Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 78 | 79 | 80 | 81 | 82 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG[][]WD
from walkingdead on 04/03/2019 10:42 PMSem
"Dat kan ook goed idee.." Ik nam een flinke pof van de joint en wreef kort in mijn ogen." Komt Cara ook?" Vroeg ik toen "ik fix vanavond wel wat drugs om te slikken" zei ik tegen hem terwijl ons zusje de parkeer plaats opkwam." Weet ze dat je vanavond gaat feesten?" Vroeg ik aangezien ik wist dat Mel geen feestbeest was.. Alleen als ze miserabel is drinkt ze.
from walkingdead on 04/03/2019 10:26 PMMelinda
Als Sem vraagt of ik hem kan helpen rol ik mijn ogen." Fine maar dan wil ik het panthouse voor een week" zei ik als offer." Eh no" zei hij toen "misschien alleen overdag.. Want ik en Jonesy hebben plannen voor een feest." Ik rolde mijn ogen "dan geen deal vraag maar aan dat feest van je of die je kan helpen." Ik liep met Kathy naar de tafel waar Ben zat met Alex.
Sem
"Mel!" Ik zuchtte en keek haar na "hoe de fuck krijg ik dit binnen een dag af zonder een 1 te krijgen." Zei ik tegen mezelf terwijl ik de aula verliet na 3 uur lang gezeten te hebben op school. Kwam ik Jonesy tegen in de parkinglot ik liep met Sally en mijn helm op hem af "can you tell your girlfriend that she needs to help me with my homework?" Zei ik zuchtend.
from walkingdead on 04/03/2019 07:20 AMMelinda
"Wat van wie?" Zei ik fronsend "dat doet er niet toe maar ik ga een tijdje de stad uit." Ik schudde mijn hoofd "Kathy je kan niet weg rennen van je problemen" zei ik tegen haae terwijl ik haar handen vastnam." Je begrijpt het niet ik ben waarschijnlijk zwanger van Jack mijn cofin vermoord me als ze weten dat ik een kind draag van een Santos wizard." Zei ze in paniek Kathy was misschien niet de aller beste vriendin maar niemand wilde verstoten worden uit zijn of haar cofin.. Ik dacht kort aan Cara die alleen ons had." Laten we naar de aula gaan en na school naar mijn huis gaan oke... We vinden wel wat" we liepen samen naar de aula terwijl we in de rij gingen staan voor een burger.
Sem
Ala ik Thorston hoor rol ik kort mijn ogen ik kende mijn zusje hij werd waarschijnlijk een thank you next. Als ik Mel zie loop ik op haar af "Hey Mel zou je me kunnen helpen met huiswerk ik betaal je." Zei ik met een grijnsje.
from walkingdead on 04/02/2019 10:04 PMSem
Ik liep met Jack over de gang terwijl meneer Saltzman op me af kwam gelopen." Terug van de dood Sem.. Mooi nu kan je al je onvoldoendes ophalen" hij duwde een stapel toetsen in mijn handen "morgen ingeleverd en geen half werk graag." Ik kon niet eens en woord uitbrengen en keek meneer Saltzman na "jezus wie gaat me hiermee helpen?" Zei ik tegen Jack "jij zelf" we liepen de kantine binnen en zagen Jonesy en de rest aan onze gebruikelijke tafel zitten "waar is Melinda?" Vroeg ik Jonesy.
Melinda
Ik leverde mijn toetsen in bij meneer Saltzman en liep vervolgens de gang op." Mel" ik keek op en zag Kathy staan "o hey Kath" zei ik terwijl ze wat bezorgd leek ze nam mijn pols vast en trok me het concerge hok in "ik ben volgens mij zwanger."
from walkingdead on 04/02/2019 09:30 PMMelinda
'Niet dat het met wat intresseerd maar je bent al een jaar niet op school geweest.' Merkte John op terwijl we economie hadden en ik toevallig naast hem zat 'jep was op bezoek bij familie in Rusland.' Zei ik terwijl ik hem nu aankeek en hij wat gespierder was geworden.. knapper zelfs.'Hoe is Jane en de schaakclub?' Vroeg ik terwijl ik hem mijn gum gaf om wat te verbeteren 'Jane is van school gewisseld en de schaakclub is disbanned aangezien we allemaal zijn veranderd.. er is bijna geen onderscheid meer dankzij jou siblings die terug getrokken zijn van de sociale ladder of beter gezegd hun tronen.' Ik zuchtte zacht John was een deel van de oude Mel maar die was er niet meer de bel ging af 'ik zie je nogwel.'
