Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 70 | 71 | 72 | 73 | 74 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG[][]WD
from walkingdead on 04/23/2019 12:10 PMMelinda
Als Jonesy er mee bemoeit kijk ik op naar zijn halfnaakte lichaam. Ik bloosde en keek toen naar Cara "Cara probeerd jongens te verlijden een boek is handiger dan een dom tijdschrift die je leert om jezelf te hoereren." Kaatste ik terug terwijl ik wiet rook en het vanuit het tuinhuisje kwam want Jonesy's joint stonk niet zo sterk.
Sem
Ik installeerde de hookah terwijl de hele kamer zich vuld met rook "oef dit is pas goeie eigenlijk je zus zou hier ook van mee kunnen genieten." Jack had een oogje op Cara ik denk wel elke vriend van me had een oogje op haar.. Ik werd er misselijk van als ik er aan dacht wat ze achter me rug uitvrat ik was heel overprotective als het tot Cara kwam.
from walkingdead on 04/23/2019 07:29 AMSem
"Wat loop jij nou te gluren 4 oog." Zei ik tegen Melinda die opschrok "shut up Sem." Ze liep er vandoor terwijl ik mijn deur sloot om vedvolgens een joint te draaien met Jack jep ik rookte en gebruikte al drugs ik kwam ermee in aanraking door zo een jongen op achool. Sindsdien vond ik het heerlijk om even high te zijn als we eenmaal klaar zijn verlaten we mijn kamer om vervolgens naar de achtertuin te lopen waar Cara lag. We liepen naar het tuinhuisje en gingen daar dan vervolgens ons jointje oproken.
Melinda
Ik liep ook naar beneden en zag Cara liggen met haar wel getrainde lichaam." Wat lees jij nou weer?" Vroeg ik met een lachje terwijl ik zag dat ze het stukje over jongens verlijden las. Niet dat ik ooit de cosmopolitan las.
from walkingdead on 04/22/2019 10:54 PMSem
15
"Heb jij al seks?" Vroeg Jack terwijl we op mijn kamer zaten en wat zaten te prutsen met mijn spelcomputer "iel nee ik denk er wel aan natuurlijk.. Maar het moet iemand speciaal voor ik seks ga hebben." Zei ik tegen hem terwijl ik naar Jonesy zijn deur keek "mijn broer heeft al wel seks misschien heeft hij meer ervaring." Terwijl ik dacht aan Cara was ze nog maagd eigenlijk?
Melinda
Ik was nu 16 een leeftijd dat een normaal meisje al gaat experimenteren. Ik keek even in mijn spiegel voordat ik er vandoor ging richting schaken en verliet mijn kamer.. Als ik Jack en Sem tegen kom in Sem's kamer kijk ik even om de hoek en hoor ik ze praten over seks... Seks mijn ogen gingen gelijk naar Jonesy's deur Jonesy die een vriendin had en regelmatig seks met haar had.. It made me jealos that he wasn't touching me.
from walkingdead on 04/22/2019 10:23 PMSem
Als ze als eerst op mij afloopt lichte mijn ogen op." Hoi ik ben Semmie je nieuwe broer" ik nam haar handje vast en trok haar mee naar boven." Sem je gaat veel te snel!" Riep mama nog maar het kon me niets schelen.. Cara was mijn zusje." Kijk hier is je kamer" ik duwde de deur open terwijl een grote prinsessen kamer tevoorschijn kwam.. Dit was Melinda haar oude kamer maar aangezien ze al 11 was kreeg ze de kamer tegenover Jonesy.
Melinda
Net toen ik me wilde voorstellen rende Sem met ons nieuw zusje er vandoor." Jeejtje" zei ik lachend terwijl ik Jonesy optilde en ze maar achterna ging. Jonesy was 6 en Sem was 5 maar toch al een stuk verder vooruit.
from walkingdead on 04/21/2019 10:15 AMSem
Ik sprong op en neer bij het raam "wanneer komt ze nou!" Zei ik tegen Gaia terwijl ik niet luisterde naar Henry. Ik was de eerste die Cara zou zien mijn andere 2 siblings mochten niet die privilege krijgen. Als. Ik dan eindelijk de auto zie aankomen en er een klein blond meisje uitstapt ren ik naar de deur "ho ho" Oom Joshua pakte me vast en tilde me op." Rustig aan jij straks schrik je haar nog af."
Melinda
Ik nam Jonesy's handje vast en kneep er zacht in. Vandaag kwam er een nieuw zusje.. Het was meer voor Sem dan voor ons. Ik wist niet wat ik er van moest denken als ze maar niet mijn plek innam als grote zus.
from walkingdead on 04/20/2019 10:02 PMRe: ORPG[][]WD
from walkingdead on 04/20/2019 06:31 PMSem
""Soort van.. Mijn zusje is wel aardig mijn broer ook wel maar hij is de soort van kroonprins heb altijd het gevoel gehad dat ik een beetje onder hem sta.. Because he is more powerful then me." Zei ik tegen haar terwijl ik zag dat ze wankelde en ik haar al snel ondersteunde "wil je even liggen?" Vroeg ik toen.
from walkingdead on 04/20/2019 05:27 PMSem
Als ze dat zegt glimlach ik zwak "ik woon niet meer bij ze maar draag wel hun naam." Zei ik tegen haar terwijl ik een joint opstak en mijn ogen langs haar lichaam gleden. Ik vond er altijd al aantrekkelijk maar nu ze helemaal iemand anders is.. Vond ik er nog aantrekkelijker.
Melinda
Ik drukte mijn joint uit en kwam Jonesy tegen in de woonkamer. Ik negeerde hem volledig en pakte mijn opladder.
from walkingdead on 04/20/2019 02:07 PMSem
"De lincolns" zei ik tegen haar terwijl ik haar reactie probeerde te pijlen aangezien haar bloedlijn ons haten.
from walkingdead on 04/20/2019 01:57 PMSem
Ik grinnikte en keek haar aan "een soort van grote ben geadopteerd." Zei ik tegen haar terwijl ik in haar ogen keek "hoe is het om de machtigste witch van je cofin te zijn?" Vroeg ik toen wijzend naar het feit dat haar familie machtig is.
Melinda
Ik kwam thuis en niet in de mood. Ik zocht naar een joint om mezelf te kalmeren wat dacht hij wel niet dat ik hem ben.. Rennen naar een andere sibling als we het even oneens zijn. Ik stak de joint aan en zuchte zacht.

Reply