Search for posts by TattooedHeart.
First Page | « | 1 ... 6 | 7 | 8 | 9 | » | Last
Search found 86 matches:
Re: Idee: Foto's van anderen liken
from TattooedHeart. on 05/20/2015 08:11 PMIk las likken
Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.
Re: Ik ga het er gewoon uitgooien..
from TattooedHeart. on 05/20/2015 07:17 PMJa haha ongesteld zijn is inderdaad raar, maar ik weet nu dat ik dus ook heel onregelmatig ongesteld kan worden. Want ik maakte me vooral daarom zorgen. Ik was altijd goed op tijd en nu niet meer. Maar ik denk dat het kwam door de stress en angst, want ik denk dat dat ook wel een grote rol speelt daarin.
from TattooedHeart. on 05/20/2015 07:06 PMIk ben ongesteld geworden mensen. Ik ben dus niet zwanger, gelukkig. Toch bedankt voor jullie reacties en om me te helpen. Ik werd er een beetje door gerustgesteld. Ik wist wel dat ik niet zwanger kon zijn, maar dacht toch ergens in m'n achterhoofd dat het wel kon omdat ik nog steeds niet ongesteld geworden was. Gelukkig ben ik het nu wel.
from TattooedHeart. on 05/18/2015 06:00 PMVoor Quarintox: Ja, ik hoop echt dat ik niet zwnager ben. M'n hele leven kan zomaar ineens veranderen. Ik ben zelf nog een kind om het zo maar te zeggen. En m'n ouders zouden me vermoorden denk ik. Ze heeft het altijd zo gezegd als ik zwanger ben, dat ze me uit huis zet. Ja dat zei hij ook. Hij zei dat hij me altijd even graag zal zien enzo en dat we er samen wel doorheen komen, en daar haal ik ook heel wat steun uit eigenlijk.
Voor Season: Ja, ik vind het maar normaal dat ik hem ook vertel wat er aan de hand is, we zijn tenslotte met twee die er verantwoordelijk zouden zijn. Ja, het is heel lief van hem, dat vind ik ook. (:
Voor KatnissEverlark: Ik hoop het ook.
from TattooedHeart. on 05/18/2015 05:51 PMJa, ik heb het ook zo duidelijk gemaakt aan m'n vriend. Als het zaterdag/zondag niet gebeurd, gaan we maandag om een test.
from TattooedHeart. on 05/18/2015 05:48 PMIk wacht nog tot dit weekend. Als ik dan nog steeds niet ongesteld ben geworden ga ik een test halen. En als ik zwanger ben kunnen er dan maatregelen getroffen worden.
from TattooedHeart. on 05/17/2015 10:21 PMJawel, ik las op het internet van wel. Ik dacht ook dat je alleen zwanger kon worden door seks te hebben, maar nu weet ik dat dus ook. Ik ga voor de zekerheid dus gewoon een test halen.
from TattooedHeart. on 05/17/2015 10:08 PMJa dat is waar. Ik wil wel weten of ik het al dan niet ben, maar ik bn eigenlijk echt heel bang voor het resultaat. En ik wil daarom eigenlijk geen test doen. Ik weet niet, ik ben echt bang. M'n wereld kan gewoon helemaal gelijk instorten.
from TattooedHeart. on 05/17/2015 10:05 PMIk denk eigenlijk niet dat er iets kan binnengekomen zijn, want we zijn altijd voorzichtig geweest eigenlijk gewoon. Maar toch ik begin echt te twijfelen omdat ik nog steeds niet ongesteld geworden ben.
from TattooedHeart. on 05/17/2015 09:36 PMIk hoop echt dat het daardoor komt. Bedankt voor je lieve reacties trouwens.