Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 74 | 75 | 76 | 77 | 78 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG[][]WD
from walkingdead on 04/14/2019 12:44 AMSem
"Toekijken hoe ze dood gaat simpel." Zei ik terwijl ik mijn broer niet sirieus nam "hoe gaat het met Melinda?" Vroeg ik nieuwsgierig hopend dat Jonesy haar had mee genomen." Of ben je bang dat ik en Cara haar leeg drinken?" Vroeg ik met een grijnsje terwijl Cara langzaam wakker werd.
from walkingdead on 04/14/2019 12:37 AMMelinda
Ik keek hijgend naar de foto "dat is al de 3e keer deze maand." Zei ik zuchtend ik kwam overeind en trok mijn lingerie aan." We have to go" zei ik toen tegen hem terwijl Sem na 3 jaar nogsteeds koppig was om zijn humanity aan te zetten. We hadden al zijn berichtjes genegeerd omdat we hun niet tussen ons wilde laten komen.. Maar ze maakte hun probleem iedereens probleem.
Sem
Ik legde mijn zusje neer in mijn bed.. En dacht aan haar woorden." Liar.. Anders zou je me toch gezoend hebben die dag" ik draaide me om en keek op mijn horloge." 3..2..1" mijn deur vloog open "brother!"
from walkingdead on 04/14/2019 12:26 AMRe: ORPG[][]WD
from walkingdead on 04/14/2019 12:13 AMRe: ORPG[][]WD
from walkingdead on 04/13/2019 11:54 PMRe: ORPG[][]WD
from walkingdead on 04/13/2019 11:18 PMRe: ORPG[][]WD
from walkingdead on 04/13/2019 10:40 PMRe: ORPG[][]WD
from walkingdead on 04/13/2019 10:17 PMRe: ORPG[][]WD
from walkingdead on 04/13/2019 06:26 PMSem
Als ze dat zegt kijk ik naar haar ik sneed mijn pols opnieuw door en vulde het glas opnieuw. Als ze wakker zou worden had ze mijn bloed wel nodig om thuis te komen. Ik zakte bij haar neer en drukte een kusje in haar haren waarna ik de bar verliet "welcome to my world Caar."
Melinda
"Ik weet het niet hoor... Die 2 doen altijd herzenloze dingen." Ze ik tegen hem ik nam zijn gezicht vast " ik ben bang dat ik jullie alle 3 ga verliezen" nu vader er niet was had hij 1 ding dat niemand anders had.. Discipline en ons er vanaf houden om domme keuzes te maken. Voornamelijk Sem, Cara en Jonesy.
from walkingdead on 04/13/2019 05:58 PMSem
Als ze dat ene doet wat de oude Sem nooit zou toestaan. Kijk ik naar haar ik ging rustig zitten aan de bar." Nu word je wel van mij" zei ik met een lachje "iets wat de oude Sem had gewild." Ik schoot mezelf bourbon in "when you wake up you will hate everything.. Behalve mij." Ik keek toe hoe ze dood bloede "maybe you will be my new favorite Beta."
Melinda
Als ik merk dat het huis te stil is kom ik overeind "babe!" Riep ik terwijl ik een soort van zorgen in voelde kicken.. Net alsof 2 delen van mij werden losgekoppeld.

Reply