Search for posts by Abrikoosje
First Page | « | 1 ... 6 | 7 | 8 | 9 | 10 ... 13 | » | Last
Search found 130 matches:
Re: Re: orpg i am mummy
from Abrikoosje on 06/22/2016 07:53 PMLiz
Als ik mijn kleintje in mijn armen krijg knuffel ik hem en geef ik hem een kusje. Wat is hij mooi. Maar dat heb ik al zovaak gezegd denk ik.
Volg je hart, want dat klopt.
from Abrikoosje on 06/22/2016 07:40 PMLiz
Als ik hoor dat ik een gehandicapt kindje heb krijg ik tranen in mijn ogen. Ik wil dit helemaal niet. Ik kan even nergens meer aan denken en sluit mijn ogen. Als Djennah vraagt hoe ik mijn kindje wil gaan noemen denk ik heel goed na. ''Ik wil hem Tycho noemen. Dat vind ik wel een leuke naam voor hem.'' Ik kijk mijn kleintje aan, maar hij slaapt.
from Abrikoosje on 06/22/2016 07:25 PMLiz
Als we klaar zijn word ik naar een andere kamer gebracht waar ik even kan bijkomen. En dat heb ik ook wel nodig. Ik doe mijn ogen dicht en val in slaap.
from Abrikoosje on 06/22/2016 07:22 PMLiz
Als het eindelijk klaar is word die naar me toe gereden en kijk ik hem aan. ''Hee lieverd, hier ben je dan.'' Ik ga weer liggen en kijk naar Djennah. Ik glimlach naar haar en dan vallen mijn ogen dicht.
Re: ORPG met abrikoosje
from Abrikoosje on 06/22/2016 07:16 PMLiz
Als Djennah naast me mag zitten met een pak houd ik haar hand vast omdat ik super bang ben wat er nu allemaal gaat komen. Als de dokter mijn benen en mijn bovenlijf vast maakt aan de tafel gaan ze beginnen. Ik bijt op mijn tanden en knijp mijn ogen dicht. Nog even en het is zo voorbij denk ik bij me zelf. Maar wat heb ik een pijn van dit allemaal.
Re: ORPG met Abrikoosje
from Abrikoosje on 06/22/2016 07:10 PMLiz
Als ik meegenomen wordt geeft Djennah me nog een kus en ga ik naar de ok kamer. Als de arst een naald in me prikt schrik ik van de prik omdat het pijn doet. Als ze allemaal dingen doen bij mij zit ik rustig mee te kijken en ik voel dat de pijn al weer minder wordt. Als ze zeggen dat ik wat ga voelen wordt ik helemaal gek in mijn hoofd omdat je meestal niks hoort te voelen. Ik lig in de kamer met een minder erge pijn en kijk naar het plafond. ''Wanneer gaan we beginnen?''
from Abrikoosje on 06/22/2016 07:00 PMLiz
Als Djennah de spullen pakt komt haar ex eraan om de kindjes mee te nemen. Ik word in de auto gezet en we rijden naar het ziekenhuis. Als we daar eenmaal zijn word ik meteen geholpen en word ik in een kamer gelegd waar meteen een dokter komt. ''Een keizersnee?'' zeg ik met betraande ogen. Ik ga weer liggen en de pijn wil maar niet ophouden. Ik word even onderzocht en dan gaan ze weer weg. Ik kan hier zo slecht tegen, de pijn wil maar niet ophouden. Ik probeer rustig in en uit te ademen maar het lukt niet.
from Abrikoosje on 06/22/2016 06:47 PMLiz
Als ik en Djennah liggen hoort ze opeens 1 van haar kindjes huilen. Ze gaat er heen en ze komt even later weer terug met Trylano. Als ik naar het kindje kijk wil ik eigenlijk ook wel een jongen hebben. Ik bedenk wat voor naam ik kan bedenken voor een jongen en een meisje. Het is altijd een moeilijke keuze. Opeens doet mijn buik super veel pijn. Ik schiet voorover en krijs van de pijn. Ik ga op mijn knieeen zitten en schreeuw tegen Djennah dat we naar het ziekenhuis moeten. Ik probeer overeind te komen maar dat lukt niet omdat mijn buik zoveel pijn doet. Ik ga weer op mijn knieeen liggen en kijk Djennah aan of ze nog wat gaat doen.
from Abrikoosje on 06/20/2016 01:36 PMLiz
Ik ga zitten op de bank maar even later kan ik ook meteen weer opstaan. Ik ga liggen en Djennah doet wat gell op mijn buik. ''Ik wou morgen sowieso naar het ziekenhuis toe, maar wil je dan wel mee? Ik durf namelijk niet alleen en straks gaat het allemaal mis. Ik weet niet zoveel van baby's en dat soort dingen.'' Als Djennah klaar is ga ik weer staan en ga op de bank zitten. Ik pak mijn mobiel er bij en zet wat in mijn agenda. Morgen naar het ziekenhuis. Ik sla het bericht op zodat ik het niet meer vergeet. Ik stop mijn mobiel weer weg en ga naar boven toe om even op bed te liggen. Zoo wat ben ik moe en ik heb vandaag niet eens zoveel gedaan als ik dacht.
Re: Waarschuwingen en Time-Out's.
from Abrikoosje on 06/19/2016 12:48 PMIk snap wel dat er een time-out is gegeven maar waarom komt ze nu niet meer online dan? Ik heb alleen begrepen dat ze super deperessief was en dat ze daarom niet meer online komt.