Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 66 | 67 | 68 | 69 | 70 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 04/27/2019 03:36 PMCara
Ik keek naar Sem als hij dat zegt en voelde een glimlachje op mijn gezicht ontstaan. Als hij me dan opeens over zijn schouder tilt slaakte ik een kreetje en begon te lachen. 'Sem put me down.' lachte ik en sloeg met mijn rechterhand op zijn kont nu ik toch in de buurt hing.
Jonesy
Ik grijnsde. 'Dat herinner ik me nog heel goed.'zei ik met een lachje en dacht terug aan hoe ze dan altijd met de veelste grote hakken van mama, rode lippenstift over haar hele gezicht en die parels uit mama haar kamer kwam. Het was altijd hilarisch om te zien. Als ik de stem van vader hoor zuchtte ik diep.
from LostSouls on 04/26/2019 11:48 PMCara
'That's all you have to say about it?' vroeg ik en schoof zijn hand weg. 'Ik heb gevoelens voor je en je neemt me niet eens serieus.' zuchtte ik en sloeg mijn armen over elkaar. Ik had hem mijn maagdelijkheid gegeven en hij zag het maar als een avontuurtje.
Jonesy
Ik glimlachte als ze zo gefixeerd is op de sieraden. 'Welke vind je het mooiste?' vroeg ik haar zodat ik het in mijn achterhoofd kon houden als ik hier een keer zonder haar kwam. Misschien voor haar verjaardag of voor kerst. Of zomaar, als ik er zin in heb.
from LostSouls on 04/26/2019 07:47 PMCara
'Waarom denk je dat ik je aandacht zo trek.' zei ik tegen hem en zuchtte. Ik keek hem aan en beet op mijn lip. Ik had Sem eigenlijk nooit als broer gezien.
Jonesy
'Zeg dat maar niet tegen Sem.' zei ik met een lachje en liep de ontbijtruimte in. Als Sem en Cara daar naar elkaar zitten te staren fronste ik. 'Gezellig hier.' zei ik en pakte een croissant. 'Mel en ik zijn de stad in. Jullie hebben het huis voor jullie zelf. Breek niks aub.' zei ik en liep weer terug naar Melinda.
from LostSouls on 04/26/2019 06:02 PMCara
Ik keek naar Sem die aanschoof en sorry zei. Ik schudde mijn hoofd. Als ik zeker weet dat er niemand in de buurt was keek ik naar hem op. 'Je had het gister niet moeten doen als het niets betekende.'zei ik tegen hem en dronk een slok van mijn thee.
Jonesy
Als ik mezelf helemaal klaar had gemaakt liep ik beneden en keek naar Melinda als ik haar tegen kom op de gang. 'Ben je er klaar voor? Ik pak snel een croissant en dan kom ik. We gaan met de scooter.' zei ik. Ik vond het heerlijk om scooter te rijden met dit weer.
from LostSouls on 04/26/2019 05:25 PMCara
De volgende morgen werd ik wakker met een vervelend gevoel in mijn buik. Gisteravond was niet precies verlopen zoals ik gehoopt had. Het was onwijs fijn en lekker, maar de afloop was niet zoals ik wou. Ik trok een japon aan die net over mijn billen viel van een zijden stof en liep naar beneden. Ik had eronder alleen mijn lingerie aan. Ik had al snel de ontbijtzaal gevonden en ging zitten.
Jonesy
Door de zonnestralen die door het gordijn schenen werd ik wakker. Ik was meteen onder de douche gesprongen en had best wel zin in vandaag. Ik denk dat ik vandaag eens de stad in ging. Zoals ik Melinda had beloofd een ijsje eten ofzo.
from LostSouls on 04/26/2019 05:10 PMCara
Als hij dat zegt verdween de glimlach van mijn gezicht. 'Dus dat is alles wat ik ben. Goed voor een keertje.'zei ik en kwam overeind. 'Prima, ik vertel niets.'zei ik en liep langs hem naar boven naar mijn kamer. Meende hij dat nou serieus?
from LostSouls on 04/26/2019 04:27 PMCara
Ik kwam klaar als zijn goedje in me werd gespoten en hijgde. 'Dat was zoveel beter dan het zelf doen.'zei ik tegen hem. Het ging een beetje te goed. Het kon toch niet zijn dat hij geen ervaring had? Ik haalde een hand door mijn haar en zag een deken in de kast liggen. Die sloeg ik om aangezien mijn bikinibroek kapot was en ik niet naakt door het huis wou lopen.
Jonesy
'Komt wel goed. Gewoon slapen dat deze dag voorbij is en dan heb je morgen weer een nieuwe dag om je te vermaken.' zei ik met een grijnsje. 'Ik trakteer op ijs.'
from LostSouls on 04/26/2019 03:44 PMCara
Als hij sneller gaat beet ik hard op mijn lip om het niet uit te schreeuwen van genot. Ik kneep hard in de bank en keek met een genietende blik naar Sem. 'Ik ben aan de pil. Kom in me.' hijgde ik en kromde mijn tenen. Ik voelde mezelf ook dichter naar een hoogtepunt toekruipen.
Jonesy
Ik zuchtte. 'Het is pas de eerste dag. Misschien wordt het wel net zo leuk als vroeger. Zeker als mam en pap hier zijn, want dan moet iedereen zich wel gedragen.' zei ik nog en keek naar Melinda.
from LostSouls on 04/26/2019 03:23 PMCara
Ik zoende met hem mee en voelde hoe zijn vriend mij ontmaagde. Het deed heel even pijn, maar na een tijdje veranderde de pijn in plezier. Ik kreunde tegen zijn lippen en vond het een raar maar geweldig gevoel hoe ik door zijn pik werd gevuld. Ik beet zacht op zijn lip en liet deze ook weer los. Een harde kreun verliet mijn lippen bij zijn stoten en ik probeerde me in te houden zodat hier dalijk niet al het personeel stond mee te genieten.
Jonesy
Ik grinnikte en voelde hoe ik lichtjes bloosde bij haar vraag. 'Wil je dat echt weten?' vroeg ik en hoorde vanonder een geluid, maar het was wel gelijk gestopt. 'Heb je het een beetje naar je zin hier?' vroeg ik om het onderwerp maar even te veranderen.
from LostSouls on 04/26/2019 03:12 PMCara
Ik grijnsde als hij wellustig bevestigd dat hem dat niets kon schelen. Ik voelde me steeds meer opgewonden raken. Mijn hand in zijn broek. Nooit gedacht dat het echt zou gebeuren. Ik begon met zijn staaf te spelen en hem zo te verwennen terwijl ik probeerde niet te hard te kreunen door zijn mond om mijn gevoelige tepels. 'Ik wil je.' hijgde ik in zijn oor en voerde het tempo van het aftrekken ietsje op om zijn paal op zijn hardst te krijgen.
Jonesy
Ik liet Lydia de kamer uit en keek op als ik Melinda in de gang zie staan. 'Alles oké?' vroeg ik aangezien ze voor zich uit stond te staren. Ik trok mijn jogginsbroek wat beter op mijn heupen en veegde door mijn haar. Ik wist dat mijn borstkas wel moest glinsteren van de inspanning.