Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  71  |  72  |  73  |  74  |  75  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/20/2019 01:50 PM

Cara
Ik hoorde nog een stem die kwam vragen of ik oké was. Ik zuchtte even. 'Ja, ik heb volgens mij een lijntje teveel gesnoven.'zei ik en keek vervolgens op. 'Jij weer.'zei ik met een grijnsje. 'Je geeft niet makkelijk op heb ik het idee.'zei ik en beet op mijn lip. 'Blijkbaar moet je een grote zijn, want anders kom je hier niet binnen.' zei ik en leunde tegen het balkon aan.

Jonesy
Ik had inmiddels de halve fles leeg gedronken en Melinda was nog altijd niet thuis. Dar betekende misschien wel dat ze met Sem mee was gegaan en mij letterlijk had genomen. Ik heb altijd beweerd dat ik niet jaloers was en dat ben ik eigenlijk ook nooit echt geweest behalve met Ben, maar als ze er nu vandoor zou gaan met Sem dan vermoord ik die jongen in zijn slaap. No joke.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/19/2019 08:30 PM

Cara
'Alles oké?'vroeg een meid die naast me kwam staan. Ik opende mijn ogen. 'Ja, ik heb misschien iets teveel gebruikt.' zei ik tegen haar. 'Wil je dat er iemand bij je blijft?' vroeg ze. Ik glimlachte. 'Nee, ik red me wel.  Bedankt.' zei ik en keek haar na terwijl ze naar binnen liep. Ik keek voor me uit en haalde een hand door mijn haar.

Jonesy
Ik schonk me een glas Bourbon in uit het favoriete jaar van Cara en ging op de bank zitten. Misschien was alles wel beter zonder humanity. Dan zou ik Cara niet zo missen. Sem zou me niet zo dwarszitten en Melinda kon dan samen met Sem optrekken. Ze was het vaker met hem eens dan met mij dus wat zou het.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/19/2019 05:30 PM

Jonesy
Eenmaal thuis haalde ik alles overhoop. Ik gooide kasten om en trapte dingen stuk. Hoe kon ze nu partij kiezen voor die klootzak? Hij heeft me mijn kleine zusje ontnomen en maakte het hele leven voor meerdere mensen zuur. Ik zou die familie zelf wel uitroeien als ze Cara niet gelukkig konden maken. Alsof zij zou instemmen met een huwelijk dat niet is gekozen door haarzelf. 

Cara
Ik had genoeg gedronken en genoeg gesnoven. Mijn wereld was niet meer helemaal realistisch. 'Ik moet even frisse lucht hebben.' zei ik tegen mijn zus en liep naar het balkon dat er was. Ik sloot mijn ogen terwijl ik tegen de rand hing en genoot van alle frisse lucht.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/19/2019 03:29 PM

Jonesy
Ik schudde mijn hoofd. 'Suit yourself. Maar weet dat als ik niet krijg wat ik wil en Cara de dupe wordt dat jij de prijs betaald.'zei ik tegen de vader van Cara. 'Dan ben ik pas niet te vertrouwen.' zei ik en keek vervolgens pissig naar Melinda en Sem. 'Als je dat vind kun je bij hem blijven.' zei ik tegen Melinda en liep vervolgens weer naar buiten en stapte in mijn Porsche onderweg naar huis.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/19/2019 02:56 PM

Jonesy
Ik schudde mijn hoofd. 'I'm nothing like my father.' siste ik naar Sem en wendde me vervolgens naar de vader van Cara. 'Wij Lincolns doen niemand kwaad. Sem deed mensen kwaad. Vader deed mensen kwaad. Ik heb ook mijn periodes gehad. Nu is dat voorbij. Er hoeft niemand dood. Cara niet en de Lincolns niet. We doen gewoon wat we eerder hebben gedaan. We daggeren vader en dan zijn we beide van hem af en dan kan Cara haar geheugen terug krijgen. Een andere deal is vanaf nu ongeldig.'zei ik tegen de twee partijen en keek ze streng aan. 'We zullen Cara niet mee sleuren. Ze kan dan zelf besluiten welke kant ze op wilt.' Ik zuchtte en keek naar ze. 'Ik ben niet van plan om mijn leven op te geven om een mens te zijn.' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/19/2019 01:39 PM

