Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 71 | 72 | 73 | 74 | 75 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG[][]WD
from walkingdead on 04/19/2019 08:36 PMSem
Als ik Cara alleen zie op de balkon neem ik diep adem en loop ik op haar af "alles oke?" Vroeg ik met een glimlach. Melinda had gelijk het was een nieuw begin voor mij en Cara alleen was ze nu met haar echte familie. Ik moest niet denken aan wat Jonesy of de wereld er van vond. Ik wilde met Cara zijn.
Melinda
Ik keek Sem na en nam diep adem dit betekende dat Sem vast zou settelen in Arkansa. En ik nu met een chagrijn thuis zat die zijn zusje het liefst terug had. Cara was gebroken toen ze bij ons woonde nu is opnieuw begonnen een beter leven in gegaan.. Niet denkend aan het feit dat ze Sem haten en een eeuwige liefde voor hem had.. Het was beter zo.. Geen lincoln naam die de 2 vervloekte. Jonesy was feitelijk de enige Lincoln.. Maar het betekende niet dat ik hem zou achter laten omdat zijn familie me alleen heeft opgezadeld met ongeluk.
from walkingdead on 04/19/2019 08:21 PMSem
Als Melinda tegen me uitvalt hou ik mijn mond.. Zij was wel de laatste waar ik ruzie mee wilde. Als ze met die maatregelen komt kijk ik Paul aan hij sloot zijn ogen en snoof diep "goed maar probeer maar niet haar geheugen terug te krijgen." Melinda knikte en trok me vervolgens mee de menigte uit waarna ze me een klap in me gezicht verkocht." Ben je gek geworden ofzo... Zulke deals maken terwijl je weet dat je niet zonder haar kan.. Sem je zou niet hier zijn geweest als je niet van haar hield." Als ze dat zegt voel ik tranen in mijn ogen "ik heb alles verpest Mel."
Melinda
Als hij begint te huilen neem ik hem vast "nu is je kans.. Ze mag je misschien vergeten zijn.. Maar nu kan je een betere kant van jezelf laten zien." Zei ik aanmoedigend "wij zijn misschien ons zusje kwijt maar jij niet je lover." Ik wilde dat Sem geen domme keuzes meer maakte voor Cara's sake hij moest nu of nooit zijn verliefdheid voor haar uiten.. Anders zou hij zijn leven met schuld gevoel zitten. Ik hees hem omhoog deed zijn stropdas goed "go talk to her."
from walkingdead on 04/19/2019 03:43 PMSem
Ik beet op mijn onderlip en keek naar Cara. Ze betekende de wereld voor me Jonesy had in alle opzichte gelijk.. Maar waren we niet zelfzuchtig als we voor onze eigen verlangens kozen? Ik wilde het liefst voor altijd met Cara zijn maar ik kon niet de kans oplopen dat Joshua of vader haar te pakken kreeg ik en Jonesy wisten beide dat we niet tegen die 2 opkonden.
Melinda
Als Jonesy me duidelijk maakt dat ik nu moest gaan kiezen tussen die 2. Snuif ik en voel ik mijn duivel inkicken "goed Cara krijgt haar geheugen niet terug op 1 voorwaard." Zei ik tegen Paul "ze trouwd niet met Kenzo.. Zowel dan ben ik de gene die de bruiloft omste kop zal zetten." Ik keek haar vader aan "en je sluit een contract af met Sem dat wij goeie familie vrienden zullen zijn en we haar regulier mogen zien.. Tenslotte zijn wij de gene met Ron's lichaam.. " Aangezien Sem hier geen deals wist te maken en volledig uit Cara's leven wilde blijven en zichzelf er alleen mee deed." Mel.." Ik keek hem duivels aan "don't Sem you piss me off." "Fine maar die echte Lincoln blijft uit de buurt." Ik knikte "ik kan je niks beloven maar Cara gaat en zal Sem regulier zien punt uit." Het sloeg helemaal nergens op wat Sem nu deed hij was zichzelf aan het verwijderen van Cara.. Maar kon niet zonder haar.
from walkingdead on 04/19/2019 03:11 PMSem
"Hmmm ik weet niet of ik je kan geloven.. Indeed you have the face of your father." Zei Paul terwijl ik Jonesy aankeek "maar ik maak geen deals meer met de Lincolns... They can't be trusted." Ik zag vanuit mijn ooghoek bodyguards op ons aflopen.
Melinda
"Jones.. Als ze haar herinneringen terug krijgt zal ze alleen maar herinneren hoe veel ze Sem haat.. Ik wil het niet altijd opnemen voor Sem.. Maar hij is ook onze sibling.." Zei ik tegen hem "ik wil Cara ook terug maar hij heeft gelijk she don't belong with us."
from walkingdead on 04/19/2019 02:02 PMSem
"Father took her in to end your bloodline.. Hij zal haar opofferen om ons allemaal in normale mensen te veranderen." Zei ik tegen Jonesy "dat betekend dat iedereen die ooit als een supernaturel dood is gegaan herboren zal worden als mens.. Daalrom zit oom Joshua achter mij en Cara aan." Zei ik "your stupid father adopted us to die.. Elke keer als ik naar je kijk zie ik hem Jonesy.. Dat is waarom ik mijn mond tegen je heb gehouden."
