Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  76  |  77  |  78  |  79  |  80  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/11/2019 08:40 PM

Melinda

Ik deed de deur open en zag John staan ik fronste." Is Sem er?" Vroeg hij terwijl hij achterlangs probeerde te kijken." Nee hij is al een maand nergens te vinden" zei ik tegen hem "hij zal wel opduiken." Zei ik simpel terwijl ik dat betwijfelde "de pact heeft hem nodig." 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/11/2019 06:07 PM

John

Ik belde aan bij de Lincoln's met de laatste capsule die ik had om me wat beter te voelen.

Melinda

Als ik de bel hoor af gaan en Jonesy en ik net onze badjassen aan hadden frons ik "het is 23:00 wie zou dat in godsnaam kunnen zijn?" Zei ik fronsend terwijl ik mijn badjas wat dichter deed en naar beneden liep om de deur open te maken.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/11/2019 08:14 AM

Melinda

We waren met zijn tweeen in het panthuis terwijl we elkaar aan het verwennen waren op zijn kamer. Ik zoende hijgend met hem mee en beet vervolgens zacht op zijn onderlip. Sinds Sem weer weg gelopen was had Cara een nieuw vriendje over de vloer genaamd Thorston. Niet dat het mij veel kon schelen ik lag lekker in bed met Jonesy die me de hele week al lekker behaagde.

Kenzo

Ik kwam de stad binnen met Ginie in mijn armen ze was ineens ernstig ziek geworden... Geen idee wat het veroorzaakte maar ik moest die stomme heks vinden. Ik viel een huisje binnen en legde Ginie neer op de bank." Maak je geen zorgen we vinden wel een cure."

John
Ik kotste bloed uit terwijl ik me de hele week al niet lekker voelde Sem was nergens te vinden en liet me achter met een pact die dood ziek was. Ik greep naar mijn telefoon en belde Sem continu op als ik zijn voicemail hoor gooi ik mijn telefoon kapot "die motherfucker neemt niet op dat word dan zijn familie lastig vallen." Ik keek Teresa aan die in mijn bed lag net zo ziek als ik ze knikte en was het met me eens.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/10/2019 11:57 PM

Sem
Als ik Jonesy hoor kijk ik hem met ogen aan die leeg zijn." Ik denk dat ik hier gewoon weg moet gaan voor een tijdje" ik kwam overeind en keek naar de foto van mij en Cara " het is over tussen ons zij en ik horen niet bij elkaar." Ik scheurde de foto van ons door 2 en verliet de mansion "you sure you ready to move on Sem?" Horde ik een stem in mijn achterhoofd zeggen "yes." Ik ree de stad uit op mijn motor om voorlopig niet terug te komen.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/10/2019 11:42 PM

Melinda

Ik keek hem met een lachje aan en kwam toen overeind waarna ik mijn ijsstokje weggooide." You talk to much" ik schoof op zijn schoot en kuste hem om vervolgens heftige seks buiten te hebben. Maar als ik geluiden ineens van binnen hoor komen merk ik sat er dingen gebroken worden "dat moet Sem zijn." 

Sem
Ik trapte alles omver wat me aan vader moesf denken. Hij had mijn leven verpest.. Ik probeer de oude te worden maar ik miste iets in mijn leven. Als ik bijna een fotolijstje van mij en Cara kapot sla stop ik.. Ik zakte ineen mijn hart werd zwaar en ik begon te janken als een kleine kleuter uit woede en frustatie.. The old Sem will never come back.. Ik was op een punt om mijn humanity volledig uit te zetten.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/10/2019 11:25 PM

Sem

Als Cara thorsten helpt is het wel duidelijk voor mij "je had me niet terug moeten brengen." Zei ik sissend tegen haar ik kwam overeind en verliet het veld razend... Boos op mezelf omdat ik mijn emoties niet zoals vroeger kon onderdrukken. 

