Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 75 | 76 | 77 | 78 | 79 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG[][]WD
from walkingdead on 04/13/2019 05:45 PMSem
Als ze mijn bloed naar achter gooit voel ik een steek in mijn hart." Je durft niet" zei ik toen tegen haar "je zal al je krachten verliezen." Ik kwam dichter naar haar toe "you will lose your humanity and i will make fun of you" zei ik met een lachje "and laugh in your face how pathetic you are." Ik nam de mes van haar af en gooide het naar achter.
from walkingdead on 04/13/2019 05:32 PMSem
Als Cara verschijnd uit de middle of nowhere grijns ik." Is dit 1 van je vele pogingen om me weer terug in dat hole te krijgen Cara?" Ik keek naar haar en horde haar aan als ze over mijn beta's begint. Knik ik.. Ik snee mijn pols door boven een glas en goot mijn bloed erin." Take it and leave" ik schoof het glas naar haar toe "een paar nipjes is genoeg om ze te redden." Ik likte het bloed van mijn pols af en keek haar niet eens aan.
from walkingdead on 04/13/2019 04:25 PMRe: ORPG[][]WD
from walkingdead on 04/13/2019 12:37 PMSem
Als ze dat vraagt kijk ik haar aan "ik ben geen Lincoln." Zei ik tegen haar terwijl ik de tequila naar haar toe schoof. En een hap adem nam "that name is a devils name."
Melinda
Ik horde wat Jonesy tegen Cara zei en nam diep adem.. Hoe was het toch altijd de oorzaak was van alle problemen in huis.
from walkingdead on 04/13/2019 12:02 PMMelinda
Als ze dat zegt doet het me denken "we can't help him." Ik keek Jonesy aan hij was de gene die dat gezegd had.. De enige die hem kon helpen was Cara." especially when he is love sick" zei ik alleen terwijl ik me omdraaide en naar de keuken liep. Sem en liefdesverdriet was sowieso al geen goeie combinatie.. Hij werd een regelrechte tiran.. Ik denk nog erger dan Jonesy.
Sem
Ik veegde mijn mond netjes af terwijl ik aan mijn tequila begon." Hoe zit het met je familie?" Rebecca ging zitten aan de bar na alle lijken weg gegooid te hebben "i don't have a family i was adopted by one but ran away.." Zei ik terwijl ik wat schijfjes sneed. Ze gibg wat rechter zitten "hmm.. Is that why your lastname ends with Lincoln?"
from walkingdead on 04/12/2019 07:19 PMMelinda
Als Jonesy vraagt of ik het nog trek knik ik "Sem heeft ook voor ons gezorgd dus waarom zouden wij niet voor zijn pact zorgen." Zei ik zwak glimlachend terwijl ik naar Cara keek wetende dat we nogsteeds ruzie hadden maar ze toch wel der best deed om Sem zijn pact te helpen "het is net of Sem van de aardbodem is verdwenen.. Net alsof hii nooit heeft bestaan." Zei ik zacht.
from walkingdead on 04/12/2019 06:49 PMSem
"Can i finally put my teeth in your throat?" Zei ik tegen mijn eerste slachtoffer i turned into a hybride. Ik liep met een glas wodka door de bar terwijl iedereen onder compulsion was "you already started withour me?" Horde ik Rebecca zeggen ik keek op naar de prachtige blondine waar ik mee door New orleans raasde de godin die al mijn pijn in 1 keer weg had gezogen." Hey beautiful" ik liep op haar af en drukte mijn lippen tegen de haren terwijl ze grijnsde." Je ziet er goed uit Sem mijn bloed heeft aardig geholpen" ik grijnsde breed "zonder jou was ik allang 1 of andere sloeber geweest in een bar.. Denkend hoe mijn leven zal eindigen." Ik nam diep adem en draaide me toen om naar mijn slachtoffer die geen woord zei "let's eat them al darling."
Melinda
6 doodzieke weerwolven zaten in ons huis smachtend naar Cara's middeltjes die de pijn zou verminderen. Sem was nogsteeds spoorloos het leek net of hij net dood was gegaan en een nieuwe gedaante had aangenomen. Cara's locator spells werkte ook niet.
from walkingdead on 04/12/2019 07:30 AMJohn
"We hebben alleen Jack maar die heeft op het moment andere problemen." Zei ik terwijl ik knikte "Sem heeft 3 andere geturned maar we zijn niet bepaald een hechte pack.. We are just keeping Sem alive." Zei ik tegen ze "ik can trace them all and send them to you."
from walkingdead on 04/11/2019 11:17 PMMelinda
Ik veegde een beetje bloed van mijn mondhoek "the next time you hit me i make you say sorry witch." Ik keek naar John die geen idee had wat er aan de hand was en liep geirriteerd naar mijn kamer.. Sinds Sem weg was konden ik en Cara niet door 1 deur Jonesy die helaas als enige jongen achterbleef moest het hier balanceren tussen mij en Cara. Ik blaimde Cara dat Sem vertrokken was en zij blaimde mij dat hij dood was gegaan en niet meer als de oude was terug gekomen.
John
Ik keek de 2 vechtende meiden aan en schudde toen mijn hoofd." The pact is dying and or Alfa isn't here where in the hell is he?!" Zei ik tegen Jonesy "waarom is hij uberhaupt weg?"
from walkingdead on 04/11/2019 11:02 PMMelinda
Als Cara dat allemaal zegt pak ik de fles af en gref ik haar een pets in haar gezicht." Ga ergens anders aandacht zoeken met je dronken hoofd" zei ik tegen haar "niemand heeft wat aan je." Ik zei het niet om Sem of Jonesy.. Ik zei het omdat zij mij al die vorige keren beschuldigde dat ik de oorzaak ben van alles... En nu was zij de oorzaak dat Sem weg is.

Reply