Jonesy
Ik merkte dat mijn ogen ook rood werden. 'Don't forget that I am older and there for stronger than you.' siste ik naar Sem. Als Melinda voor me komt staan om mij in toom te houden beet ik mijn kaken op elkaar om niet te flippen. 'Hoe bedoel je dood op haar 20e?'vroeg ik en keek verderop waar ze alle lol van haar leven had.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/19/2019 11:32 AM

Jonesy
Ik liep weer binnen en zocht naar Melinda. Ik kreeg het mee wat de man bij hen zei. 'Daar komt niets van in. Cara moet trouwen met iemand waarvan ze houdt en al helemaal niet met dat vieze onderkruipsel.' siste ik tegen de man. 'Ik neem aan dat je haar vader bent en ik weet ook niet welke deal de kakkerlak van een broer van mij met je gemaakt heeft, maar Cara moest hier beter uitkomen. Als ze uitgehuwelijkt wordt is dat niet beter.' zei ik tegen hem en keek hem intimiderend aan. 'Jullie mogen een machtige coffin zijn, maar denk eraan. You're not immortal.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/19/2019 11:12 AM

Cara
Eenmaal op het toilet werkte ik mijn make up wat bij en keek mezelf aan. Op dit soort momenten voelde ik altijd een bepaald gemis wat ik nooit heb kunnen plaatsen. Misschien kwam dat wel door het ongeluk dat mijn ouders zeiden dat ik gehad had. Ik kon me niks meer herinneren van mijn leven voor die 4 maanden geleden. Ik kon mij niet eens letsel herinneren. Ik schudde mijn hoofd en liep vervolgens terug de zaal in. Als ik een jongen tegen kwam waar ik mee geshoot had afgelopen week voor Guess bleef ik er even mee kletsen.

Jonesy
Eenmaal buiten leunde ik tegen mijn auto en stak een joint op. De frisse lucht had ik wel even nodig. Cara is altijd mijn favoriete zusje geweest omdat ik Melinda nooit als mijn zusje zag. Zij was mijn lover. Ik snap niet waarom Sem dit gedaan heeft. Ze paste prima bij ons. Ze had ook bij ons kunnen blijven en haar familie ontmoeten. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/19/2019 12:11 AM

Jonesy
Ik bekeek Cara en fronste. Ik liep op haar af. 'Car, are you okay?' vroeg ik. Ze draaide zich naar me om en keek me fronsend aan. 'Ik voel me prima, en wie mag jij wel niet zijn?' zei ze. Ik fronste. 'I'm your brother. Jonesy. It's me Cara.' Ze keek me nog altijd fronsend aan. 'Ik heb maar een broer en dat ben jij niet.' zei ze en draaide zich weer om. Al snel had ik in de gaten wat er gaande was. Ik zag Sem en sloeg zijn glas uit zijn handen. 'Ik weet niet hoe je aan de magie bent gekomen om haar Melinda en mij te laten vergeten, maar ik vertel je hierbij dat ik nog niet klaar met je ben.' siste ik en verliet het feest. 

Cara
Ik liet het rare gesprek met de jongen achter mij en ging maar gewoon verder met dansen. Als de jongen kwam met mijn cosmopolitan nam ik deze aan en wuifde hem weg. 'Ik moet even naar het toilet.' zei ik tegen Alexi en liep snel naar de toiletten toe terwijl ik mijn drankje op dronk.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/18/2019 11:52 PM

Cara
Ik had mijn armen om een leuke jongen geslagen tijdens het dansen en was me niet meer bewust van mijn omgeving. 'Wil je ook iets te drinken?' vroeg hij me. Ik grijnsde. 'Doe maar een cosmopolitan.' zei ik en trok Alexi naar me toe. 'Zou je niet wat minderen?'vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd. 'Neem ook wat.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip.

Jonesy
Ik kwam na een uurtje rijden aan en vertelde mijn naam. 'Jonesy Lincoln.'zei ik en keek de man doordringend aan. 'Welkom meneer Lincoln.'zei hij. Ik liep binnen en scande de kamer. Van verderop zag ik Cara. Ze leek totaal niks veranderd. Nog altijd een feestbeest.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  71  |  72  |  73  |  74  |  75  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page