Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 67 | 68 | 69 | 70 | 71 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 04/26/2019 02:56 PMCara
Ik beet op mijn lip en probeerde geen gilletje te slaken als ik opeens onder hem lag op de bank. Als zijn vingers naar mijn vriendin afdwalen en me begonnen te verwennen murmelde ik een zacht kreuntje. 'Wat als er nou iemand binnen komt?'vroeg ik zacht en greep in de bank.
Jonesy
Als ik bijna klaarkom ging ik uit haar en kwam klaar op haar bil. Het witte spul druipte zo terug naar haar vriendin en ik kon niet meer dan genieten van het vunzige beeld. 'Gracias señor Jonesy.'zei ze. Ik grijnsde. 'De nada.'zei ik en veegde met een zakdoek haar billen schoon voor het op mijn lakens zou komen.
from LostSouls on 04/26/2019 02:42 PMCara
Ik voelde me heerlijk ontspannen na een dagje zonnen en zwemmen. Ik kwam Sem tegen in de woonkamer. 'Jonesy weet zo te horen wel wat ie doet.'zei ik met een lachje. 'Waar ga je heen?' vroeg ik hem terwijl hij helemaal goed gekleed was. Ik zag dat zijn blouse misknoopt was en ging dicht tegen hem staan terwijl ik zijn blouse openknoopte bij de knoop die verkeerd zat. Ik keek in zijn mooie ogen en beet op mijn lip terwijl ik de knoop weer vastmaakte.
Jonesy
Ik neukte Lydia doggy en hoorde haar kreunen. Dit was de eerste keer dat ik hier een van de maids neukte. Voorheen was het alleen zoenen omdat ik toen nog geen seks had gehad. Ik trok zachtjes aan haar haar en ging op een stevig tempo in en uit haar. 'Fuck Jonesy!' riep ze en ik wist zeker dat het moest weergalmen door de villa.
from LostSouls on 04/26/2019 02:19 PMCara
Mijn ogen werden groot als ze een boek naar mijn hoofd gooit maar Sem vangt het vlak voor mijn hoofd. Ik keek met een gemene grijns achter Sem zijn rug naar Melinda. Ik was niet hier zei ze? Volgens mij is ze er nu wel achter dat dit niet zo is. 'Thanks Sem. Ik maakte maar een grapje en zij wordt meteen psycho.' zei ik en keek haar na. Als ze ook nog tegen een jongen aanbotst grinnikte ik.
Jonesy
Ik kwam uit het zwembad en begroette Jacob. 'Ola Jacob. Como estas?' vroeg ik hem. 'Bien Jonesy,' zei hij met een glimlach. Ik drukte een kus tegen Melinda haar hoofd. 'Negeer Cara. Je amuseert haar alleen maar door reactie te geven.' zei ik tegen haar en liep naar binnen met mijn biertje. Ik dronk er wat van en ging op zoek naar wat lekkers.
from LostSouls on 04/26/2019 02:00 PMCara
Ik beet op mijn lip en wist dat ik een reactie teweeg had gebracht. Als ik weer terug zwem zie ik Melinda liggen met een jurk en als ik het goed kon zien een boxer onderbroek. De lijnen waren gewoon te zien. Ik begon te lachen. 'Zo prins Melinda, niet meer zeker welk geslacht je hebt?' vroeg ik en spetterde haar vanuit het zwembad helemaal nat zodat haar jurk doorscheen en iedereen kon zien dat ze een super niet sexy boxer aan had.
Jonesy
Als Lydia en Medina samen terugkwamen met de drankjes nam ik mijn biertje aan en keek om als ik Cara hoor naar Melinda. 'Cara, cut it out.' zei ik en schudde mijn hoofd. Ik hield van beide, maar die twee moesten echt eens stoppen met ruzie maken.
from LostSouls on 04/26/2019 01:34 PMCara
Ik keek met een grijnsje naar mijn twee broers. Als Sem me roept erbij te komen stond ik op. 'Omdat je het zo lief vraagt.' zei ik en dook met een sierlijke duik het water in. Ik kwam net voor Sem boven en keek hem met mijn betoverende groene ogen aan. 'Je ziet er goed uit als je nat bent.' zei ik zacht in zijn oor terwijl ik langs hem zwom.
