Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 78 | 79 | 80 | 81 | 82 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 04/03/2019 10:51 PMJonesy
Ik nam de joint terug en nam een hijs. 'Cara komt als het goed is.' zei ik en gooide de joint op de grond en trapte hem uit als er bijna niets meer vanaf te roken viel. Als Melinda de parking op kwam lopen keek ik kort naar Sem. 'Weet niet meer of ik het haar verteld heb, maar komt ze snel genoeg achter.'zei ik tegen hem en stak mijn hand uit naar Melinda en nam die vast als ze bij ons kwam staan. 'Babe, je hebt vast gehoord van het feest in het Penthouse. Kom je ook of laat je me alleen feesten?' vroeg ik haar en drukte een kus tegen haar lippen.
Cara
Ik stopte even met routine en bekeek de andere hoe ze het doen. Als ik vanaf het veld naar de parking keek zag ik mijn siblings staan. Ik zuchtte kort en herpakte me weer. 'Goed dames, dit begint erop te lijken.' zei ik. Wanneer ze klaar waren liet ik ze hun flikflaks en handstanden allemaal oefenen.
from LostSouls on 04/03/2019 10:37 PMJonesy
Ik stond tegen mijn Volvo aan te smoken en nam een diepe hijs van mijn joint als Sem aan komt gelopen. Ik lachte. 'Nee, dan heb ik minder tijd met haar omdat jij niet optijd aan je opdracht bent begonnen om de docent vragen te kunnen stellen.' zei ik tegen hem en haalde een keer diep adem. 'Je kan mijn werk voor deze keer overnemen. Verander de antwoorden wel ietsje, anders hebben ze het door.'zei ik tegen hem en gaf hem de joint. 'Heb je alles geregeld voor het feest? Ik hoef alleen nog de drank in te slaan en dan ben ik klaar met mijn deel.'
Cara
Na de lessen was het tijd voor het cheerteam. We liepen buiten het veld op. Het was gelukkig goed weer. Het voetbalteam was er gelukkig niet dus we hadden een heel veld voor ons zelf. 'Oké dames, de routine vanaf het begin.' zei ik terwijl ik de radio aanzette en in formatie ging staan.
from LostSouls on 04/03/2019 04:55 PMCara
Als Sem de tafel verliet voelde het eerder als een opluchting. Er hing zo een heftige spanning tussen ons in en ik denk dat de rest het ook merkte. 'Alles oké?' vroeg Thorsten. Ik glimlachte en keek hem aan. 'Ja, ik bedenk me net dat ik te laat ga komen voor mijn les als ik nu niet ga. Ik moet helemaal aan de andere kant zijn.' zei ik tegen hem en kwam overeind. 'Ik zie je nog.'zei ik en liep vervolgens richting het lokaal waar zometeen de les zou beginnen.
Jonesy
Ik keek Sem na en merkte aan hem dat hij geïrriteerd was dat Thorsten met Cara bezig was. Eigen schuld, dan had hij zijn gevoelens maar moeten uiten. Ik lachte wat met Sophie die bezig was over Alex zijn avontuur in het winkelcentrum. Ik keek Cara na als ze weg liep en zag verderop Melinda staan met Kathy en Sem. Mijn mooie meid.
from LostSouls on 04/02/2019 10:25 PMJonesy
Als niet snel daarna ook de rest aan komt gewandeld glimlachte ik. 'Geen idee, ze zal zo wel hier zijn. Ze had zo net economie.'zei ik tegen hem en keek vervolgens naar Thorsten die druk bezig was met Cara te amuseren. Thorsten was geen verkeerde jongen. Hij was recht voor zijn raap waardoor hij misschien dingen zei die hij misschien beter voor zich kon houden, maar hij was wel eerlijk. Hij was ook wel respectvol naar vrouwen toe, dus zo heel erg zou ik het niet vinden als die twee wat zouden doen.
Cara
Ik glimlachte als Thorsten naast me kwam zitten. 'Dus, fijne kerst gehad?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Het eten was heerlijk. Het vrienden gezelschap was leuk. Jammer dat je er niet was.'zei ik tegen hem met een glimlach. 'Ja, helaas moest ik mijn ouders bezoeken in Oregon.' zei hij. 'Ik denk dat het bij jullie gezellig was. Het enige wat ik kreeg was een muffige trui en een kip die over de datum bleek te zijn.' zei hij terwijl hij een slok nam van zijn bloodbag. Ik grinnikte. 'