Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  74  |  75  |  76  |  77  |  78  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/14/2019 12:44 AM

Sem
"Toekijken hoe ze dood gaat simpel." Zei ik terwijl ik mijn broer niet sirieus nam "hoe gaat het met Melinda?" Vroeg ik nieuwsgierig hopend dat Jonesy haar had mee genomen." Of ben je bang dat ik en Cara haar leeg drinken?" Vroeg ik met een grijnsje terwijl Cara langzaam wakker werd.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/14/2019 12:37 AM

Melinda
Ik keek hijgend naar de foto "dat is al de 3e keer deze maand." Zei ik zuchtend ik kwam overeind en trok mijn lingerie aan." We have to go" zei ik toen tegen hem terwijl Sem na 3 jaar nogsteeds koppig was om zijn humanity aan te zetten. We hadden al zijn berichtjes genegeerd omdat we hun niet tussen ons wilde laten komen.. Maar ze maakte hun probleem iedereens probleem.

Sem 
Ik legde mijn zusje neer in mijn bed.. En dacht aan haar woorden." Liar.. Anders zou je me toch gezoend hebben die dag" ik draaide me om en keek op mijn horloge." 3..2..1" mijn deur vloog open "brother!" 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/14/2019 12:26 AM

Sem
Ik grinnikte en keek hoe ze neerviel ´dit word saai.´ Zei ik tegen Houston ´ik heb er al 3 keer gedaggered deze maand en telkens als ik er ondagger komt ze nog steeds achter me aan.. hoe doen die andere 2 het eigenlijk.´Ik dacht aan Jonesy en Melinda en keek naar Cara ´i wan´t to ruin something so bad.´ Het was net alsof we toneel speelde zonde humanity was je als het ware een regelrechte narcist. Ik maakte een foto van Cara en stuurde het naar Jonesy zijn oude nummer ´come pick your sister up/Sem/

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/14/2019 12:13 AM

Sem
Ik schoot in de lach en voelde het ding prikken in mijn hart waarna ik het gemakkelijk er uit trok. Ik bekeek het ding en zag zorgvuldig mijn naam er ingekerfd ´deze had vader door mijn hart gestoken.. toen jij je mond niet kon houden had mijn lul er in moeten stoppen dan zou het anders gelopen zijn waarschijnlijk.´ Ik bekeek haar en liep op haar af ´ik kan je nogsteeds elke dag neuken.. alleen mijn humanity staat uit.´Zei ik met een lachje ´so i don´t feel shit for you,´ Ik greep haar pols vast en duwde de dagger in haar hart ´you broke my heart.. and now i will break yours.´

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/13/2019 11:54 PM

Sem
Als ik Cara zie binnen lopen met een prachtige dagger glimlach ik.´My beautifull sweet little sister´ ik kwam overeind en bekeek haar terwijl mijn beta´s al hun ogen op haar vestigde.´bruin staat je wel´ ik nam een joint vanuit mijn binnenzak en stak die op ´weet je wat er gebeurt als ik dood ga.. dan ga jij en 100 andere dood.. seems fine to me but i don´t think you want to be locked up in a prison world with all the people that you might will kill.´ Ik nam een flinke hijs en keek haar aan in haar ogen.. heb ik jullie al verteld dat ik Cara een flink aantal keren heb geneukt in deze 3 jaar waardoor ik uitstel steeds kreeg op de dag dat ik eigenlijk dood zou gaan. Ik bekeek haar lichaam eventually i will get what i wan´t because i am the one who turned her.. al mijn beta´s.. waren mijn slaven ik had uiteindelijk toch de macht.
Melinda
Als hij me zoent zoen ik mee ´ik hou ook van jou Joney.´ Ik trok de dekens over ons heen en wilde er nog even niet aan denken wat Cara en Sem aan het veroorzaken waren.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/13/2019 11:18 PM

