Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  72  |  73  |  74  |  75  |  76  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/18/2019 11:17 PM

Sem
"Omdat ze niet meer de Cara is die je kent." Ik keek hem aan "vanavond is een feest voor bekende supernaturels.. Vader is uitgenodigd maar aangezien wij de kinderen zijn hebben we free pass." Ik keek hem kort aan en zou sowieso gaan "als je daar bent zal je zien waarom Cara hier nooit gelukkig zal zijn." Ik verliet de mansion en stapte in mijn auto.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/18/2019 08:33 AM

Sem
Ik stak een sigaret op en schudde mijn hoofd "she is in Arkansa." Ik verliet de keuken en hoopte dat hij hiermee genoeg wist. Al leek het me sterk dat Cara uberhaupt intresse in hen ging tonen als hij haar eenmaal vond. She don't know none of us. Ik keek op mijn telefoon en zag dat ze op 1 of andere randebielen feest was.. Eentje voor rijke mensen. Ik had mijn diploma gehaald maar het enige wat ik deed is mijn vaders fortuin opmaken aan drank en drugs. 

Melinda
"You doing a great job Jacky." Zei ik tegen 1 van mijn leerlingen die net pas heeft leren schrijven.  Ik keek even naar buiten en had misschien iets meer begrip voor Jonesy's pijn moeten tonen. Het was ons zusje ja.. Ik miste haar arrogante aanwezigheid wel is." Juf Mel wanneer komt u man weer laten zien hoe hij auto's maakt?" Ik keek op bij het horen van dat en vond het nog steeds grappig dat ze Jonesy mijn man noemde." Snel genoeg hij is jullie niet vergeten hoor" zei ik met een glimlachje.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/17/2019 10:56 PM

Sem
Ik keek hoe Jonesy een broodje smeerde. En kwam toen overeind "hoe is het werken in een garage?" Vrieg ik terwijl Mel al naar werk was gegaan. En het tijd werd dat ik met mijn broer moest praten kver Cara.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/17/2019 07:39 PM

Melinda
Als hij dat zegt zucht ik zacht.. Bedankt Sem en Cara. Ik liep even naar mijn eigen kamer waar ik al 2 maanden niet in was geweest. Al die tijd had ik bij Jonesy geslapen en geneukt om expleciet te zijn. Onze familie was niet meer zoals vroeger.. Vroeger gingen we met de familie op vakantie vlogen Cara en Sem elkaar in de haren.. Vroeger was alles beter. 

Sem
De volgende dag zat ik in de keuken Jonesy kwam binnenvallen. Maar zoals altijd negeerde we elkaar. De relatie met mijn broer was erg slecht vanwege Cara.. Melinda zat er niet mee en dat kon ik zien vooral hoe ze een duivel nu is.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/17/2019 02:06 PM

Melinda
Ik nam diep adem "zijn humanity staat niet meer uit.. Ik weet niet waar hij mee bezig is maar het zal wel goed zitten" ik nam een ben en jerry uit de vries kist. En keek Jonesy aan "je hebt me beloofd dat je er niet al te veel mee zal bemoeien." Zei ik tegen hem volgens Sem was Cara in orde maar al wist ik dat hij niet de gene is om keuzes voor Cara te maken.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/17/2019 01:26 AM

Sem
"Shut up Jonesy like you know shit about me and her." Ik bedankt e Melinda met een knik "Bedankt" en liep vervolgens naar mijn kamer. 

Melinda
"Guys.." Maar vpor ik het wist was Sem er ookal snel klaar mee. Ik nam diep adem en zuchtte.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/17/2019 01:16 AM

Sem
Als ik hoor dat het oorlogsgebied veilig was gesteld kom ik eindelijk naar beneden. Waar ik Melinda aantref in haar pyjama en Jonesy in de keuken." Heb je al dat ene geregeld wat ik je vroeg?" Vroeg ik Melinda.

Melinda
Als ik Sem hoor kijk ik op "ook leuk om jou weer te zien Sem." Ik kwam overeind en pakte het ene wat hij vroeg.. Het was een dagger gemaakt om iemand dood te maken.. Zelfs een inmortal one "beloof me dat je het alleen gebruikt.. Voor hem " zei ik met een knik. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/17/2019 01:00 AM

Sem
Als ik hoor wat Jonesy tegen Melinda zegt vanuit de keuken cringe ik. Ik liep naar boven richting mijn kamer en liep langs die van Cara. Niemand kwam daar binnen totdat ze terug was.. Maar ze zou niet meer terug komen ze had een happy familie om al haar aandacht aan te geven. Ik keek op mijn instagram en scrolde wat door haar instagram "i wish you where here." 

Melinda
"I beg youu to eat me" zei ik overgeil tegen hem ik nam zijn kin vast en lijden hem naar mijn vriendin. Als ik nat genoeg was zou hij me alle kanten laten zien van de keuken. Uit elkaar trekken was hij namelijk goed in.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/17/2019 12:22 AM

Sem
"What.. Wait" maar voor ik het wist ree ze weg in haar dure bentley. Ik nam diep adem en keek naar Sally "temminste heb ik jou." Ik stapte op mijn motor en ging maar terug naar huis. Hoppelijk trof ik Melinda en Jonesy niet aan.. Die 2 hadden volledig schijt aan waar ze seks hebben in het huis. Sinds dat Melinda een duivel was geworden.. Was ze precies als Jonesy carefree en allday bezig met seks. Ik kwam aan op de parking lot van de mansion 

Melinda

Als hij me teast bijt ik op mijn onderlip "babe stop teasing me." Zei ik me met een pruillipje. Terwijl ik door zijn haar ging en in zijn mooie ogen keek. Ik horde Sem thuis komen en hoopte niwt dat hij de keuken in zou lopen.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/17/2019 12:08 AM

Melinda
Als hij al snel handeld zoen ik grijnzend met hem mee." I promise" als ik uiteindelijk in de keuken beland op de keukentafel grijns ik." Fuck me up babe" zei ik grijnzend zodat ik straks heerlijk kon slapen en morgen goed kon functioneren voor de klas. Ik was blij dat ik het goed had met mijn Joney.

Sem
Als ze vraagt of ik een fan ben bijt ik op mijn onderlip "nee... Maar.. Ik zou je wel willen scouten.. Voor mijn agency" loog ik terwijl ik naar haar keek. Het was nogsteeds raar dat ze niet wist wie ik was ik miste mijn Cara.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  72  |  73  |  74  |  75  |  76  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page