Melinda
Als hij dat zegt zie ik waar dit naartoe loopt "je wilt zegen dat Cara de anker is tussen de mensheid en supernaturels how is that possible?" Vroeg ik toen "Because 2 decades ago your grandfather married a Salmizno witch.. Hun cofin is later gesplitst in 2 delen Cara komt uit de Rosewell cofin hun cofin heeft later wraak genomen op de Lincolns.. Door een kind te maken sterk genoeg om tussen de otherside en de echte wereld te zitten.. We planned on using Cara to destroy the lincolns but we didn't because Ron Lincoln came with the offer to do it himself maar anders zijn bloedlijn zou herboren worden als mens." Zei paul "hij zei tegen ons dat Cara daar niet voor dood hoefde en niemand er onder hoefde te lijden accept him and his family.. We agreed with that op de dag toen Cara 10 werd moest ze de spell doen hij lied to us and took her that same day.. We hebben jaren naar haar gezocht totdat Sem kwam en ons kindje terugbracht." Als hij dat zegt herken ik mijn vader daaruit zo.. Hij zou liegen om te krijgen wat hij wilt hij zou Cara dood laten gaan om zijn eigen bloedlijn van de wereld af te helpen he hated being a half devil and angel he hated everything what killed his sister.
from walkingdead on 04/19/2019 12:04 PMSem
Ik rol mijn ogen als Jonesy weer de held wil spelen. Paul glimlachte "als jij ook maar 1 keer bemoeid.. Breng je niet alleen jezelf in gevaar maar ook dat van Cara." Zei ik tegen terwijl mijn ogen rood werden "ze zou toch dood gaan op haar 20ste.. Zonder haar cofin leeft ze niet lang."
Melinda
Als Sem dat zegt zucht ik.. Ik merkte nu pas hoe erg geonintresseerd ik was in Cara en Sem zijn research deed over zijn liefste zusje. Ik wist niet eens dat ze zou overlijden op haar 20ste wie of wat haar heeft gebaard." Sem you took all her memories of us.. Why did you that?" Hij keek me aan terwijl ik Jonesy in toom probeerde te houden door voor hem te gaan staan "omdat het niet onze recht was om haar te ontnemen van haar familie." Als hij dat zegt voel ik dat hij schuldgevoel heeft.
from walkingdead on 04/19/2019 11:17 AMSem
"Paul" zei ik simpel "ik zie dat ze het goed heeft bij jullie.. Alles loopt op railtjes.. Maar is ze ook beschermd?" Vroeg ik toen terwijl hij nonchalant glimlachte "natuurlijk is ze beschermd straks nog meer want ze word namelijk uitgehuwelijkd aan een sterke cofin leader." Als hij dat zegt voel ik mijn hart in verschillende stukjes breken maar liet ik het niet zien "zolang ze maar gelukkig is he."
Melinda
Als hij dat zegt kijk ik Sem aan die alles voor een korreltje zout neemt." Is er mee eens wie is die guy eigenlijk?" Vroeg ik toen "Kenzo Marisati" als hij die naam uitspreekt.. En het me bekend voor komt frons ik.
from walkingdead on 04/19/2019 11:00 AMSem
Als Jonesy boos op me af komt en mijn glas uit mijn handen slaat zucht ik." Je weet dat ze niet bij ons thuis hord" Ik nam diep adem en had Melinda het al verteldd.. Hoe vader Cara had ontnomen van haar familie.. Als ik niet zo graag een zusje wilde was het ook niet gebeurt.
Melinda
Ik horde wat Jonesy zei tegen Sem en liep op Sem af." Dus dit is haar nieuwe leven.. She quit the same person but without us.." Ik nam diep adem en keek hoe ze met iedereen danste "weet je als ze ooit onze hulp nodig heeft weet haar familie ons te vinden." Ik nam een nipje van mijn wijnglas terwijl een fotograaf ons vroeg om te poseren ik ging goed tegen Sem aan staan "miss Lincoln en mister Lincoln." Horde we op een gegeven moment een oude man zeggen "you two used to be involved with my daughter." Zijn ogen gleden naar Cara terwijl zijn blik me niet beviel op de 1 of andere mannier.
from walkingdead on 04/19/2019 12:02 AMMelinda
Ik kwam aan en wel gedressed "Melinda Lincoln." Zei ik toen "je bent al de 3e vandaag welkom." Ik grijnsde en zag algauw Sem loerend naar Cara.
Sem
Ik liep met een glas whiskey tussen de menigte en zag Alexi.. Die haar zus in bedwang probeerde te houden. Ik zag op een gegeven moment Jonesy en wilde zien hoeveel hij zichzelf voorschut ging zetten. Cara kwam niet terug en dat moest hij na vandaag accepteren.
from walkingdead on 04/18/2019 11:39 PMMelinda
Ik kwam thuis en zag in de keuken een briefje -ik ben naar Arkansa Cara is daar X Joney- Ik nam diep adem.. Dat betekende dat ik me in een jurk moest hijzen en toch maar naar dat achterlijke feest moest gaan.
Sem
Ik had een smoking aangetrokken en liep het gebouw binnen "naam?" Zei de bodyguard "Sem Lincoln" hij hoefde niet eens op de lijst te kijken en gaf me een knik." Welkom" als ik een druk feest binnen kom en al die nep elite zag grijns ik.

Reply