Search for posts by Ellytjevdb

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  37  |  »  |  Last Search found 363 matches:

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 07/22/2017 04:37 PM

Skyler
Ik begin te lachen om zijn antwoord. "That could be true, but I don't believe you", grijns ik. Hij begint zichzelf in te smeren en ik kijk vanuit mijn ooghoeken toe. Wanneer hij bijna klaar is hoor ik hoe hij mijn accent probeert na te doen. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en draai me naar hem toe, zodat ik zijn rug kan insmeren. Ik doe wat op mijn handen en masseer het allemaal in. Het voelt raar om hem zo aan te raken, maar toch minder raar dan wanneer hij hetzelfde bij mij deed. Ik wrijf mijn handen af aan mijn benen zodat ze minder vettig zijn en ga weer goed zitten. Ik kijk op als ik zijn vraag hoor, hij vraagt het zo zacht dat ik het bijna niet heb gehoord. "Yeah, very excited", antwoord ik zacht. Ondertussen kijk ik hem aan, ook al kijkt hij naar het zwembad. Ik lik over mijn lippen en kom weer naar de realitieit. Ik stop de bus zonnebrandcrème weer in mijn strandtas, neem mijn zonnebril eruit en ga op mijn bedje liggen. Ik begin stilletjes aan nerveus te worden over vanavond. Bedoelt hij het vriendschappelijk? Ziet hij meer? Hij is moeilijk in te schatten. Uit ervaringen weet ik dat ik er niet al te veel van moet verwachten op romantisch vlak. "You are bringing some champagne and strawberries, right?" plaag ik hem. Champagne kan je niet zomaar meebrengen van het buffet en aardbeien heb ik er eigenlijk ook nog niet zien liggen tussen al het fruit.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/22/2017 12:56 PM

Skyler
Ik knik kort als hij antwoord. Ikzelf zou er niet tegen kunnen moest ik ergens (veel) te laat komen, ik ben liever te vroeg. Gelukkig is hij ook zo'n persoon. Dat betekent dat ik vanavond ook niet urenlang moet wachten tot hij arriveert. "The sun loves me too", pruil ik en kijk een beetje kwaad om hem te plagen. Ik negeer zijn woorden over dat hij zijn zonnebrandcrème vergeten is omdat ik het hem toch ga laten gebruiken. Hij begint de crème in te masseren en ik sluit genietend mijn ogen. "You've done this before for multiple times, I guess", zeg ik, maar zacht, om niet jaloers over te komen. Niet dat ik jaloers ben, hij doet wat hij wilt, maar zijn aanraking laat mijn huid in brand staan. Ik draai me weer om en meteen vangt mijn blik de zijne waardoor hij me recht in de ogen kijkt. "Yeah sure. If you need some help..", knipoog ik. Mijn blik glijdt naar zijn lichaam en weeral gaat er een warme gloed door me heen. Waar heb ik het geluk gehad om hem te mogen ontmoeten? Hij is super vriendelijk, is goed met mijn broertjes en daarbij ook nog eens een knappe jongeman. Ik bijt op mijn lip als ik merk dat ik begin te staren en wend snel mijn blik af naar het zwembad. Ik speur alle mensen af, op zoek naar mijn broertjes, moesten ze er al zijn. Net op dat moment zie ik hen het water induiken aan de andere kant van het zwembad. Mijn ouders lopen achter hen met alle handdoeken. Ik kijk snel weg, want ik wil niet dat ze me direct zien, ik wil nog een kort moment met Jack voordat ik hun preek moet aanhoren. 

Skyler_Moore_55.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/22/2017 10:51 AM

Olivia
Ik trek een puillipje als hij zegt dat ik een melkfles ben, maar eigenlijk heeft hij wel gelijk. Ik wil vandaag eventjes goed kunnen zonnen zodat ik toch een mooi kleurtje heb om de vakantie in te gaan. "Liever die crème dan er uitzien als een kreeft", grinnik ik. Ik luister met een brede grijns naar het gesprek dat hij met zichzelf voert en doet alsof hij mij is. "Ik kan ook al mijn spullen hierheen brengen en je blijven irriteren, maar ik weet niet of je vrienden dat wel zien zitten", zeg ik plagerig. "Een zon lijkt me wel toepasselijk", grijns ik en wacht tot ik de koude voel van de spray. "Hé wat doe je nu?" vraag ik geschrokken als hij het touwtje op mijn rug losmaakt. Ik houd mijn bikini aan de voorkant goed vast en probeer over mijn schouder te kijken. Mijn haren houd ik aan de kant zodat ze niet onder de zonnecréme komen te zitten. "Niet iedereen hoeft alles te zien hoor", grinnik ik. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/21/2017 11:01 PM