Sem
Ik zat met een glas whiskey in mijn hand op mijn troon in mijn 300 miljoen mansion. En keek toe hoe mijn kleine pact in oregon zometeen al deze mensen die ik had uitgenodigd voor mijn jaarlijkse gala zou uitmoorden. Sem Gallaway een van de sterkste alfa´s van de wereld had het leven prima in de hand. Ik kocht dure huizen hier en daar.. had seks met verschillende vrouwen, gebruikt drugs, moord,.. alles wat een narcist moest zijn was Sem Gallaway in 1. Ik was very charming en goodlooking naarmate ik ouder was geworden ik gerbuikte mijn looks om mensen te manupileren omdat compulsion me te saai werd. Ik wilde oprecht mensen dwingen om iets voor me te doen..´Heer Gallaway er is een gast voor u.´ Zei Houston mijn butler die ook een hybride was ik ging wat rechter zitten ´als het blond en mooi is stuur het weg.´ I was referring to my little sister die me al 3 jaar lang probeerd te vermoorden we both didn´t switched or humanity.. Al was ik niet van plan om Cara om te leggen. Ze behoorde tot de Lincolns mijn oude familie., een familie die shattered was.
Melinda
Als hij dat zegt zucht ik zacht ´het lijkt alsof we nooit 2 andere siblings hebben gehad.´Ik ging rechter zitten ´graduation is al bijna en de enige die daar bij zal zijn is jij.. moeder en oom Joshua zijn ook verdwenen of die komen alleen wanneer ze willen, or family is shatered because i wanted to be a part of the family.´Het was allemaal begonnen met mij ik die maar als een schaakstuk voorstelde voor vader

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/13/2019 10:40 PM

Melinda
´I don´t care what happened to her.´ Zei John terwijl hij het glas gretig pakte en iedereen een sip liet nemen ´ik weet alleen dat dit haar karma moet zijn geweest.´ Hij pakte een mes van tafel en sneed iedereens keel door en daarna zijn eigen. Ik draaide me om naar Jonesy die lijkbleek wegtrok.. nu hadden we geen heks en een wolf meer.. maar 2 hybride´s die volgens mij de hele wereld nu haten.
Sinds mijn broer was weg gegaan van huis.. volgde Cara ook de deur uit. Jonesy en ik kregen meer berichten van de buiten wereld hoe onze 2 ontspoorde siblings de wereld een living hell maakte.´You should go..´ Zei ik tegen Jonesy op een zondag ochtend ´ik wil niet dat je aan mij vast zit en niks kan doen voor Cara en Sem.´ Met mijn woorden bedoelde ik dat mijn menselijke ass niks kon doen en zichzelf in de problemen zou brengen als ik me met die 2 zou bemoeien.. Jonesy was de enige van mijn 3 siblings met een healthy mind voor nu  dan. Ik glee met mijn vinger toppen lang zijn borstkast en keek achterlangs naar onze familie foto.´ You always where the glue of or family.. en ik moet accepteren dat je dat altijd zal blijven.´ Zonder Jonesy was onze familie echt miserabel geweest maar ik wist ook.. als ik hem nu zou loslaten om naar New orleans te gaan.. was de kans ook groot dat onze relatie kapot zou gaan. Het zou volgens mij ook lang duren voordat Sem en Cara on good terms zouden zijn.. Cara haten Jonesy niet ze haten Sem.. and she would do anything to kill him.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/13/2019 10:17 PM

Melinda
Als hij dat zegt en me tegen hem aantrekt snuif ik zijn vertrouwde geur op. Ik sloeg mijn armen om zijn middel ´i love you.´Zei ik zacht terwijl ik iemand naar binnen horde lopen. Ik liet Jonesy los en liep toen naar de woonkamer waar ik Cara zag staan met een glas bloed.. haar ogen.. pik rood ´oh no.´

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/13/2019 06:26 PM

Sem
Als ze dat zegt kijk ik naar haar ik sneed mijn pols opnieuw door en vulde het glas opnieuw. Als ze wakker zou worden had ze mijn bloed wel nodig om thuis te komen. Ik zakte bij haar neer en drukte een kusje in haar haren waarna ik de bar verliet "welcome to my world Caar."  

Melinda
"Ik weet het niet hoor... Die 2 doen altijd herzenloze dingen." Ze ik tegen hem ik nam zijn gezicht vast " ik ben bang dat ik jullie alle 3 ga verliezen" nu vader er niet was had hij 1 ding dat niemand anders had.. Discipline en ons er vanaf houden om domme keuzes te maken. Voornamelijk Sem, Cara en Jonesy.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/13/2019 05:58 PM

Sem
Als ze dat ene doet wat de oude Sem nooit zou toestaan. Kijk ik naar haar ik ging rustig zitten aan de bar." Nu word je wel van mij" zei ik met een lachje "iets wat de oude Sem had gewild." Ik schoot mezelf bourbon in "when you wake up you will hate everything.. Behalve mij." Ik keek toe hoe ze dood bloede "maybe you will be my new favorite Beta." 

Melinda
Als ik merk dat het huis te stil is kom ik overeind "babe!" Riep ik terwijl ik een soort van zorgen in voelde kicken.. Net alsof 2 delen van mij werden losgekoppeld.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  74  |  75  |  76  |  77  |  78  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page