Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  72  |  73  |  74  |  75  |  76  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/18/2019 11:26 PM

Jonesy
Nadat hij dat zei belde ik werk af. Dit was even een beetje belangrijker dan de garage. Ik zuchtte en at snel wat voor ik een briefje schreef voor Melinda als ze thuis kwam. Ik zou waarschijnlijk niet lang blijven. Ik had Cara zo overtuigd dat ze bij ons hoorde. Ik kleedde me om in een goede outfit zodat ik zou blenden. Ik stapte vervolgens in de auto en reed naar Arkansas. 

Cara
Ik danste mee op de muziek en had een lijntje gesnoven. Ik voelde me op dit moment het gelukkigst. Ik hoefde me even niet druk te maken om paparazzi of mijn nicht. Gewoon mijn leven leiden. Lekker los gaan met drugs, drank en mannen zonder dat het overal in de roddelbladen staat.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/18/2019 10:37 PM

Jonesy
Als hij dat zomaar even dropt sneed ik in mijn vinger. Het genas gelukkig meteen. 'Ho ho, wacht even.' zei ik tegen hem als hij weg loopt. 'Wat doet ze in Arkansas? Waarom is ze niet terug gekomen als jij haar niet vast houdt?' vroeg ik hem en keek hem doordringend aan.

Cara
Ik had me helemaal goed opgemaakt en klaar gemaakt voor het feestje en liep het gebouw naar binnen. De lift bracht ons naar de bovenste verdieping van het grote gebouw. Eenmaal binnen bruisde het al van de mensen. Ik zag mijn zus verderop staan en liep naar haar toe. Ze was niet bekend, maar onze familie bestonden uit belangrijke witches. Dit feest was ook voor belangrijke supernaturals.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/17/2019 11:10 PM

Jonesy
Ik haalde diep adem als hij begon met praten. 'Prima.' zei ik en smeerde gewoon mijn brood verder. 'Op zoek naar een nieuwe bezigheid?' vroeg ik. Hij had er zeker genoeg van om Cara te kwellen. Ik kon hem in mijn buurt gewoon niet hendelen. Ook het feit dat Melinda meer wist dan ik kon ik niet verdragen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/17/2019 08:41 PM

Cara
Ik had me aangekleed en trok mijn hakken aan voor ik de deur uit ging. Ik zou gaan lunchen met een goede vriend van me. Vanavond was er een groot feest in de stad waar alleen de belangrijke mensen binnen kwamen. Er zou een zwembad zijn, alcohol, drugs. Ik hield wel van een feestje. Bij die dingen waren er binnen ook geen paparazzi's dus ik kon doen wat ik wou.

Jonesy
Ik werd wakker en merkte dat ik alleen in bed lag. Ik had ook erg onrustig geslapen viel me op. Ik liep naar beneden naar de keuken om wat te gaan eten en rolde mijn ogen als Sem in de keuken stond. Ik negeerde hem en smeerde wat brood om te eten en om mee te nemen naar de garage. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/17/2019 05:16 PM

Jonesy
'Na alles wat hij gedaan heeft en jij vertrouwd hem. Het is toevallig wel mijn zusje wat weg is. Wie weet wat hij met haar gedaan heeft.' zei ik en zuchtte. 'Ik ga naar bed. Ik heb morgen nog genoeg te doen.' zei ik maar om me er verder niet meer mee bezig te houden. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/17/2019 11:36 AM

Jonesy
Ik wou eigenlijk achter hem aan gaan en hem een klap verkopen maar ik hield me in. Ik haalde even diep adem en wendde mij vervolgens tot Melinda. 'Waarom help je hem?' vroeg ik haar en beet mijn kaken op elkaar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/17/2019 01:21 AM

Jonesy
Ik was bezig met het maken van iets kleins te eten als ik in de woonkamer Sem en Melinda hoorde. Ik liep ernaartoe en zag de dagger. 'Help je hem nou serieus? Heb je Cara al niet genoeg aangedaan?' vroeg ik hem pissig en keek hem met rode ogen aan van woede. 'Ze heeft zichzelf afgemaakt door jou? Dat jij nog met jezelf kan leven.' siste ik.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/17/2019 01:11 AM

Jonesy
Ik grijnsde en liet mijn tong doen waar die het beste in was. Ik streelde ondertussen over haar borsten en kneep er wat in. Ze smaakte heerlijk zoals altijd. Ik wou haar alleen maar meer en meer. Er zou echt nooit een tijd komen dat ik genoeg van haar had.

Cara
Ik kwam in de kamer van Olivia waar ik haar op bed zag liggen. Tot nu toe heb ik de vloek kunnen beperken tot alleen haar hand. Ik streelde door haar haar. 'Het gaat weer even veel energie vergen van ons beiden oké? Maar je gaat je beter voelen zoals altijd.' zei ik geruststellend en nam haar hand vast. Ik sprak de spell uit en sloot mijn ogen. Ik merkte dat de energie levels wat minder werden. Als ik klaar was merkte ik dat ze zich iets beter voelde. 'Thanks Car.' zei ze. Ik grijnsde. 'Altijd toch.' Ik haalde diep adem en dacht weer aan die jongen. Ik kon mijn vinger niet plaatsen erop dat hij me bekend voor kwam.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/17/2019 12:51 AM

Jonesy
Ik grijnsde als ze het plagen niet meer aan kon. 'Beg me to stop.' zei ik met een grijns en drukte een zuigzoentje in haar dij. Ik hoorde Sem thuis komen maar liet dat absoluut de pret niet bederven. Die jongen kon me door de grond zakken. Voor wat hij Cara had aangedaan en waar hij deze familie door had gesleept zou ik hem nooit vergeven.

Cara
De jongen bleef door mijn hoofd spoken. Als ik thuis kwam gooide ik de sleutels op het dressior in de entrance hall en keek op als mijn broer vanuit de woonkamer kwam. 'Weer terug?' vroeg hij. Ik glimlachte en drukte een kus op zijn wang als begroeting. 'Het was maar een portfolio shoot.'zei ik tegen hem. 'Nog iets gemist? Hoe is het met Olivia?' vroeg ik. Olivia was onze nicht die een vloek had die door haar lichaam reisde als een ziekte. 'Het is weer verspreid. We hebben je echt even nodig.'zei ik. Ik knikte en liep alvast naar boven.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/17/2019 12:14 AM

Jonesy
Ik grijnsde en legde haar met haar rug over de keukentafel. Ik deed mijn hemd uit en stond alleen nog met een overal waarvan de armen waren vastgeknoopt om mijn middel. Ik liet met mijn lippen vanaf haar enkel naar haar dij een spoor van kusjes achter en begon haar vervolgens te teasen bij haar vriendin. Net langs de plekjes waar ik wist dat ze mijn tong en lippen wou hebben.

Cara
Ik bekeek hem grondig. 'Met alleen goede looks kom je er niet. Je hebt een betere pitch nodig.' zei ik tegen hem en knipoogde waarna ik in mijn Bentley stapte en wegreed richting huis. Ik zat nu al 4 maanden in deze wereld en kon zeggen dat ik het gemaakt had. Ik wist meteen wanneer iemand over zoiets loog. Die jongen had geen Agency. Al had ik hem graag onder andere omstandigheden mijn nummer gegeven.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  72  |  73  |  74  |  75  |  76  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page