Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  75  |  76  |  77  |  78  |  79  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/13/2019 05:52 PM

Cara
'Vooral doen. Dan kan ik genieten van jouw schuldgevoel dat je mijn leven hebt verpest.'zei ik en sloeg de fles bourbon vervolgens kapot en stak mezelf in mijn buik met de scherp afgebroken hals. Ik probeerde te ademen maar het ging niet zo lekker. Van de pijn zakte ik langs de bar ineen en ik proefde het bloed dat uit mijn mond kwam. 'Happy now?'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/13/2019 05:39 PM

Cara
Ik keek naar hem en vroeg me af of hij zijn humanity überhaupt nog aan had staan. Ik nam het glas beet en dronk het in een keer leeg. Vervolgens liep ik achter de baar en nam een scherp mes. 'Je moet naar huis komen Sem.' zei ik en richtte het mes op mezelf. Ik hoopte echt dat dit ging werken want ik wou alles behalve een vampier worden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/13/2019 04:45 PM

Cara
Binnen een uur was ik in New Orleans. Ik had de straten af gezocht en deed een specifiekere spell om hem te vinden. Als die spell mij verwijst naar een bar liep ik daar naar binnen en sloot de deuren en ramen af zodat hij niet weg kon. 'Je moet naar huis. Niet per se voor ons, maar je Pack sterft.'zei ik en keek naar hem. Ik merkte meteen al aan zijn aura waarom hij eerst niet te vinden was. 'Je bent een Hybrid.' merkte ik op en liep naar de bar waar ik een fles bourbon vandaan pak en hier wat slokken uit dronk. 'Als je hen niet turned dan gaan ze dood. Het zijn je oude vrienden, gun zo op z'n minst hun leven.'zei ik en nam nog een slok. Hij zag er niet goed uit. Zoals ik al dacht verwaarloosde hij zichzelf. Het viel me wel mee dat er geen chick bij hem was.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/13/2019 12:44 PM

Rebecca
'Then change the name.' zei ik schouderophalend. 'Het maakt niet uit wat je jezelf noemt. Familie is wel belangrijk.'zei ik en schonk met de tequila fles een shotglaasje vol die ik meteen achterover jas. Ik kwam van mijn barkruk af en liep naar Sem toe. Met mijn vingers streelde ik over zijn schouders en rug. 'Or start a new one.' zei ik zacht in zijn oor en grijnsde.

Cara
Ik zat op mijn kamer met de map en paste mijn spell aan. Ik sloot mijn ogen en sprak hem uit. Het bloed dat uit mijn hand druppelde liep in een spoor over de kaart. Het werkte. Als de spell klaar is open ik mijn ogen en zie een kring om New Orleans. 'Tuurlijk Sem, pak ook nog eens de stad met de meeste mensen die over straat wandelen.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/13/2019 12:29 PM

Cara
Ik keek haar na als ze dat zegt en zomaar wegloopt. 'Ze komt me echt de keel uit.' siste ik naar Jonesy. 'Jones please.'zei ik en keek hem zowat smekend aan. Ik kon het echt niet verdragen om hem weer met een ander te zien. Mijn hart is al te vaak gebroken door die jongen. 

Jonesy
Ik zuchtte. 'Ze heeft gelijk Car. Jij bent zijn zwakte, zijn kryptonite. Jij bent de enige die hem kan overhalen om terug te komen.' zei ik tegen haar. Ze schudde haar hoofd. 'Jullie onderschatten zijn gevoelens voor mij.'zei ze vervolgens en sloeg haar armen over elkaar. 'Prima, maar dan ben ik weg zodra hij terug hier is.' zei ze en liep weg voor ik nog wat er tegen in kon brengen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/13/2019 11:53 AM

Jonesy
Ik glimlachte als ze dat zo zegt en drukte een kus tegen haar voorhoofd. 'We vinden hem wel. Cara vindt wel haar manier.'zei ik en keek op als ze zich bij ons sloot. 'Ik heb een ander idee. Tot nu toe heb ik een locator spell uitgevoerd op hem, zijn wezenlijke leven, zijn ziel. Misschien moeten we verder kijken en echt zijn lichaam zoeken.' zei ze. 'Je bedoelt dat hij dood is?' vroeg ik.

