Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  65  |  66  |  67  |  68  |  69  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/29/2019 08:24 AM

Dinner time

Sem
Ik maakte me klaar voor vanavond en trok een smoking aan waarna ik wat gel gooide in mijn haar. Ik keek op als ik ineens mijn moeder zag bij de deuropening "you looking like a fine youngmen." Zei ze glimlachend terwijl ik grijnsde "natuurlijk moeder ik ben tenslotte ook je zoon."

Melinda
Ik deed een jurk aan en fixeerde mijn haar voor een keertje met een stijltang en een gestolen lippenstift van Cara smeerde ik op mijn lippen. Ze had toch een hele collectie aan lippenstiften dus het opmerken zou ze toch niet. Ik keek glimlachend in de spiegel en maakte me alleen op als mijn ouders er waren. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/28/2019 11:24 PM

Sem
Als ik merk dat Jonesy en Cara allebei keken naar Melinda die het meeste aandacht kreeg van vader. Zucht zacht ik wist niet zo goed waarom ze de meeste aandacht kreeg.. Waarschijnlijk omdat ze de zondebok was die geen krachten had." Vanavond gaan we uiteten" zei moeder Cara no achterna terwijl ik Jonesy een duwtje gaf "je staart zo pik." 

Melinda
"I played chess the whole semester." Zei ik tegen grijnzend tegen papa terwijl we in de woonkamer gingen zitten." Heb je alles gewonnen?" Ik knikte hevig "tuurlijk ik ben de slimste natuurlijk." Hij glimlachte zwak en glee met zijn hand langs mijn gezicht "je lijkt op je moeder." Als hij dat zegt bijt ik op mijn onderlip ik wist wie mijn moeder was en waar ik vandaan kwam.. Al horde je me er niet vaak over praten. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/28/2019 10:04 PM

Melinda
"Vader" zei ik als enigste terwijl hij opkeek van zijn telefoon." Mel" hij nam me algauw vast "mijn lieveling." Ik glimlachte en drukte een kus op zijn wang "welkom terug papa." Ik focuste me vervolgens op moeder en maakte een buiging "welkom terug." 

Sem
"Ja de zon schijnt dat is misschien wel het leukste van hier." Zei ik met een grijns terwijl ik een buiging voor vader maakte." Welkom terug pap" zei ik met een glimlachje terwijl ik eigenlijk niet zo blij was dat hij er was.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/27/2019 10:30 PM

Melinda

Als we eenmaal thuis zijn zag ik dat Sem en Cara gewoon aan het zwemmen waren niks vreemds. Ik beet op mijn onderlip en keek Jonesy aan waarna ik Capri horde zeggen dat onze vader was gearriveerd.

Sem

Ik zat te zwemmen met Cara terwijl we lol hadden. De seks was zo goed dat we de hele dag alleen maar grijnzend naar elkaar konden staren en spelen. Nooit gedacht dat seks zo goed zou zijn so naar Jonesy dan. Ik keek op bij het horen van de horn en wist dat vader en moeder waren gearriveerd. Ik keek Cara aan "mama" zei ik grijnzend ik was een moeders kindje en heel erg 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/27/2019 10:18 PM

Sem
Als ze dat zegt grijns ik en draai ik haar op haar buik waarna ik mijn stijve vanachter erin schoof. Doggy was waarschijnlijk beter want zo kon ik haar kont ook neer slaan. Ik begon hevig te stoten en nam haar heupen vast.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/27/2019 09:53 PM

Melinda
Als hij dat zegt slik ik.. Ik nam hapjes van mijn ijsje en schaamde me ergens.. Wat als ik en Jonesy het waren geweest? Ik schudde mijn Jonesy verliefd op mij? Dat zal nooit gebeuren.

Sem
Als ik haar hoor genieten streelt mijn tong alleen maar meer over haar vriendin "je smaakt echt geweldig weet je dat." Zei ik met een lachje vanonder de dekens als ze klaar komt kom ik weer naar boven en druk ik een kus op haar lippen." Ben je er klaar voor?" Vroeg ik glimlachend.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/27/2019 09:47 PM

Sem
Als ze me zoent val ik met haar neer op bed en verdwijnen we onder de lakens. Ik trok haar japon stuk en zag dat ze geen ondergoed aan had "en nu is het mijn beurt." Zei ik tegen haar lippen aan terwijl ik verdween onder de dekens en haar vriendin begon te verwennen met zachte likjes.. Als ik merk dat ik het lekker vind begin ik mijn mond iets meer te gebruiken.

Melinda
"Nee echt niet ik zag ze het in de woonkamer doen." Zei ik tegen hem "ik denk als vader er achter komt dat hij 1 van hun iets aan gaat doen." Onze vader was zwaar tegen incest ookal waren we niet related by blood... Hij wilde het gewoon niet hebben.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/27/2019 09:02 PM

Melinda
"I saw Cara and Sem having seks." Zei ik toen tegen hem terwijl ik hhem.nu aankeek "ik weet dat ze van elkaar houden maar zoveel?" 

Sem
Ik genoot van haar doen en kwam klaar in haar mond." Sorey veel te snel" zei ik grommend terwijl ik nog nooit 2 keer was klaargekomen.. Hmm dan werd het vandaag dat ik voor de 2e keer zal komen. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/27/2019 08:44 PM

Sem
Ik voelde haar tong en lippen over mijn schacht gaan en nam haar haren vast om haar aan te sturen." Fucking hell Cara hoe kom je aan die geweldige lippen." Zei ik grijnzend terwijl ik mijn vriend al voelde reageren op alles wat ze deed.

Melinda
Als hij dat zegt zucht ik zacht maar als hij zijn arm om me heen doet bloos ik. Als we bij een iissalon komen kies ik voor pistache en aardbei "ik moet je eigenlijk iets vertellen." Zei ik zacht tegen Jonesy.. Ik wist dat wat er speelde tussen Sem en Cara niet mijn probleem was maar ik vond dat Jonesy het ook kocht weten.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/27/2019 08:07 PM

Sem
Ik grijnsde en gooide haar op bed waarna ik mijn shirt over mijn hoofd heen trok." Er is iets wat ik je echt graag zou sien willen doen" ik maakte mijn broeksriem los. En keek haar zwoel aan "i wan't you to use your mouth."

Melinda
"Sem en Cara zijn in de mansion en Joney en ik zijn een ijsje gaan eten." Zei ik glimlachend "ooo oke we zien jullie zo in de mansion.. Maak het niet te laat in de stad want we hebben vijanden in Brazilie." Ik knikte "Sure dad we will see you later." Ik hing op en zag dat Jonesy een beetje verveelt leek "alles oke?" Vroeg ik terwijl ik mijn hand voorzichtig op zijn schouder plaatste.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  65  |  66  |  67  |  68  |  69  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page