Search for posts by Ellytjevdb

First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  37  |  »  |  Last Search found 363 matches:

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/23/2017 10:01 AM

Olivia
"Het is te zien of ik in mijn eentje er ook nog eens op uit kan of niet", antwoord ik. Het zou fijn zijn moest ik zelf ook nog eens op vakantie kunnen gaan. Ik schud lachend mijn hoofd, ik had zijn ijsje echt niet opgegeten. Ik loop met hem mee naar het restaurantje en geef ondertussen een uitleg. "Mijn vader wilt het ene, mijn moeder het andere, mijn grootvader is het eens met mijn moeder waardoor mijn vader zich voorbijgestoken voelt, ikzelf wil nog niets anders en anderen zeggen dat ik een tussenjaar moet nemen als ik het nog niet met zekerheid weet", zucht ik. "Is het bij jou niet lastig dan? Ik kom er maar niet uit, ik kan nooit iedereen tervreden stellen", zucht ik nogmaals. Ik kijk hem even na, bijt op mijn lip en richt mijn blik dan weer op de weg.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/22/2017 11:47 PM

Olivia
"Owh, echt niet? Ik dacht dat je wel zo'n lange tong had", grap ik. Hij komt overeind en neemt één van de ijsjes. Ik vind het nog steeds moeilijk om hem aan te kijken, dus kijk ik maar naar de zee, waar de golven nog steeds rustig dansen. "Ik heb nog een aankomend tripje, ik heb nog kansen genoeg", grijns ik. "Je had het ijsje ook aan mij kunnen geven", lach ik nadat ik zijn vreemde actie heb gezien. "Ik had het niet opgegeten als je het vriendelijk had gevraagd", zeg ik. Ikzelf eet mijn ijsje rustig op mijn gemakje op. Als het volledig op is, trek ik mijn topje en shortje weer aan, rol ik mijn handdoek op en stop ik deze weer in mijn tas. "Het is zo raar", zeg ik terwijl ik naar de zee staar. "Overmorgen krijgen we onze diploma's en daarna scheiden onze wegen", ga ik zacht verder. "Ik moet toegeven dat ik je gekkigheid ga missen", zeg ik en kijk hem kort aan, maar niet te lang voordat ik weer ga blozen. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/22/2017 11:34 PM

Olivia
Ik begin licht te blozen. "Ik? Ontdeugend? Nooit", lach ik. Ik weet dat hij het luchtig probeert te houden, maar daar is het al te laat voor. Ik haast me naar het kraampje dat er staat, om daar op adem te kunnen komen. Ik kies 2 ijsjes uit, dan kan hij alsnog kiezen. Waarom deed ik dat? En waarom voelt het nu zo raar? We zijn gewoon vrienden. Daarbij zou ik hem nooit leuk kunnen vinden. Hij heeft mijn schoolcarrière nu niet bepaald vooruit geholpen. Ik wandel weer terug en ga op mijn handdoek zitten. "Moet ik het op je buik laten smelten of eet je het liever zo op?" vraag ik als hij niet meteen reageert.  

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/22/2017 11:22 PM

Olivia
Ik schiet in de lach als er iemand 'He kan het wat zachter' naar ons roept. "Een kasteel, wauw, dat was volgens mij eergisteren dat we dat gingen bezoeken. Je leeft in het verleden", lach ik. Alsnog doet hij wat ik hem gevraagd heb. Mijn mond valt open. "Dat wilt dus zeggen dat je me voor schut zou willen zetten, maar zelf ook zou willen genieten van het uitzicht?" plaag ik hem. Ik ga rechtop zitten en knipoog naar hem, als teken dat hij er niet op moet ingaan. "Dank je, Ian", herhaal ik hem. Ik druk een kus op zijn wang, maar zodra ik dat gedaan heb ben ik plots heel verlegen. Ik kijk hem niet meer aan maar kijk naar mijn handen en mijn tas. "Ik ga wat halen om te eten, moet jij ook iets hebben?" vraag ik om over iets anders te beginnen. Ik zoek mijn portemonnee in mijn tas en haal hem eruit. Ik sta al op en wacht even af. Het liefst zou ik nu gewoon wegwandelen in plaats van hier door de grond te zakken van schaamte.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/22/2017 11:04 PM

Olivia
Ik moet zacht lachen. "Kan niet", mompel ik. Je kan niks zien dat niet gezien mag worden als ik zo lig. "Ja sorry dat moest even", geef ik eerlijk toe en schiet zacht in de lach. Ik slaak een gil als ik plots water op mijn rug voel, maar ik kan inderdaad niet rechtkomen om Ian terug te pakken. Ik probeer met mijn handen het water af te drogen, totdat ik een handdoek op mijn rug voel. Hoe kan hij eerst zo plagend zijn en daarna toch zorgen dat ik oké ben? Hij is een speciaal geval, maar wel een lieverd. "Kan je het even afdrogen?" vraag ik lief. "Anders bruint de handdoek nog in mijn rug", grinnik ik. "En dan mag je me ineens ook dichtknopen", voeg ik er nog aan toe.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 07/22/2017 10:57 PM