Cara
Ik schudde mijn hoofd. 'Bij jou moet ik een andere spell gebruiken dan op een wolf Jones. Als je begrijpt wat ik bedoel.' zei ik en beet op mijn lip. 'Ik ga me klaarmaken, maar als ik hem vind beloof me dan een ding.' zei ik nog. 'Jullie gaan hem halen. Ik kan het niet aanzien hoe hij zichzelf verwaarloosd of met een of andere slettebak ligt te neuken.' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/12/2019 07:11 PM

Cara
Ik mixte wat addertong met engelwortel bladeren en stampte dit fijn. Vervolgens vulde ik hier capsules mee en zuchtte. Al deze kruidenmedicijnen zoog mijn magie als een baby die energie wegnam bij haar moeder. Ik sprak de spreuk uit over de capsules wat zorgde voor de healing en liep naar beneden waar ik iedereen een capsule met wat water zag. 'Heb je hem al kunnen traceren?' vroeg John. Zuchtend schudde ik mijn hoofd. 'Maar ik heb een ander idee.' zei ik

Jonesy
Ik verzorgde iedereen alsof het mijn eigen familie was. Hell, Sem deed het niet. Ik keek op als Cara komt met de capsules en glimlachte zwakjes. Vervolgens liep ik naar Melinda. 'Trek je het nog?' vroeg ik haar. Ik had ze hierheen gehaald zonder overleg dus het zou me niet verbazen als het Mel te veel werd.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/12/2019 06:23 PM

Jonesy
'Prima, breng ze hier heen. Zorg wel dat het duidelijk is dat ze zich moeten gedragen. Ze zijn op ons terrein.' zei ik tegen hem en keek vervolgens naar Cara. 'Prima, ik help ze wel. Ik garandeer alleen niet dat ik Sem vind. Er zijn genoeg manieren om verstopt te blijven voor iemand die niet gevonden wilt worden.' zei ze en liep vervolgens naar de woonkamer.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/11/2019 11:28 PM

Cara
'Ugh, shut up bitch.' riep ik haar achterna en keek naar de kapotte fles drank die op de grond lag. 'Wat moet ik nu drinken?' zuchtte ik en begon alles op te rapen.

Jonesy
Als John dat vraagt wist ik niet goed wat te zeggen. 'Hij trok het even niet meer. Er is veel gebeurd.' zei ik tegen hem en als Cara ertussen door komt keek ik haar streng aan. 'Niks, want jij gaat nuchter worden en een locator spell doen.' zei ik tegen haar. 'Dat heb ik al geprobeerd.' zei ze. 'Try harder. Als je iemand van de dood kunt terug halen, dan kun je al zeker iemand vinden.'zei ik en keek naar John. 'Hebben jullie zelf nog een witch? Anders kunnen jullie hier komen. Cara heeft vast middeltjes om de ziekte en pijn te verminderen.' zei ik. 'Mag ik dat zelf nog even bepalen?' vroeg Cara. 'Nee.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/11/2019 11:07 PM

Cara
Als ze me in mijn gezicht slaat bracht ik mijn hand naar mijn wang en voelde de woede opborrelen. Ik trok haar hard aan haar haar tot ze op de grond lag en sloeg haar net zo hard in haar gezicht als ik kon. Net wanneer ik haar nog een klap wou verkopen trok Jonesy mij van Melinda af.

Jonesy
Zodra de catfight ontstond rolde ik met mijn ogen. Waarom kon het nooit goed gaan in dit huis? Ik trok Cara van Mel af. 'Kappen nu! Allebei!' riep ik boos en hielp Melinda overeind. 'Wat denken jullie wel niet? Wij zijn de enige die nog over zijn en dan gaan jullie elkaar hier als 2 gestoorde viswijven staan meppen? Als jullie denken dat dat wat oplost...'zei ik en keek vervolgens naar John. 'We vinden hem wel.' zei ik.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  75  |  76  |  77  |  78  |  79  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page