Melinda
"Wat zou je doen als ik ineens met een andere jongen naar bed ga tijdens een break?" Zei ik terwijl ik aan het topje zoog en rechter ging zitten ik keek in zijn ogen "hmm bijvoorbeeld met Ben of uhmm... Sem." Zei ik uitdagend "zou je ook niet jaloers zijn tot op het bot?" 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/10/2019 06:11 PM

Melinda

"Huh waar heb je het over?" Zei ik tegen hem terwijl ik mijn Calipo nu helemaal naar mijn keel bracht en hrm vervolgens er langzaam uit liet." Jij bent de gene die er nog mee zit" Ik ging liggen op mijn buik op een lichtstoel zodat mijn billen de zon ook kon zien.

Sem
Ik keek hem belachelijk aan "denk jij dat mijn zusje gezien wilt worden over een paar jaar met zo een lelijke zwakke gast als jij." Zei ik uitdagend "Sem." Zei Jack kalmerend terwijl ik dichter naar hem toeliep en mijn lippen naar zijn oor bracht "my sister will never love you." Voor ik het wist gaf hij me een duw en een stoot terwijl ik hem met mee trok en we op de grond elkaar raken klappen probeerde te geven.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/10/2019 05:43 PM

Melinda

Eenmaal gedoucht liep ik naar beneden. Sinds dat onze vader uit het plaatje was was het rustig hier geworden. Ik keek naar Jonesy die blijkbaar geen zin in me had ik grijnsde breed en besloot hem te pesten. Ik liep naar de koelkast en haalde een calipo uit de vrieskist terwijl ik in mijn bikini naar buiten liep zonder geen woord te zeggen. Ik opende mijn ijsje en begon er teasend aan te zuigen "i will win."

Sem
Thorsten kwam op Jack afgelopen terwiijl ik bezig was met een aantal push ups." Hoe was miss Cara?" Vroeg Alex "great we hadden een fijne avond.. Hopelijk word het meer tussen ons" ik sprong overeind en keek Thorston aam "jij als mijn schoonbroer dat gaat echt niet gebeuren." 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/10/2019 05:04 PM

Melinda
Ik nam diep adem en vouwde mijn armen overmekaar." Je bedoeld Cara is de juiste persoon die hem kan helpen" zei ik ironische denkend dat zij die capsules aan hem voert.. Ik schudde mijn hoofd "we zien wel hoe het loopt." Ik verliet de kamer en besloot een douche te nemen. 

Sem
"Yoo waar was je gister?" Vroeg Jack terwijl ik de kleedkamer binnenkwam en me snel omkleden "jongens we hebben niet alle tijd kom op snel het veld op!" Zei de coach terwijl ik Jack een antwoord gaf "moest snel naar huis Mel had de sleutels nodig." Als ik Thorston zie aan komen rijden met Cara in haar cheerleader pakje op zijn squat. Begint iedereen te joelen "oeeee Thorston!" Floot Alex terwijl ik hem een por gaf." Je bent te laat Thorston begin maar gelijk op de bank" ik keek mijn zusje kort aan maar begon met rennen net als iedereen.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/07/2019 11:43 PM

Sem
Ik keek op bij het open gaan van mijn deur "ooit gehoord van kloppen?" Zei ik geirriteerd tegen Jonesy. Terwijl ik de capsules in mijn zak duwde. Gister was echt een ramp ik had training vandaag en was gelukkig zoet voor een gehele dag met Jack's capsules. 

Melinda
Ik keek de 2 fronsend aan en zag vervolgens dezelfde capsules als die wat Jonesy gebruikt in zijn zak gaan." Je moet stoppen Sem... Met doen alsof alles goed gaat" zei ik tegen hem. Hij keek me geirriteerd aan "alles is prima." Hij liep ons voorbij terwijl duidelijk nogsteeds een trauma had aan vaders daad
elizabeth_turner_coachella-48-369918.jpg

Reply Edited on 04/08/2019 09:26 AM.
First Page  |  «  |  1  ...  76  |  77  |  78  |  79  |  80  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page