Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 77 | 78 | 79 | 80 | 81 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG[][]WD
from walkingdead on 04/07/2019 10:11 PMSem
De volgende dag lag ik de hele dag op mijn kamer en ik kwam er ook niet uit. Ik zocht naar mijn capsules die ik van Jack had gekregen en had mijn familie niet op de hoogte gesteld.. Van mijn reguliere trauma's.
Mel
Ik werd langzaam wakker en horde geraas. Ik kwam overeind en horde dat het uit Sem's kamer kwam." Sem alles oke!" Zei ik half wakker.
from walkingdead on 04/07/2019 09:32 PMSem
Als ik word tegen gehouden door Jonesy kom ik bij." Laat me los" zei ik toen rustig als hij dat eindelijk doet. Kom ik overeind en verliet ik het panthuis onmiddelijk. dit was weer 1 van mijn vele episodes.. En nu ik Cara bijna wat aan had gedaan was dit het breek punt voor mij.
from walkingdead on 04/07/2019 01:38 PMSem
Als ik mijn naam hoor en denk dat het vader is leg ik mijn rechterhand op Cara's keel. Ik keek er met puur goude ogen aan "leave me alone" zei ik met een diepe stem ik kneep haar keel bijna dicht en hees haar van de grond.
from walkingdead on 04/07/2019 07:26 AMSem
Ik snoof alle 3 de lijntjes naar binnen en grijnsde breed naar Jonesy." Het lijkt of ik opnieuw geboren ben" zei ik lachend terwijl ik naar de dansvloer liep en begon te dansen. Ik zag Cara met Thorston maar probeerde het te negeren.. Het was duidelijk dat we niet bijelkaar passen." Sem!" Horde ik terwijl ik opkeek en in de verte Ginie zag meg vader achter zich "Sem!" Ik zag ineens mijn 3 andere beta's bebloed en grijnzend. Ik voelde zweetdruppeltjes op mijn hoofd en liep de menigte door naar buiten "why did you kill us?" Graspend naar adem zakte ik neer op de veranda.
Mel
Ik had Kathy thuisgebracht en zat nadenkend in mijn jeep. Ik dacht aan seks en het eiland waar we op vakantie gingen. Als ik het niet snel zou goedmaken ging dat echt niet gebeuren maar ik wilde gewoon dat Jonesy is een keer begreep.. Dat ik soms geen behoefte had aan andere tussen ons en dat is ook met Sem. Jonesy leefde in 2 verschillende werelde en in 1 van die 2 is hij nogsteeds populair,een broer, knap en een feestbeest. En in die andere is hij bang om mij kwijt te raken maakte niet uit op wat voor mannier en wilde hij mijn vriendje zijn. Maar ik wist gewoon niet hoe ik met beide soms moest omgaan eenmaal thuis kleden ik me om in een lingerie en ging ik in bed liggen.. Ik was kapot van de dag.
from walkingdead on 04/06/2019 07:36 PMSem
"Dat word het zeker" zei ik grijnzend tegen Jonesy. Terwijl Cara binnen kwam en alle ogen natuurlijk gericht waren op haar. Om het te kunnen negeren moest ik even een pilletje tikken." Zin om te snuiven Jones?" Vroeg ik terwijl ik naar de hoek keek waar ik alle drugs had neergelegd.
Melinda
Na 3 uur gewacht te hebben op Kathy kwam ze eindelijk de deur uit." Ik heb niet laten weg halen" zei ze met tranen in haar ogen "i got scared" ik kwam overeind en sloeg mijn armen om haar heen." Hey het is allright ik snap dat je nu nog bang bent" ik dachtw kort aan Jonesy... Ik had er nooit over na gedachf maar kon een mens een kind verwekken met iemand bovennatuurlijk? Ik schudde mijn hoofd en liep met Kathy naar buiten "ga je ook feesten of moet ik je een lift geven naar huis." Ze schudde haar hoofd "Cara is daar ik wil niet dat ze denkt.. Dat ik haar nog wil stangen."
from walkingdead on 04/06/2019 12:36 PMMelinda
Ik sloeg mijn deur dicht en haalde geirriteerd een hand door mijn haar. Het irriteerde me zo erg dat hij weer een opmerking moest maken dat ik jaloers ben. Ik was niet jaloers gewoon bezitterig maar dat was hij ook over mij.