Skyler
Plotseling kijkt iedereen me aan en ik weet niet wat ik moet doen of zeggen. Gelukkig staat Jack recht en stelt hij zich voor aan mijn ouders. Mijn vader is meteen zeer vriendelijk en schudt zijn hand terwijl hij zijn naam; Emile; zegt. Mijn moeder daarentegen bekijkt zijn hand met haar strenge blik. Ik weet dat ik in de problemen zit, maar ik kan me er hopelijk nog uit redden. Pap kijkt hem in ieder geval met een glimlach aan. Jack kijkt me hulpeloos aan en het ziet er best schattig uit. "I don't remember what he said, but I think they want you to play with them", zeg ik tegen hem, met mijn rug naar mijn moeder gedraaid zodat het niet kan horen. "Willen jullie dat hij meekomt?" vraag ik aan Kian. Hij begint meteen wild te knikken en neemt Jacks hand. "That's a yes", lach ik. Ik draai me weer naar mijn moeder. "Zie je, hij is aardig", glimlach ik zo lief mogelijk. "Skyler", zegt ze streng. "Mam, kom op. Jack is supervriendelijk en Kian en Michael vinden hem leuk. Ik kan mijn Engels oefenen bij hem en hij leert me nieuwe dingen", probeer ik haar te overtuigen. Pap fluistert wat tegen haar en het moet iets speciaals geweest zijn want plots verandert haar houding. "Ga je gang", zegt ze. Ik glimlach breed en knuffel haar. Daarna knuffel ik mijn vader. "Wat heb je haar gezegd?" fluister ik. "Dat is een geheim", fluistert hij terug. Hij knipoogt en slaat dan een arm om mam heen om haar naar een bedje te begeleiden. "You're safe", grijns ik naar Jack. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/22/2017 10:44 PM

Olivia
Ik heb even een gevoel van rust, totdat Ian weer terug is. "Mensen zien ook niks als je zo neerligt", mompel ik. Ik schrik door de koude druppels, maar kan niet rechtkomen om hem strak aan te kijken. "Houd je ooit op met me te plagen?" vraag ik als hij naast me ligt. Mijn hoofd ligt op mijn handen en ik kijk hem zo lief mogelijk aan. "Ik zou maar oppassen als ik jou was", begin ik. "Op een dag pak ik je wel dubbel en dik terug", grijns ik en strooi wat over zijn natte buik. "Oeps", mompel ik en sluit mijn ogen weer. Ik geef toe dat ik hem ook vaak plaag, maar nu we niet onder de druk van school staan, werkt het plots wel voor ons. We zijn vrienden geworden en ik ben om hem beginnen geven, misschien meer dan ik wil toegeven.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/22/2017 10:25 PM

Olivia
Ik knik als hij de conclusie maakt dat ik er toch bij kom. "Het is beter dan alleen", zeg ik zacht. Ik kijk hem na en bijt op mijn lip. "Ik was ook naar jou aan het kijken, vooral naar jou", maalt er in mijn hoofd. Ik schrik van mezelf en van deze gedachte. Sinds wanneer ben ik zo naar hem beginnen kijken? Ik slaak een zucht en schud mijn hoofd. Ik ga op mijn buik op mijn handdoek liggen, knoop mijn bikini los en doe mijn haren aan de kant zodat ik kan bruinen. Het voelt heerlijk om de zon zo te voelen branden. Dit hebben we in België helemaal niet. Ik hoor dat er al verschillende mensen een muziekbox hebben aangezet, net zoals de jongens naast me, maar dat maakt de sfeer alleen maar beter.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/22/2017 09:55 PM

Olivia
Ik schud met mijn hoofd en praat hem na in mijn hoofd met een kinderlijk stemmetje. Hij masseert best goed, dat moet ik toegeven, maar niet aan hem, straks maakt hij er een grapje over en dat vind ik nu niet gepast. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht bij zijn woorden 'wat wil je nog meer' en wil er op ingaan, maar doe het maar niet. "Wat zit je toch met me in", lach ik. "Het is wel heel lief van je", grijns ik. 'Bedankt", glimlach ik en voel of het touwtje weer strak genoeg is. Ik sta op zonder nog iets te zeggen en laat de spray liggen. Ik neem wat verderop al mijn spullen en leg me bij de jongens. "Zo, heb ik ook nog wat om naar de kijken", grijns ik. Ik draai mijn hoofd van hem weg en kijk naar de andere jongens naast hem.

cooltext1643255418.png

Reply Edited on 07/22/2017 09:56 PM.

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 07/22/2017 05:52 PM

Skyler
Ik kijk hem zijdelings aan na mijn vraag en wacht zijn reactie af. "Well...", begint hij, maar hij maakt zijn zin niet af en laat een stilte vallen. Een stilte waarvan ik nog zenuwachtiger wordt. "No, just give me some water and fries and I'm happy", grijns ik. Ik volg de richting die hij subtiel aanwijst als hij denkt mijn moeder gezien te hebben. Hij heeft gelijk, daar wandelen mijn ouders en ze komen steeds dichterbij. Ze zullen ons dus sowieso zien. "Yeah... Put your fingers in your ears, please. I don't want you to hear her shouting at me", zucht ik en ga rechtop zitten. Op dat moment ziet mijn moeder me en komt ze sneller naar me toe. Mijn vader merkt me ook op en volgt haar. Oh nee, nu gaan we het krijgen. Precies op het moment dat ze bij ons aankomt klimmen mijn broertjes uit het water en gaan ze bij Jack staan. Ik richt mijn aandacht dus op hen en probeer mijn moeders blik te negeren. "Kom je straks met ons spelen?" vraagt Michael. "Wie is dat?" vraagt mijn moeder streng. "Jack, een vriend van Skyler. We hebben gisteren ook al met hem gespeeld", legt Michael uit zodat ik het niet moet doen. Ik kijk hem met een glimlach aan en richt mijn blik dan op mijn moeder. "Je hebt hem al gezien, mam. Kian en Michael vinden hem aardig", zeg ik in de hoop dat dat de ergste zorgen wegneemt.

cooltext1643255418.png

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  37  |  »  |  Last

« Back to previous page