Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 68 | 69 | 70 | 71 | 72 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 04/25/2019 11:07 PMJonesy
Ik grinnikte. 'Wie zegt dat je verliefd wordt op een vampier.'zei ik tegen haar. 'Daar moet je je nog helemaal niet druk over maken. Jij moet gewoon genieten.'zei ik tegen haar en keek op als Sem zich ermee komt bemoeien. 'Ja dan heb je aan Cara de goede.'zei ik tegen Sem. Die twee lagen elkaar totaal niet.
from LostSouls on 04/24/2019 10:58 PMCara
Ik liep mee naar beneden en ging op de bank zitten bij de tv. Waarschijnlijk kon ik toch niet slapen dus zou ik maar wakker blijven. Ik kon nog altijd genoeg slapen in het vliegtuig. Opzich was ik best benieuwd naar Brazilië. Ik hoopte maar dat we niet in de buurt van die sloppewijken waren. Natuurlijk vond ik het zielig voor die arme mensen, maar ik had geen behoefte om 10 bedelaars om me heen te hebben als ik lekker op het strand lig.
Jonesy
'Zo moet je helemaal niet denken. Je moet blij zijn dat je een normaal leven kan leiden. Kinderen krijgen. Oud worden met de man van wie je houd. Het leven wordt vanzelf saai als je alles al hebt gezien en je al eeuwen leeft.'zei ik tegen haar en zuchtte. Ik keek er ook niet echt naar uit. Ik was moeilijk te vermoorden, maar dat was wel wat ik zou doen als ik er genoeg van had en alles van de wereld had gezien.
from LostSouls on 04/24/2019 10:38 PMCara
Ik grinnikte en knikte. Opeens had ik veel meer zin in deze vakantie dan dat ik ervoor had. Ik ritste mijn koffer dicht net als mijn handbagage en was nu eindelijk klaar. Morgen ochtend zouden we vliegen en ik kon nu al niet wachten.
Jonesy
Ik grijnsde. 'Bij mij stopt het als ik 27 ben. Jij kan tenminste oud worden met iemand.' zei ik tegen haar en zuchtte. 'Gotta love being a vampire.'zei ik en beet op mijn lip. Het was überhaupt nog maar de vraag of ik kinderen kon verwekken door die kant. Ik hoopte het aan de ene kant wel.
from LostSouls on 04/24/2019 10:02 PMCara
Ik haalde een hand door mijn haar en keek hem aan als hij dichterbij kwam. Ik grijnsde wanneer hij dat zei. 'En als ik nou eens zeg dat ik er klaar voor ben?' vroeg ik hem en streelde met mijn vingertop over zijn borstkas. Hij gaf mij zo een apart gevoel wanneer hij me aanraakte.
Jonesy
Ik grinnikte. 'Dan zul je mam wel weer achter je aan hebben.' zei ik en ging naast haar op bed zitten. Als ze vraagt wat ik daar ging doen haalde ik mijn schouders op. 'Op het strand bijkleuren. Feesten in de clubs. Ik vind wel manieren om mij te vermaken.'
from LostSouls on 04/24/2019 09:44 PMCara
Als Sem binnen komt en me probeert te helpen glimlachte ik naar hem. Ik haalde wat uit de koffer en nam mijn handbagage waarna ik me even naar hem omdraaide. 'Hoe..uhm.' begon ik. Niet precies wetende wat ik nou eigenlijk wou vragen. 'Wat betekende dat gister?' vroeg ik hem en beet op mijn lip.
Jonesy
'I know.' zei ik. 'Ik snap niet waarom hij het daar zo geweldig vond. Ik vind het leuk voor een vakantie, maar meer ook niet.'zei ik en deed de laatste dingetjes in mijn koffer voor ik hem dichtritste en op de grond neerzette. 'Heb jij er wel een beetje zin in? Waarschijnlijk zitten we daar op elkaars lip. Nog meer dan hier. Overleef je zoveel Cara in een week?'
from LostSouls on 04/24/2019 09:32 PMCara
Ik zuchtte terwijl ik alles in een koffer probeerde te proppen. Ik mocht maar 1 koffer meenemen van mam en pap, maar daar kon ik echt niet van leven. Alleen mijn schoenen namen al een hele koffer in beslag. Ik zou zelf wel betalen voor de extra koffer dan. Het ging gewoonweg niet passen.
