Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 77 | 78 | 79 | 80 | 81 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 04/07/2019 10:25 PMCara
Met zware hoofdpijn werd ik wakker. Ik ging murmelend op mijn onderarmen leunen aangezien ik op mijn buik lag en zag al snel een naakte Thorsten naast me. Net als dat ik naakt was. Ik grinnikte kort en voelde even aan mijn hoofd. Veel van gisteravond kon ik mij niet meer herinneren. Ik kon me alleen nog het voorval met Sem herinneren en vervolgens heel veel drank.
Jonesy
Ik kwam zuchtend overeind en hoorde verderop harde geluiden. Ik had weer in mijn eigen kamer geslapen. Sowieso was ik te dronken geweest om verder te lopen naar Mel haar kamer, maar ik vond nog altijd dat zij haar excuses moest maken voor haar stomme gedrag gisteren. Ik kwam overeind en liep naar de kamer van Sem waar het geluid blijkbaar vanaf kwam. Daar kwam ik ook Mel tegen. 'Hoelang is dit al bezig?' vroeg ik en opende de deur.
from LostSouls on 04/07/2019 09:40 PMJonesy
Ik keek Sem na en liep vervolgens naar Cara. Ik knielde bij haar neer en zag de handafdruk van Sem in haar nek staan. 'Are you okay?' vroeg ik haar en hielp haar overeind. Ze knikte enkel en liep terug naar binnen. Iets ging hier niet helemaal goed en ik moest uitvinden wat er met Sem aan de hand was. Was dit een bijwerking? Omdat hij is teruggehaald van de dood? Of gewoon de drugs?
Cara
Ik wankelde naar binnen en liep een beetje afwezig tegen Thorsten aan. 'Sorry.' zei ik vaag. 'Alles oké?' vroeg hij me. Ik knikte met een zwakke glimlach. 'Ik heb gewoon drank nodig, dan komt het wel goed.' zei ik tegen hem. Hij gaf me zijn beker die ik in een keer opdronk. 'Zullen we doorgaan waar we gebleven waren?'
from LostSouls on 04/07/2019 06:10 PMCara
Als hij zijn handen om mijn keel sloot probeerde ik ze van mijn keel af te trekken maar hij was veel te sterk. Ik kreeg er geen enkele beweging in. 'Sem, It's me!! Cara!' probeerde ik met ademnood uit te brengen. Als hij dan opeens wordt onderuit gehaald door Jonesy viel ik hoestend op de grond en graspte naar adem.
Jonesy
Ik was druk aan het feesten en merkte dat het wel erg warm was binnen. Ik zei tegen Sophie dat ik even naar buiten ging voor frisse lucht. Als ik buiten kwam hoorde ik naast mij gestruggle en zag dat Sem Cara bij haar keel greep. Ik sprong op hem af en haalde hem onderuit zodat hij Cara wel los moest laten en pinde hem met 2 armen tegen de grond. 'Snap out of it!!' riep ik tegen hem.
from LostSouls on 04/07/2019 01:10 PMCara
Terwijl ik aan het dansen was met Thorsten hield ik af en toe toch nog Sem in de gaten. Als hij opeens zichzelf wegduwt door de menigte voelde ik een steek van bezorgdheid door me heen gaan. ‘Ik ben zo terug.’ Riep ik naar Thorsten en ik liep achter Sem aan naar buiten. Als ik hem ineengekropen op de veranda zie knielde ik bij hem neer. ‘Sem?’
Jonesy
Ik ging vol los op de muziek en had Melinda nog niet gezien. Eerlijk gezegd liet de drugs me er ook niet aan denken. Ik haalde een hand door mijn haar en goot nog wat alcohol naar binnen.
from LostSouls on 04/06/2019 10:51 PMJonesy
Ik glimlachte als Sem Cara nog steeds wilt negeren. 'Kom maar op met die lijntjes.'zei ik en liep met hem naar de tafel. Ik pakte een envelopje met de coke en maakte met de achterkant van het lepeltje wat er lag 3 lijntjes voor mij en 3 voor Sem. Ik drukte mijn linkerneusgat dicht en snoof met het andere neusgat de coke naar binnen. 'Woohh, heavy shit man.' zei ik en genoot van de pompende muziek die door het penthouse knalde.
