Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 73 | 74 | 75 | 76 | 77 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 04/16/2019 11:53 PMJonesy
Als ik Melinda naakt van de trap af zag komen lopen had dat meteen een reactie op mij. Ik beet op mijn lichaam. 'Fuck Melinda!'zei ik terwijl ik haar helemaal uit elkaar wou trekken. Ik liep op haar af en tilde haar op met beide benen aan een kant van mijn lichaam. Mijn lippen wellustig tegen de hare. 'Promise me that you'll never stop surprising me like this.'zei ik met een grijnsje en liep met haar naar de keuken die het dichtst bij was.
Cara
Net als ik wil instappen hoorde ik mijn naam. 'Niet moeilijk te raden met mijn gezicht op alle bussen en gebouwen hier in de stad.' zei ik tegen hem en fronste. 'Ben je een fan?' vroeg ik en sloeg de auto deur weer dicht en keek hem aan terwijl ik tegen de auto leunde. Er was iets aan hem dat mij heel erg aantrok, maar ik probeerde het te negeren. Ik had geen tijd voor jongens. Op one night stands na. Zelfs daar moest ik mee oppassen voor ik in een of ander roddelblad stond.
from LostSouls on 04/16/2019 11:26 PMJonesy
'U kunt de auto komende woensdag weer ophalen.'zei ik terwijl ik aan mijn witte hemd het smeer afveegde. Ik nam de sleutel van de auto aan van de vrouw en keek hoe ze in de auto van waarschijnlijk haar man wegreed. Ik zuchtte en hing in mijn kantoor de sleutel in het sleutel kastje. 'Jongens, ik zie jullie morgen.'zei ik terwijl ik zelf klaar was met mijn dienst en liep naar mijn eigen witte Bentley sportauto. Ik werkte niet in de garage om geld te verdienen, maar om mijn leven nog een beetje normaal te laten lijken. Ik reed naar huis waar ik zag dat Melinda thuis moest zijn. Ik parkeerde mijn auto naast de hare en liep naar binnen. 'Babe, I'm home!' riep ik met een grijnsje.
Cara
Verveeld kwam ik uit de shoot en liep naar mijn kleedkamer. Het was een normale shoot vanuit het agency om mijn portfolio uit te breiden. Nu ik mijn familie had gevonden was mijn leven wel op de rails. Alles voor die tijd was dan ook een groot zwart gat. Ik probeerde er vooral niet te veel mee bezig te zijn. Ik kleedde mij om en paradeerde op mijn hakken door het gebouw. Ik was hun topmodel. Hun oogappel. Het gezicht van hun agency. Als ik beneden kwam liep ik naar de receptie waar de receptioniste zat. 'Ik ben er weer vandoor. Alle belletjes kun je doorverbinden naar Linda. Zij beoordeeld de aanbieders.'zei ik en keek heel kort naar de jongen die er stond. Hij had wel iets bekends. Zeker iets heel knaps, maar ook daar besteedde ik niet teveel aandacht aan. Ik liep naar buiten waar mijn grijze Porsche stond. Ik keek kort op mijn telefoon waar ik een bericht had van mijn broer en halfzus uit een groepsapp. - Ik ben nu klaar en kom naar huis X - stuurde ik.
from LostSouls on 04/16/2019 10:55 PMCara
Ik voelde een stroomschokje door mijn hoofd gaan en keek vervolgens op. Ik wist op dit moment even niets. Ik wist alleen mijn naam en dat ik een witch was. Ik kwam van de tafel af en keek om me heen. 'Wat doe ik hier? Wie zijn jullie?' vroeg ik en keek naar de meid die er stond. 'Ik ben Alexi. Je halfzus.'zei ze. Ik glimlachte zwakjes. 'Hoe kom je daar nu weer bij? Ik...' zei ik en wou eigenlijk over iets beginnen maar wist niet wat. 'Volgens mij heb ik geen familie?' zei ik verward.
Jonesy
Ik keek hem na en draaide me naar Melinda. 'Ik weet het ook allemaal niet meer. Laat Joshua er maar mee dealen.' zei ik tegen haar en trok haar tegen me aan. 'Ik dacht dat ik je kwijt was.'zei ik en drukte een kus in haar haar. 'Hoe voel je je?' Ik nam haar hoofd in mijn handen en keek in haar ogen. Ik kon aan haar energie voelen dat ze ook een duivel was nu. Al beviel het me niet. Ik worstelde iedere dag nog met de woede te beheersen dat een duivel zijn met zich mee bracht. Gelukkig was ik goed in het beheersen. Tot het moment dat ik de controle verloor.
from LostSouls on 04/16/2019 08:44 PMJonesy
Ik keek hoe vader langzaam grijs wegtrok en kwam overeind. Hoe kwam oom Joshua nu weer hier. Ik haalde diep adem en beet op mijn lip. 'Toen vader verscheen zijn ze beide gevlucht. Geen idee waarnaartoe, maar Cara heeft Sem terug kunnen halen en daar tante Emilia gezien.' zei ik tegen hem. 'Ze wilt niet terug.'
