Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 69 | 70 | 71 | 72 | 73 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG[][]WD
from walkingdead on 04/24/2019 07:49 PMSem
Ik ging steeds sneller en horde toen Melinda's deur open gaan door mijn wolvenzintuigen. Ik stopte en sprong overeind terwijl ik mijn natte hand in mijn broekzak verborg. Ik horde haar de deur alsof het niks was open rukken van Cara's kamer." Cara de douche is vrij" zei ze simpel terwijl ze mij aankeek.
Melinda
"Is er wat Sem je kijkt me zo aan?" Zei ik hij werd wakker geschud en schudde zijn hoofd "nee hoor deed Cara alleen even een plezier morgen school he zorg dat je op tijd in bed ligt 4 oog." Zei hij terwijl ik fronste en langs me de kamer uitliep.
from walkingdead on 04/24/2019 06:02 PMSem
Ik glee met mijn hand naar haar vriendin en wreef langs haar clitoris als ik het goed had. Ik bracht mijn lippen naar de haren en zoende haar teder terwijl mijn wijsvinger en middelvinger naar haar hol zochten. Sem Lincoln die zijn zusjes verlangens vervulde.
from walkingdead on 04/24/2019 07:52 AMSem
Ik glimlachte zwak "en was je zo net aan het vingeren denkend aan mij?" Ik kwam dichterbij en ging naast haar zitten op bed. Ik schoof mijn hand onder de dekens en glee met mijn vingertoppen langs haar rechterbeen.
Melinda
Ik poetste mijn tanden en keek in de spiegel." Rotzak" ik schudde mijn hoofd en probeerde mijn gevoelens voor Jonesy al een tijdje te onderdrukken. Ik was zijn zus ik kon niet maken dat ik mijn gevoelens uiteindelijk zou uiten.
from walkingdead on 04/23/2019 11:19 PMMelinda
Als hij dat zegt trek ik terug "nee niets." Ik kwam overeind en bracht de bucket naar de koelkast "ik ga slapen tot morgen." Zei ik tegen hem terwijl ik richting de gang liep wat voor bs antwoord was dat nou weer.. Natuurlijk weet ik het maar waarom nu al seks?
Sem
" Nee want ik horde mijn naam." Ik deed de deur achter me dicht "Cara ben je maagd?" Vroeg ik toen simpel. Voor de zekerheid want ik wilde haar eerste zijn en misschien zij de mijne maar als ze al ontmaagd was.. Zou ik mijn lul eerst ergens anders in steken om ervaring op tw doen.
from walkingdead on 04/23/2019 11:10 PMMelinda
"Greys anatomy" zei ik met een glimlachje terwijl ik hem lang niet meer in de avond had gezien. Meestal was het ik en Cara of Cara Sem en ik Cara zat te kibbelen met Sem en ik las rustig een boek. Ik wreef kort door mijn haar "dus je bent geen maagd meer he?" Zei ik zachtjes tegen hem.
Sem
Als ik gekreun van hier naast hoor beaef ik dat het Cara was. Ik sprong overeind denkend dat het 1 of andere dude is die haar aanraakt maar als ik haar kamer binnen val en zichzelf vingerd. Word ik rood tot over mijn oren "Sem." Zei ze kreunend terwijl mijn mond open viel en ik geen woord wist uit te brengen.. Holy shit ze was zich op mij aan het vingeren.
from walkingdead on 04/23/2019 10:58 PMSem
Het was avond geworden en ik lag in mijn bed met een joint in mijn mond nadenkend over Cara.. Mijn zusje die ik het liefst aan mijn lul zag zuigen. Ik ging recht overeind zitten en nam diep adem "wat is het toch een kutwijf me steeds pesten dat ik maagd ben.. En me vervolgens steeds hard maken." Zei ik mompelend.
Melinda
Ik at op de bank een bucket kip en keek naar greys anatomy. Vandaag was wel even leuk met Joney ik miste de quality time die we vroeger hadden. Maar hij werd ouder en ik werd ouder dus liet ik hem maar ookal wilde ik de gene zijn die hem iedere dag zou kussen.
from walkingdead on 04/23/2019 10:35 PMSem
Als ze aan mijn kruis komt voel ik mijn eerste erectie." Yo heb je de snacks al?" Zei Jack terwijl ik mijn grote vriend verborg in mijn broek "ja man moet effe naar de wc." Ik liep naar de badkamer met mijn stijve en deed mijn broek uit waarna ik mijn vriend afhielp van zijn erectie. En tegelijken tijd er aan dacht hoe ik Cara van achter zou pakken op een dag.
Melinda
"Als je het niet leuk vind kan je ook naar huis gaan Joney." Zei ik tegen hem terwijl we in de hal van onze achool stonden. Ik glee kort met mijn hand langs zijn wang ik deed dat altijd.. Zijn gezicht was het mooiste dat ik ooit in mijn leven had gezien.
from walkingdead on 04/23/2019 10:09 PMSem
Als Cara het leuk vind om me te irriteren kijk ik met een grijnsje op. Ik bracht mijn lippen naar haar oor "straks steek ik hem nog in jou paar ongeluk" zei ik terwijl ik met mijn hand langs haar buik glee. En achterlangs een zak heartbreakers pakte.
Melinda
"Jones dat.." Maar als ik zie dat hij zich al was gaan weze omkleden glimlach ik zwak. Op de 1 of andere manier miste hij nooit een les van me of een wedstrijd hij was altijd aanwezig al was het nog zo saai.
from walkingdead on 04/23/2019 01:19 PMSem
Als ze dat zegt geef ik haar een boze blik "wacht maar tot ik het doe dan zal je zalig toekijken hoe ik alle meisjes van onze school zal neuken." Riep ik haar met een lachje na terwijl ik in de keuken zocht naar snacks voor mij en Jack.
Melinda
Als Jonesy me vraagt wat ik zoek kijk ik op "mijn fietssleutels ik moet naar schaakles" zei ik warig terwijl ik overal zocht.
from walkingdead on 04/23/2019 01:04 PMMelinda
Ik rolde mijn ogen en zag toen dat meisje binnenlopen. Ik moest er niet aan denken Jonesy die een ander meisje aanraakte. Ik keek toen op mijn horloge en moest eigenlijk Jonesy vragen van mama om me naar schaken te brengen.. Ik deed het niet en begon naar mijn fietssleutels te zoeken.
Sem
Ik kwam stoned het huisje uit en zag mijn medefamilie op de veranda "oef ik ben stoned." Zei ik lachend met rode ogen tegen ze terwijl Melinda verwilderd naar binnen liep en ik Jonesy zijn sletje net de deur uit zag gaan "zo zo seksueel actief al bezig jongeman je bent pas 16."

Reply