Olivia
Als iedereen zich heeft genesteld, kijk ik rond, niet echt opzoek naar iemand, maar misschien wel stiekem naar Ian. Ik merk hem op en besluit om even naar hem toe te gaan, aangezien ik hem nog niet heb gesproken vandaag. Ik neem mijn zonnebrandcrème mee en wandel op mijn blote voeten naar hem toe. Ik spray op zijn buik en kijk hem grijnzend aan. "Goeiemorgen sunsh", zeg ik en stop. "Kreeft", grijns ik. "Je moet je insmeren hoor, straks verander je er nog in", knik ik met volle overtuiging. "Of help mij in ieder geval met mijn rug", pruil ik en stop het flesje in zijn handen. Ik ga op de zijkant van zijn handdoek zitten met mijn rug naar hem toe, zodat ik hem bijna geen andere keus laat, maar ik ken zijn streken dus ik ben voorbereid op andere dingen ook. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/21/2017 10:57 PM

Skyler
Ik glimlach nog een laatste keer naar hem voor onze wegen echt scheiden. Ik haast me naar onze kamer en spring kort onder de douche. Ik probeer mijn haar zo droog mogelijk te houden zodat ik niet met pluizig haar moet aankomen bij hem. Ik trek een bikini aan en trek er een gemakkelijk jurkje overheen. Ik bekijk mezelf in de spiegel en haal een paar keer diep adem. Het is zo vreemd om in korte tijd toch zoveel vertrouwen te hebben in iemand. Ik ben niet de persoon die iemand gemakkelijk echt toelaat in mijn leven. Ik ben sociaal ja, maar dat is anders dan dit. Mijn strandtas is al gemaakt dus die hoef ik alleen maar mee te nemen als ik naar buiten ga. Ik zie dat ik nog tijd heb dus begeef ik me op mijn gemak naar het zwembad. Het is even wachten op de lift en in deze omstandigheden lijkt het een eeuwigheid te duren. "So, you don't come late very often, do you?" grijns ik en laat me op het bedje naast Jack zakken. Ikzelf heb er 17 minuten over gedaan en ben dus nog optijd. Ik haal de handdoek boven en leg hem goed over het bedje. De lege bedjes naast ons zijn er net genoeg voor mijn gezin. Ik weet dat ze er straks aankomen en dat ze mij en Jack dan zullen zien, dus ik krijg nu al een beetje stress. Ik ga rechtop staan en trek het jurkje over mijn hoofd zodat ik kan bruinen. "Is there a chance I ever get tanned as much as you?" zeg ik grijnzend en kijk naar zijn huid. Ik houd mijn arm naast de zijne en pruil. "It's just nog fair", zeg ik op een zielig toontje. Ik haal de zonnebrandcrème uit mijn tas en begin me in te smeren. "Do you mind?" vraag ik met een overdreven glimlach en wijs naar mijn rug. Ik bijt op mijn lip terwijl ik op een antwoord wacht.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/21/2017 10:33 PM

Olivia
Het is al vrijdag. Wat zijn deze dagen snel voorbij gegaan. We hebben zoveel leuke dingen gedaan dat het voorbij is gevlogen. Ian en ik zijn verbazend genoeg vrienden geworden en hebben al leuke momenten gehad. Ik trek mijn bikini aan, stop het blousje in mijn strandtas en trek er snel een topje en shortje over aan. Ik ben helemaal klaar om te gaan. Ik graai nog snel de zonnecrème mee voordat ik de deur uitga naar de lobby, waar we moeten verzamelen. Het is blijkbaar nog een klein eindje rijden naar het speciale strand waar ze heen willen gaan. 
Na een kort ritje op de bus komen we aan bij het strand. Ik spring met een brede glimlach van de bus en loop achter de anderen aan naar het strand. Ik zoek een plekje, een eindje verder van de andere meiden en leg mijn handdoek open. Genieten maar. 

http://weheartit.com/entry/219675396?context_page=9&context_query=zoella+beach&context_type=search
http://weheartit.com/entry/219676486?context_page=9&context_query=zoella+beach&context_type=search

