Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  65  |  66  |  67  |  68  |  69  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/29/2019 12:06 PM

Cara
Ik keek in de spiegel. Ik had mijn haar los gelaten en deed nog snel wat oorbellen in. Ik had een simpel maar mooi wit jurkje aan gedaan en een lichte smokey eye gemaakt. Als ik mijn tasje had liep ik naar beneden waar ik even appte met Kathy.

Jonesy
Ik trok de strik aan van mijn smoking en ging nog een keer door mijn haar. Ik liep vervolgens naar de kamer van Melinda. Als ik haar zie met een lippenstift van Cara grinnikte ik. 'Laat haar maar niet merken dat die van haar is. Dan slaat ze je kop eraf met een bevroren kalkoen.' zei ik tegen haar.

IMG_5553.jpg

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/28/2019 11:53 PM

Cara
'Ja ja!'riep ik nog na en ging terug het water in. Echt zin had ik niet meer in de rest van de vakantie. Met mam en pap hier was er veel minder vrijheid. Ik ging kort onderwater en ging door mijn haar zodra ik weer boven kwam.

Jonesy
Als Sem me aanstoot keek ik even op. 'Uhm.. ja, ik ga even naar boven.' zei ik en merkte dat ik een terugval had. Ik moest weer denken aan tante Emelia. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/28/2019 11:11 PM

Jonesy
Ik beet op mijn lip als hij Melinda zijn lieveling noemt. Natuurlijk was zij ook zijn kind, maar ik was zijn biologische kind. Ik zou zijn favoriet moeten zijn. Ik keek maar zuchtend naar mam. 'Gelukkig is jullie vlucht goed verlopen.'

Cara
Ik glimlachte en keek naar vader die alleen oog voor stomme Melinda had. 'Als jullie mij willen excuseren. Dan ga ik terug naar het zwembad.' zei ik tegen mijn moeder en vader. Moeder knikte waarop ik terug naar het zwembad liep buiten. Veel oog hadden ze toch niet voor mij.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/27/2019 10:38 PM

Cara
Als we aan het zwemmen zijn en de hoorn klinkt dat onze ouders er zijn kwam ik uit het zwembad. Ik droogde me snel af en liep naar de hal waar mama en papa binnen waren gekomen. 'Hey, jullie zijn er.'zei ik en zag mam blij opkijken. Ze gaf als eerste Sem een kus op zijn wang en daarna mij. 'Hebben jullie het al naar je zin gehad?' vroeg ze. Ik keek kort naar Sem. 'Ja, enorm.' zei ik met een grijnsje.

Jonesy
Ik had de gekochte spullen boven gedumpt en kwam weer naar beneden als ik hoorde dat vader er was. Ik knikte kort. 'Vader, moeder.'zei ik en mam gaf meteen een knuffel. 'Je bent nu al bruiner.'zei ze. Ik grinnikte. Vader was zoals altijd druk aan de telefoon.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/27/2019 10:25 PM

Cara
Als ik opeens op mijn buik lig wist ik al waar het naartoe ging. Als ik hem dan in mij voel glijden kreunde ik. Ik merkte dat ik extreem nat was en genoot van elke stoot. 'Fuck Sem!' kreunde ik en ik beet op mijn lip terwijl ik in het matras onder mij grijp.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/27/2019 10:12 PM

Cara
Ik haalde een hand door mijn haar en kreunde steeds harder tot ik op mijn hoogtepunt kwam. 'Fuck!!'riep ik uit en keek naar beneden als hij boven de dekens kwam. Ik kuste met hem mee en knikte op zijn vraag. 'Neuk me totaal los.' zei ik tegen hem met een dirty grijnsje.

Jonesy
Inmiddels had ik mijn ijs opgegeten. Eigenlijk was ik hypocriet. Zelf zat ik ook altijd naar Melinda te gluren. Hell, ik heb zelfs een keer gefantaseerd dat ik haar neukte terwijl ik een andere meid vanachter nam. Ik beet op mijn lip. Ik wist gewoon dat het niet correct was.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WDD

from LostSouls on 04/27/2019 09:50 PM

Cara
Ik grijnsde tegen zijn lippen en keek naar hem als hij onder de dekens verdwijnt. Zijn tong voelde heerlijk en ik kon alleen maar kreunen. Er was toch niemand thuis dus nu wist ik dat ik me kon laten gaan. 'Omg.'hijgde ik en greep in het matras.

Jonesy
Ik beet op mijn lip. 'Hij mag hier niet achterkomen.' zei ik tegen haar. 'Ik zal met Sem praten.'zei ik tegen haar en nam nog een hapje van mijn ijs. Ik kon het gewoon niet geloven. Nu waren we niet familie bij bloed, maar toch. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/27/2019 09:11 PM

Cara
Het was onverwachts waardoor er een beetje uit mijn mond liep, maar grotendeels wist ik door te slikken. Ik veegde langs mijn lip en deed dat ook nog in mijn mond. 'Weet ik tenminste dat ik het goed deed.'zei ik met een lachje en kwam overeind. Ik drukte mijn lippen tegen de zijne.

Jonesy
Als ze dat verteld verslikte ik mij in mijn ijs en keek naar Melinda. 'Je maakt en grapje zeker?' zei ik tegen haar en moest het even laten bezinken. Mijn zusje en kleine broertje samen seks. Ik kon het me ook gewoon niet voorstellen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/27/2019 08:59 PM

Cara
Ik glimlachte in mezelf als ik hoor dat ik het blijkbaar toch goed deed. Als ik over pijpen nadacht had ik altijd gedacht dat het super geil zou zijn, maar echt vies. Zo vies was het eigenlijk niet. Het was een rare gedachte, maar als ik hem dan zo voelde trekken aan mijn haren en ik in zijn genietende ogen keek vond ik het alleen maar geil. Ik deed extra goed mijn best om hem te verwennen.

Jonesy
Ik bestelde stragiatella en citroen ijs en ging toen zitten aan een tafeltje als we het beide gekregen hadden. Er ontstond een frons op mijn gezicht wanneer Melinda zegt dat ze iets moest vertellen. 'Wat is er? Je kijkt opeens zo serieus?' zei ik en nam een hapje van mijn ijs.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/27/2019 08:33 PM

Jonesy
'Nee, ik heb gewoon niet zo een zin in vader zijn gecommandeer.'zei ik tegen haar en zuchtte. 'Nou kom, we hebben ons ijsje nog niet eens gehad.'zei ik tegen haar en sloeg mijn arm eventjes om haar heen om naar een ijssalon te lopen waar we altijd heen gingen als we hier waren.

Cara
Ik keek wellustig naar hem. Ik vond het wel leuk dat hij me zo makkelijk rond gooide. Ik beet op mijn lip en schoof naar de rand van het bed. De zijden japon was inmiddels aan een kant over mijn schouder gegleden waardoor mijn bh goed zichtbaar was. Ik trok zijn broek verder naar beneden en keek naar het gevaarte dat uit zijn boxer sprong zodra ik die ook naar beneden had getrokken. Ik keek nog een keer op naar de ogen van Sem voor ik hem in mijn mond nam en wat begon op en neer te gaan. Ondertussen zoog ik ook zachtjes en likte af en toe alleen over zijn eikel. Hopende dat ik het goed zou doen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  65  |  66  |  67  |  68  |  69  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page