Sem
Als ze me al snel afkapt zucht ik. Ik wist echt niet. Hoe. Ik het ging oplossen tussen ons.
Ts feest?
from walkingdead on 04/06/2019 10:58 AMSem
Ik grinnikte om Cara terwijl John met een joint in zijn mond het geld na telde." Nou bedankt Alfa zie je vanavond" zei hij grijnzend ik kon me nog echt wel herinneren dat John vroeger dat miezerige nerdje was.. Nu ik hem heb geturned in een beta was hij net als vele jongens een popijopie en een jongen die gewild is door de meiden." Zie je vanavond" we reden weg richting ons huis eenmaal daar parkeerde ik de motor in de garage en deed ik mijn helm af. Nietwetend wie als eerst een woord tegen mekaar zou uitspreken.
Melinda
"Ja whatever dit is geen familie kwestie" zei ik net zo geirriteerd "dit is hoe ik ermee om ga op de geen zuster en broederlijke mannier." Ik stapte uit eenmaal thuis en was altijd al aan de pikante kant geweest.. Ik liet niks door mijn muur krijgen of me overhalen.
from walkingdead on 04/06/2019 06:42 AMMel
Ik keek naar buiten met mijn armen over mekaar." Nee helemaal niet maar gewoon... Ze hoeft niet altijd naar ons toe te komen alz het misloopt met Sem.," Argh ik klonk weer jaloers ik nam diep adem en liet Jonesy zijn argument maar komen.
Sem
Ik beet op mijn onderlip en zag hoe nat ze was. Ik trok mijn jas uit en deed die om haar heen. Waarna ik begon met rijden naar de A1 waar John me een zak cocaine en xtc zou overhandigen. Ik zag hem al staan en stopte de motor "dus je wilt betalen met je hete zusje?" Zei hij fronsend dat ze hier was ik rolde mijn ogen "ik heb het geld geef me het spul." Hij gaf me de zaken terwijl ik een briefje van 500 euro in zijn hand duwde.
from walkingdead on 04/04/2019 05:35 PMSem
Als Jonesy dat zegt gaat het ene oor in en het ander oor uit. Ik deed mijn helm op bij het horen van Cara. En zag Melinda's blik al gaan." Je kan ook bij mij achter op alleen ik moet nog naar een plug voor vanavond maar je kan mee" zei ik tegen haar terwijl ik haar reactie probeerde te pijlen.
Melinda
Als Cara weer mee wilt kijk ik Sem aan om wat er aan te doen.. Ze was mijn zus maar ik wilde haar niet veel in de buurt hebben van Jonesy." Nou dat is geregeld Caar zie jullie straks" ik stapte in Jonesy's auto en wilde verder niks horen.
from walkingdead on 04/03/2019 11:02 PMMelinda
Als Jonesy me vraagt om te feesten bijt ik op mijn onderlip." Ik moet met Kathy naar de doktor misschien dat ik vanavond wel even kom koekeloeren." Ik keek Sem aan die naar Cara keek "jij en Cara zijn nog hopelozer dan ik en Jonesy die een argument hebben."
Sem
Als Mel dat zegt kijk ik haar beledigd aan "jij en Jonesy zijn gewoon niet van de spanning en jaloezie" als ik mezelf dat hoor zeggen begrijp ik nu waar ik de mist in ga. Ik en Cara hadden altijd ruzie om een persoon ik vind het leuk als Cara me jaloers probeerd te maken met die hopeloze gevallen. Maar nu ik ee zo over nadenk heb ik nooit de optie genomen om haar gewoon echt voor mezelf te houden. Ik wil het wel... Maar ik wil ook niet de Sem kwijtraken die niet gebonden is aan iemand. Het zou anders worden als ik en Cara uiteindelijk echt voor mekaar gaan.. Geen vriendjes of vriendinnetjes maar alleen mekaar.

Reply