ik hem en beet op mijn lip. 'Ze zal heus nog een keer snitchen als ze ons weer hoort.' Ik blies een grote wolk uit en keek op naar Sem.

Jonesy
Ik scrolde wat door instagram en facebook als ik opeens vers bloed rook. Niet uit bloodbags. Vers bloed. Uit een lichaam. Ik merkte dat het mijn verlangen naar boven haalde en ik kwam overeind. Ik volgde de geur tot in Melinda haar kamer en zag haar, wanneer ik de deur had geopend, met een mes en twee bebloedde polsen staan. Mijn ogen werden rood en mijn gedachtes schreeuwden dat ik haar leeg moest drinken, maar mijn gevoelens waren gelukkig sterker. Wanneer ze dan ook van het bloedverlies slapper werd en neerviel pakte ik snel de dekens van haar bed en bond die om de polsen om het bloeden te stelpen. Ik beet in mijn eigen pols en hield deze bij haar mond. 'Drink.' zei ik. Als ze eerst nog weg probeert te draaien met haar hoofd dwong ik haar wat meer. 'For god sakes Drink!!' zei ik streng en dwong haar zo te drinken. Ondertussen hield ik mijn adem in om mijn verlangen naar bloed in bedwang te houden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/29/2019 03:22 PM

Cara
'Ach ze doet er alles aan om mijn leven zuur te maken. Het zou me niets verbazen als het een groot spel is en dat ze helemaal niet compelled wat om het te doen.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. 'Ze hoort niet in deze familie thuis. Ze moet maar gaan leven tussen de nutteloze mensen. Dat is wat ze is. Nutteloos.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/29/2019 01:25 PM

Cara
Mijn pogingen om Melinda wat aan te doen waren tevergeefs. Sem gooide altijd roet in het eten van mijn plannen. Inmiddels dacht ik minder na over hoe ik de twee guards had vermoord, maar het achtervolgde mij alsnog in mijn slaap. Ik wou het gewoon vergeten. Ik liep naar beneden en zag Sem op de bank zitten. 'Ik wil haar vermorzelen.' zei ik met een zucht.

Jonesy
Nu ik Melinda niet meer vertrouwde ne nog altijd boos was op haar had ik het gevoel niemand meer te hebben in dit huis. Sem en Cara waren onafscheidelijk. Seks of geen seks. Ik was teruggetrokken in mijn kamer en hield me met mijn eigen zaken bezig.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/29/2019 01:15 PM

Jonesy
Ik keek met moeite toe wat er gebeurde, maar ik wist beter dan tegen vader in te gaan. Ik tilde Cara over mijn schouder. Normaal zou een heks gewoon sterven als een normaal mens, maar bij Cara was er toen ze bij ons kwam een speciale spell over haar uitgesproken om haar te beschermen. Ook al zat daar een limiet aan hoe vaak ze kon sterven. Ik liep langs Melinda en keek haar met een boze blik aan waarna ik door liep naar de kamer van Cara. Ik legde haar op bed en veegde met een doek haar handen schoon en veegde wat bloed van haar jurkje. Met mijn hand streelde ik door haar haar. 'He'll be fine. You'll be fine.'zei ik zachtjes en drukte een kus op haar voorhoofd.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/29/2019 01:04 PM

Cara
Als Melinda toegeeft het gedaan te hebben beet ik woedend mijn kaken op elkaar. Fuck vader zijn regels met elkaar niks aan doen. Ik zal haar laten lijden. Als de wachters komen om Sem mee te nemen schudde ik mijn hoofd. 'Hij heeft niks verkeerds gedaan! Ik heb hem misleid. Het zal niet meer gebeuren.' zei ik tegen vader, maar hij duldde geen tegenspraak. Ik werd zo boos dat ik een bom van magie in me voelde razen. Ik wendde me naar de wachters en voor ik het wist had ik met mijn magie hun hard eruit gezogen en had ik deze nu in mijn handen. Naderhand realiseerde ik pas wat ik gedaan had. Ik keek naar mijn handen die nu onder het bloed zaten en liet uit walging de harten vallen. Dit was de eerste keer dat ik had gemoord.

Jonesy
'Vader, is dit niet wat overdreven. Ze zeggen toch het niet meer te doen.' zei ik en werd gewoon straal genegeerd. Als Cara opstaat en voor het eerst echt haar magie voor iets slechts gebruikt beet ik mijn kaken samen. Ik kon aan haar zien dat het niet iets was wat ze wou doen. Ik keek naar vader in spanning. Zou hij ze nu beide straffen? 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/29/2019 12:50 PM

Cara
Ik slikte als hij over gisteren begint. Ik voelde mijn onderlip beginnen te trillen. Als Sem het toegeeft schudde ik mijn hoofd. 'He's Lying. Ik weet niet wie u deze leugen heeft verteld. Hij was op mijn kamer inderdaad, we hebben geen seks gehad en hij heeft me al helemaal niet gemanipuleerd. Je zou de leugenaar die je deze onzin verteld moeten straffen en niet Sem die mij gewoon gezelschap houdt omdat ik me hier een outsider voel in dit land.'zei ik tegen hem. Nu was ik goed in liegen, maar ik wist niet of hij dit zou geloven. Misschien dat hij op zijn minst de bron onthuld zodat ik diegene kan vermoorden.

Jonesy
Als ik hoor waar dit naartoe gaat keek ik naar Melinda. Wij waren de enige die het wisten en ik heb niks gezegd dus Melinda bleef over. Ik hield mijn kaken op elkaar en greep verder niet in. Ik zei niets en keek Melinda verder ook niet aan. Hoe kon ze dit doen?

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/29/2019 12:25 PM

Cara
Als iedereen zich bij ons had gevoegd wou ik net beginnen met eten als vader opeens meldt dat er slecht nieuws is. Ik zuchtte. 'This couldn't wait till after diner?' vroeg ik hem en merkte dat hij mijn woorden niet waardeerde. Ik ging iets rechter zitten en keek vervolgens maar naar mijn bord.

Jonesy
Ik fronste als vader het over slecht nieuws heeft. 'Welk nieuws?' vroeg ik hem om uit te leggen. Waarom kon hij nooit de drager van goed nieuws zijn? Dit is dus waarom ik liever niet om hem heen was.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  64  |  65  |  66  |  67  |  68  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page