Sem
'En toen heb ik Rosira geneukt in de mac' zei Russ tegen ons Russ was een teamgenoot van ons een echte grote jongen met veel praatjes. Ik spoot mezelf onder met mijn waterfles 'Rosira werkt bij de mac donalds en iedereen heeft er al gehad Russ.'Zei Jack terwijl Ben binnen kwam lopen met zijn voetbal tas.. ja dat was ook nieuw Ben die voetbalde inplaats van het extra vriendje te spelen van Melinda.'Hoe gaat het in love land Ben?' Vroeg ik grijnzend hij keek me aan 'ik ben geen gay hoor het was gewoon een dingetje.'Zei hij verlegen terwijl ik in de lach schoot 'was je de gever of nemer?' Zei Russ met een lachje 'guys stop it's not funny.. en ik nam Alex natuurlijk.. ik ben toch niet de vrouwelijke of zie ik er wel zo uit?' Hij voelde even aan zijn lange haar terwijl Jack en Russ in de lach schoten maar mijn gedachte's ergens anders waren.
from walkingdead on 04/02/2019 08:41 PMSem
Als hij dat zegt kijk ik hem ijskoud aan 'een gedicht niks bijzonders.. ik ben moe zie je morgen wel weer op school.' Zei ik geirriteerd voor geen reden ik liep naar mijn kamer en sloot mezelf op.. ik voelde me kut tegenover Cara en iedereen. Ik wilde niet zelfzuchtig lijken en haar laten denken dat ik haar leuk vond wanneer het mij uitkwam.
Melinda
Als ze dat alleemaal zegt schud ik mijn hoofd 'Sem loves you more than the world.' Zei ik tegen haar 'he gets very jealos all the time when you have a new boyfriend or whatever.. but i think that being jealos is a sign of someone that's likes you allot.' Zei ik terwijl ik dacht aan Jonesy die jaloers was dat Ben de dance met me deed voor de modellen competitie.' When a person is trying to love someone it takes time Caar.' Ik dacht aan Jonesy die zo lang op me had gewacht ik moest eerst helemaal accepteren dat hij nooit een normaal mens zou zijn.. dat we broer en zus waren geworden er komt van alles bijkijken als je verliefd op iemand word.
from walkingdead on 04/02/2019 08:05 PMMelinda
Ik fronste als Sem zo doet en Cara bijna moest huilen ik legde de fles neer en ging naast haar zitten.'You alright?' Vroeg ik terwijl ik mijn arm om haar heen sloeg en ik er alleen had zien huilen toen Sem dood viel. Sem en zij waren onafscheidelijk dus vond ik het vreemd dat ze nog niks hadden ze wisten van mij en Jonesy.. dus waarom niet?
Sem
Ik schonk mezelf een glas water in en schudde mijn hoofd als Jonesy me wat vroeg.'Ik ben oké ' zei ik tegen hem 'morgen weer een dag.. weer school, drugs, feest en laat maar komen dezelfde routine' zei ik verveelt tegen hem 'en nog steeds een alfa zonder een pact.. behalve een beta die spoorloos is en nu dus ook mijn ex.'
from walkingdead on 04/02/2019 07:49 PMSem
Als ze terug valt slik ik en trek ik ook terug." Sorry" zei ik toen tegen haar "wijn?" Vroeg ik toen terwijl ik 2 glazen inschonk. En we het niet echt over Ginie hadden gehad.. Wat ik voor Ginie voelde was iets anders dan echte gevoelens hebben voor iemand." Ik ben ook niet echt sirieus te nemen na wat ik gedaan heb," zei ik zuchtend.
Melinda
Ik kwam de wijnkelder binnen in mijn badjas ik was namelijk net klaar met neuken en kon wel een borrel gebruiken. Als ik Sem en Cara zie in dat stomme tentje die Sem zo graag wilde om de koning te spelen kijk ik de 2 aan." Mijn cadeau brengt wel heel veel bij jullie naar boven" zei ik met een lachje "Sem mag ik die rose van jou?" Hij nam zuchtend een hap adem en kwam overeind "natuurlijk." Hij gaf me de fles en verliet de wijnkelder.
from walkingdead on 04/02/2019 07:18 PMSem
Als dat zegt grijns ik ´ik vind het leuk als je jaloers of bezorgd bent.´ Zei ik zacht tegen haar ´want dat ben je ook alleen over mij´ ik draaide mijn gezicht naar haar toe.´ Wist je nog toen we 7 waren en je me keihard afwees toen ik je vroeg of je met me wilde´ zei ik met een lachje ´ik had al je poppen kapot gemaakt en een week niet tegen je gepraat.. wauw dat waren goeie tijden.´ Ik ging rechter zitten en was nu dicht bij haar gezicht ´ik wilde gewoon zien hoeveel je echt voor me gevallen bent.´
from walkingdead on 04/02/2019 01:13 PMMelinda
Als hij dat zegt glimlach ik zwak ik boog me naar voren en drukte mijn lippen zachtjes tegen de zijn." Can't wait" ik glee vervolgens naar onder en kuste zijn nek tedee vervolgens planfe ik zijn borstkast vol met zuigzoenen "you are mine now."
Sem
Ik grinnikte en stak haar mijn joint toe." Wanneer was de laatste keer dat we samen een blunt hebben gerookt?" Zei ik grijnzend terwijl ik me naar achterliet vallen.

Reply