Cara
Ik beet op mijn lip en voelde tranen langs mijn wangen rollen. Dit zou de laatste keer zijn dat ik Sem zou zien en zou herkennen als ik goed raadde wat hij van plan was. Ik merkte dat mijn bereik aan The Otherside zwakker werd. Ik greep naar mijn eigen lichaam en werd hier met een diepe adem haling in wakker. Ik kon me niets herinneren van The Other Side en keek op me heen. 'Waar ben ik?' vroeg ik en keek naar Sem. 'Sem, You killed me!!' schreeuwde ik en voelde hoe de meid achter me haar middelvingers op mijn slapen plaatste.
from LostSouls on 04/16/2019 06:47 PMJonesy
Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. 'Jij bent degene die ze drijft naar het uitzetten van hun switch.' zei ik tegen hem en keek op als Melinda wakker wordt. Als ze gelukkig niet echt veranderd is en mij niet haatte zoals vader zei haalde ik opgelucht adem. 'You can torture us all you want, but the only thing you'll achieve is making sure Sem makes that big of a pack. Make Cara lose herself and make us love eachother more than before.'zei ik tegen hem. Er was niets wat hij kon doen dat mijn liefde voor Melinda weg zou nemen. Zelfs als mijn switch uit stond dan had ik alsnog een zwak voor haar.
Cara
Ik zat vast aan The Other Side. Wetende dat ik me niets zou herinneren van mijn tijd hier als ik terug werd gebracht. Ik wou schreeuwen dat hij me niet zomaar achter moest laten. Ik kon alles zien, maar niets inbrengen, niemand aanraken en niemand wat vertellen. Ik bekeek de mensen die blijkbaar mijn echte familie waren en fronste. Waarom hebben ze mij nooit eerder gezocht? Waarom hielpen ze me nu pas, terwijl ze blijkbaar sterk genoeg waren om mij bij vader weg te halen?
from LostSouls on 04/15/2019 02:12 PMJonesy
Ik fronste en liep achter hem aan. Als ik daar Melinda zie liggen knielde ik naast haar neer en legde haar hoofd op mijn schoot. 'Waarom doe je dit? Je hebt ze binnen gehaald voor mij en nu neem je ze weer een voor een van me af? Wat voor een zieke geest ben jij!' riep ik woedend en streelde door Melinda haar haar tot ze wakker werd.
from LostSouls on 04/15/2019 12:18 AMCara
Ik keek in zijn ogen als hij zegt dat ik het moet doen. Ik ramde mijn hand door zijn borstkas en nam zijn hart vast. Mijn ogen bleven in de zijne gehaakt. Ik kon het niet. 'Fuck!' riep ik en voelde tranen in mijn ogen komen. Ik rukte mijn arm terug eruit zonder zijn hart en draaide me om. 'Ik haat je.' zei ik met betraande ogen en beet op mijn lip om mijn tranen tegen te houden. Ik stapte terug in de auto en sloeg hard tegen het stuur aan.
Jonesy
Ik schudde mijn hoofd. 'Je liegt. Je zou je kinderen zoiets nooit aan doen.' zei ik tegen hem. Hij strafte ons op de meest heftige manieren, maar hij had het niet in zich om zijn kinderen te vermoorden. 'You're a manipulative liar. You've always been.' Melinda kon niet dood zijn. Het kon gewoon niet.
from LostSouls on 04/14/2019 11:58 PMCara
'Oh hell no.' zei ik en rende op mijn vampiersnelheid naar mijn Porsche. Ik liet Jonesy achter bij pa en reed achter Sem aan op de snelweg. Ik maakte vaart en probeerde hem bij te benen. Als ik naast zijn motor reed op de linkerbaan reed ik hem aan waardoor hij van de wegraakte en de berm in gleed op de zijkant van zijn motor.Ik zette mijn auto stil op de vluchtstrook en keek hoe hij onder het bloed in de greppel lag.'Geen twijfel meer. Je gaat eraan.'
Jonesy
Ik keek geschokt op als ik vader zie en keek Cara na als ze de benen neemt. 'Je was knapper met de dagger.'zei ik tegen hem en beet mijn kaken samen. 'Waar is Melinda?' Sem kon wel denken dat mijn humanity uitstond, maar daar was wel wat meer voor nodig dan een miezerige dagger.
from LostSouls on 04/14/2019 11:19 PMJonesy
Ik werd wakker en keek om me heen. Ik zag alleen nog Cara. 'Nu ben ik er klaar mee. Die jongen gaat eraan.' siste ik zag Cara glimlachen. 'Please laat mij het doen zodra je hem te pakken hebt. Hij heeft mijn leven verpest.' zei ze. 'Prima, you can kick him when he is down.' zei ik en liep met haar naar buiten. Ik nam de Porsche van Cara en reed met haar richting de mansion.
Cara
Nu ik Jonesy aan mijn kant had staan was onze kans groter om Sem te pakken. Het moest lukken. Eenmaal bij de mansion liep ik binnen. 'Semmie! Je hebt bezoek.'zei ik terwijl ik in de hal een salontafel brak en de houten poot vastnam. Dit keer zou ik hem krijgen. Niet met vaders speciale daggers, maar met een normale staak die hem niet alleen tijdelijk zou uitschakelen. 'Come out, come out wherever you are!!'
from LostSouls on 04/14/2019 10:46 PMCara
'For fucks sake Sem!!! Grow the fuck up!!'riep ik hem achterna en liep naar Jonesy. Ik trok de dagger eruit en zakte langs de muur naar beneden. 'Does it ever end?' vroeg ik mezelf en wachtte tot Jonesy wakker zou worden. De dag dat ik die jongen gedaggerd heb wordt de beste van mijn leven. Zelfs als ik ervoor moet sterven.