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/21/2017 11:10 AM

Olivia
"Ik word heus niet dronken van één cocktail", werp ik verdedigend terug met een lachje. "Nou niet dus, het feestje is nog steeds te vinden op de vierde verdieping", grijns ik en nip nogmaals aan mijn cocktail. Ik bijt op mijn lip als hij zijn flesje leegdrinkt en dan bij me vandaan wandelt. Waarom moet ik ook altijd alles verpesten? Ik drink de cocktail in een snel tempo leeg en ren dan naar de plek waar ik hem naar binnen zag gaan. Ik leg mijn handen op zijn schouders en praat over zijn schouder om hem te laten schrikken. "Hé, is er ook een hapje voor mij?" grijns ik. Ik ga naast hem zitten en kijk hem hoopvol aan. "Waarom ben je niet bij je vrienden?" vraag ik verward. "Die zijn vast gezelliger dan ik...", mompel ik. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/20/2017 08:23 PM

Olivia
Hij trekt het glas voor mijn handen weg en met een zuur gezicht ga ik naast hem zitten. "Gezellig? Ja vast totdat ik aankwam", zucht ik en neem de cocktail aan. Ik neem het rietje in mijn mond en drink flink door. "De pyjama/foodparty was enkel in mijn kamer en verplaatst zich niet daarbuiten", zeg ik verontschuldigend. "Het spijt me", zeg ik alsof ik ook echt medelijden heb. "En als je me hier nog lang wilt houden heb je pech want ik wil graag gaan verder feesten, al is het in mijn eentje. Uitnodigingen zijn moeilijk te krijgen, zie je", leg ik uit met een serieuze toon, terwijl ik een glimlach moet onderdrukken. Ik neem nog een slok van de cocktail en kijk voor me naar de rest die in het zwembad of aan de kant zitten. Iedereen ziet er gelukkig uit en kunnen het blijkbaar plotseling ook allemaal goed met elkaar hebben. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/20/2017 07:59 PM

Olivia
Ik krijg als snel een snap van Ian terug, waardoor ik verbaasd over de balustrade heen kijk. Ik zie hem daar staan en moet zacht lachen. Ik antwoord expres niet. Ik bijt op mijn lip als ik zijn snap lees, wilt hij nu echt dat ik naar hem toekom? Ook op deze snap antwoord ik niet. Ik slaak een zucht en ga weer naar binnen. Uit mijn kast haal ik snel een simpel jurkje waar ik ook geen bh onder kan dragen, anders moet ik die ook nog gaan zoeken. Ik neem de sleutel en mijn mobiel en ga zo snel mogelijk naar beneden. Ik kijk om me heen om te zien of ik Ian vind en zie hem daar zitten op een muurtje, met een cocktail naast hem. "Ik kom me aangeven als 'meisje op het vierde'", grijns ik en bijt dan op mijn lip. "Maar ik heb niet echt zin om hier te blijven", zeg ik terwijl ik achter me wijs waar bijna alle anderen zijn. "Dus als het niet geeft neem ik deze graag mee", zeg ik en strek mijn hand uit naar het glas.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/20/2017 07:29 PM

Olivia
Ik trek ook een pruillip als hij commentaar geeft op mijn lookbroodjes. Het is niet dat iemand anders er last van zou hebben, ik lig toch helemaal alleen. Ik kom aan bij mijn kamer, helemaal de laatste van de gang op de vierde verdieping; 422. Ik maak de deur open en mijn ogen beginnen te fonkelen. Het ziet er zo leuk uit! Ik rol mijn koffer naar binnen en ga meteen alles verkennen. De badkamer is ruim met een heerlijk bad, maar voor nu ga ik een douche nemen. Ik leg mijn koffer open en leg alles in de kast. Mijn toilettas zet ik in de badkamer. Even later kom ik vanonder de douche en voel ik me weer helemaal fris. Mijn vuile was stop ik alvast weer in mijn koffer en ik neem mijn pyjama om aan te trekken. Lekker los en gemakkelijk, meer heb ik nu niet nodig. Nadat mijn haar gedroogd is en ik er weer deftig uitzie ga ik naar het terras. Ik maak een snapchat in mijn pyjama op het terras met de zee als achtergrond. Het bijschrift is - ALL BY MYSELF... / ) - ik verstuur het naar Ian en wat vriendinnen die op een andere school zitten. Ik ga op het stoeltje zitten en leg mijn zak chips voor me op het tafeltje. Dit is best gezellig... of dat probeer ik mezelf toch wijs te maken. Inmiddels hoor ik beneden al muziek en mensen in het zwembad, maar ik wil er geen aandacht aan geven.

cooltext1643255418.png

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  37  |  »  |  Last

« Back to previous page