Cara
Ik dronk mijn beker leeg en keek op als Thorsten me aanspreekt. 'Je ziet er weer geweldig uit. As always.' zei hij en schonk nog wat drinken in mijn beker. Ik glimlachte wanneer hij dat deed. 'Dansen?' vroeg ik hem. Hij knikte en we proosten eerst, atte ons drinken en gingen vervolgens de dansvloer op.
from LostSouls on 04/06/2019 05:37 PMJonesy
Ik dronk mijn beker whiskey leeg terwijl het penthouse vol begon te lopen. Ik had Melinda na onze ruzie niet meer gezien en vroeg me af of ze eigenlijk nog zou komen. Ik vermoedde namelijk van niet. Als ik Sem zie hang ik om zijn nek met mijn arm. 'Dit wordt weer een typisch Lincoln feest.'zei ik en keek op als de deuren open gingen en Cara binnen kwam lopen.
Cara
Ik zag er weer tip top fijn uit voor het feest. Zoals altijd een beetje fashionable late. Ik deed de deuren open en keek rond naar iedereen die er was. Ik glimlachte en liep maar meteen naar de dranktafel en schonk mezelf een beker bacardi razz met fanta in.
from LostSouls on 04/06/2019 11:09 AMJonesy
'Fine, kom maar terug als je niet meer jaloers bent zonder geldige reden.' zei ik tegen haar en sloot de auto af waarna ik naar de woonkamer liep en een glas bourbon inschonk. Ik dronk deze in een keer leeg en plofte op de bank.
Cara
Als ik merk dat hij zijn wolven pack weer aan het opbouwen was en John nu een van zijn Beta's was beet ik op mijn lip. Het liet me terug denken aan die verschrikkelijke avond toen ik Ginie terug bracht en ze zomaar verdween. Als we terug komen zette ik de helm af en hing die aan het stuur van de motor. 'Bedankt voor de rit.' zei ik en liep de garage uit richting mijn kamer om me te douchen en om te kleden. Ik kon niet te lang bij Sem staan. Zijn aanwezigheid deed immens veel pijn.
from LostSouls on 04/06/2019 10:33 AMJonesy
'Doe niet zo belachelijk. Ze is ons zusje. Jij zou toch ook een vangnet willen hebben als zou gaan met mij? Dat is hoe familie in elkaar steekt.' zei ik terwijl ik geïrriteerd was door haar jaloezie. Als ik ergens slecht tegen kon dan was het dat wel.
Cara
Als hij zijn jas om me heen legde glimlachte ik zwakjes en trok hem wat dichter om me heen. Zodra de motor startte legde ik mijn armen om zijn middel. We reden tot we uitkwamen bij John. 'Ugh, you wish.' zei ik en keek naar de drugs die Sem allemaal in zijn zakken stopte.
from LostSouls on 04/05/2019 11:04 PMCara
Ik keek naar Melinda die obviously mij niet in de buurt wou hebben. Ik was niet achterlijk. Jonesy had het haar dus verteld. Waarom zou ze in godsnaam jaloers zijn? Je weet dat er 0 gevoelens tussen Jones en mij zijn. Gadver, moet er niet aan denken. Nu zit ik opgezadeld met Sem. 'Fine, als jij mijn tas dan maar in die kofferbak laat want die gaat niet mee op de motor.' zei ik tegen Jonesy en nam de reserve helm van Sem en stapte achterop zijn motor. Dit werd nog leuk nu ik kletsnat van het water in mijn cheerleading pakje achterop zat.
Jonesy
Ik keek naar Mel die wel erg snel toezegt en vervolgens de auto instapt. Blijkbaar waren we dus toch nog niet klaar over dit onderwerp. Ik knikte naar Cara. 'We zien jullie vanavond wel.'zei ik tegen ze en stapte in. Ik startte de motor en reed weg de snelweg op. 'Waar sloeg dat nou ineens op? Je bent toch niet nog steeds jaloers hè?'
from LostSouls on 04/03/2019 11:14 PMJonesy
Ik keek naar Cara als Melinda over haar en Sem begon en grinnikte. 'Ja omdat een relatie zo niet werkt. Denk je dat je nu nog seks gaat krijgen? Cara is niet meer zoals eerst. Ze heeft veel meegemaakt. Ze heeft je van de dood ontwaakt. Ze houdt van je en heeft geen zin om gekwetst te worden. Je moet duidelijk tegen haar zijn en bij je besluit blijven. Anders kwets je haar alleen maar meer.' zei ik tegen hem en keek weer naar Cara. 'Dat wil jij denk ik ook niet.'
Cara
'Oké, ik vind het wel mooi geweest voor vandaag.' zei ik en sloot het af. Ik veegde even langs mijn voorhoofd. Het was een warme dag. Ik gooide wat water van mijn flesje over me heen en pakte mijn spullen bij elkaar. Ik liep naar mijn siblings. 'Jones, kan ik met jou en Mel meerijden? Ik heb geen zin om op de limo te wachten.' zei ik tegen hem. Hij knikte en opende zijn auto waarna ik mijn spullen achterin gooide.