Jonesy
Als ik merk dat ze me gezien heeft keek ik snel weg alsof ik niet bewust naar haar keek en ging aan de rand hangen. 'Wil je wat te drinken Jonesy?' vroeg Lydia. Ik glimlachte en gaf haar een knipoog. 'Doe maar een biertje, schoonheid.'zei ik en keek haar na. Ik denk dat ik hier ontzettend veel seks zou gaan hebben en dat stond me zeer zeker aan.
from LostSouls on 04/26/2019 01:13 PMJonesy
Ik was banen aan het zwemmen als dan opeens Sem erbij sprong. Ik grijnsde. 'What brother? Are u jealous?' zei ik plagend en spetterde hem wat nat voor ik verder zwom en opkeek naar de kamer van Melinda. Die was perfect te zien vanuit hier. Afgelopen keer had ik vanaf hier lopen gluren hoe ze zich omkleedde met de gordijnen open. Ik wist dat het fout was, maar ze zag er nu eenmaal fucking lekker uit.
Cara
Ik had mijn spullen hun plekje gegeven en stuurde meteen een berichtje naar Kathy hoe het hier was. Vervolgens kleedde ik me ook om in een bikini die eigenlijk nauwelijks wat bedekte van mijn kont. Ik liep naar beneden en ging buiten op een zonnebedje liggen terwijl ik naar de jongens in het water keek.
from LostSouls on 04/26/2019 01:05 PMCara
Als ze dat zegt lachte ik haar bespottelijk uit. 'Wat jij wil, nerd.'zei ik en het deed me eigenlijk niet veel. Ze reflecteerde alleen maar haar jaloezie op mij. Omdat ik weldegelijk iets voorstelde. Ik was een krachtige heks en wat was zij? Een kakkerlak in het verkeerde gezin. 'Volg mij, Cara. Ik breng je naar je kamer.' zei Capri. Ik glimlachte en liep met hem mee naar mijn kamer.
Jonesy
Ik had inmiddels alles uitgepakt en had mijn zwembroek aangetrokken. Ik rende door de villa heen naar beneden en sprong regelrecht het zwembad in. Nu moest ik toch ook wel zeggen dat ik het hier gemist had.
from LostSouls on 04/26/2019 12:43 PMJonesy
Ik kwam als laatste uit de limousine die ons naar de villa had gebracht. Ik keek naar Capri en begroette hem met een buiging. 'Hallo Capri.'zei ik en liep vervolgens alvast naar binnen om mijn spullen weer terug uit te pakken. Ik wou zo snel mogelijk het zwembad in.
Cara
Ik glimlachte naar Capri. 'Pleasure to meet you.' zei ik tegen Capri. Ik was altijd beleefd tegen de servents. Ik liep binnen en keek mijn ogen uit. Toen ze Brazilië zeiden had ik een arm land voorgesteld en dat we maar moesten gaan slapen een een hutje ofzo.
from LostSouls on 04/25/2019 11:51 PMJonesy
Ik kwam overeind en knikte naar Sem. Ik zuchtte even en keek naar Melinda. Die twee maken elkaar nog eens af. Waarschijnlijk Cara Melinda aangezien Cara iemands nek kon breken met 1 vingerknip. Ik trok Melinda naar mij toe en compelde haar de boosheid los te laten en te gaan slapen. Als ze eenmaal in haar eigen bed ligt drukte ik een kusje op haar voorhoofd en liep terug naar mijn eigen kamer.
from LostSouls on 04/25/2019 11:43 PMCara
Ik had het meegekregen en rolde mijn ogen vanuit de deuropening. 'Misschien moet je eens een interessant leven ontwikkelen. Dan lijkt het niet alsof ik in het middelpunt wil staan.'zei ik tegen haar en liep vervolgens weer door naar mijn eigen kamer. Zij is degene die Jonesy claimt en chagrijnig wordt als ik wat aandacht van hem krijg. Ik kleedde me om en had toch besloten een paar uur te slapen voor de vlucht.
Jonesy
Ik rolde mijn ogen als Cara wegliep en keek naar Melinda. 'Sem heeft gelijk. Cara en jij zijn gewoon twee hele andere types. En dat maakt totaal niet uit, want ik hou evenveel van jou als van haar en Sem.' zei ik en keek vervolgens op de klok. 'We vliegen over een paar uur. Willen jullie nog wat slapen of blijven jullie wakker?'