Jonesy
Ik glimlachte. 'Sinds Cara er is.' zei ik en vouwde nog een shirt op die ik in mijn koffer deed. Als ook Sem binnen komt en er erg veel zin in bleek te hebben grinnikte ik. 'Ik ben er altijd klaar voor.' Na dat ik nog een broek had opgevouwen knikte ik in de richting van Cara haar kamer. 'Krijgt ze het een beetje gehendeld?' vroeg ik Sem aangezien hij meer met Cara sprak dan Melinda of ik op dit moment.
from LostSouls on 04/24/2019 09:13 PMCara
Als ik eenmaal alles had liep ik alvast naar het lokaal voor een goede plek achteraan in het lokaal. Dan viel het niet zo op als ik niet oplette. Mijn gedachtes gingen de hele tijd terug naar gisteravond en wat wou ik graag meer. Vooral omdat hij het niet af heeft kunnen maken. Ik beet op mijn lip en merkte dat ik alweer een beetje nat werd van de gedachte.
Jonesy
Ik maakte mijn joint uit en liep naar binnen. De lessen zouden zo beginnen en eigenlijk had ik er niet veel zin in. Ik mocht na de laatste keer dat mam me ontdekt had niet meer spijbelen dus ik moest het minder opvallend verdelen. Ik ging mijn lokaal in en ging bij het raam zitten. Zo had ik zicht op het lokaal waar Melinda altijd les had rond deze tijd.
from LostSouls on 04/24/2019 08:53 PMCara
Ik ging op school meteen naar mijn kluisje en wisselde mijn boeken voor de eerste les. Kathy kwam naar me toe. 'Hey, hoe was het in huize Lincoln.' vroeg ze. Ik rolde mijn ogen. 'Melinda is echt een pain in the ass. Ik wou dat ze haar echte familie terug zou vinden en nooit meer bij ons terug zou komen.'zei ik geïrriteerd. 'Ze is ook zo een nerd. Ze past totaal niet in jullie familie.' Zei Kathy.
Jonesy
Ik zuchtte. 'Kan het nooit normaal gaan in onze familie.' zuchtte ik en nam de auto naar school. Eenmaal daar ging ik op het muurtje achter de school zitten en stak een joint op. 'Hey Jones. Wanneer geef je weer zo een cool feest?' vroeg Isaac. Een jongen waar ik opzich wel mee omging maar echt vrienden waren we niet. 'Misschien als ik terug kom van vakantie.'
from LostSouls on 04/24/2019 08:17 PMCara
Als Melinda er bij komt en meteen commentaar levert rol ik met mijn ogen. 'Go torment another family. Somewhere where atleast one person likes you.' beet ik haar toe en kwam overeind. Ik liep de eetzaal weer uit en liet Henry de limousine voorrijden zodat ik naar school kon om daar iedereen af te katten.
Jonesy
Ik keek op als Cara dat zei en fronste. 'Wat is met haar aan de hand?' vroeg ik en keek naar Melinda. Ik lag redelijk vroeg te slapen dus ik had niks van een ruzie in de gaten gehad. 'You know she is talking bullshit right? I like you.'
from LostSouls on 04/24/2019 08:03 PMCara
Ik was nog steeds in een chagrijnige bui. Dat betekende niet veel goeds voor mijn medescholieren want zij werden hier de dupe van. Ze mochten allemaal Melinda Lincoln bedanken. Stomme trut. Ik had het liefst alleen mijn twee broers gehad. Die waren tenminste wel normaal. Ik zet de laatste krul in mijn haar goed en liep naar beneden waar Sem rondrent voor zijn sleutels. 'In de schaal op het dressior in de hal.' zei ik star tegen hem en ging aan de ontbijttafel zitten.
Jonesy
Ik liep beneden en wou net Sem antwoord geven als Cara het al deed. 'Rij dat ding niet in de prak.' riep ik hem nog na en liep ook de ontbijtzaal binnen waar ik Cara met een chagrijnige arrogante blik zag zitten. 'Slechte zin? Lief zusje van me.'zei ik met een lachje. 'Shut up. Ik heb slecht geslapen.' zei ze terwijl ze van haar ontbijt at.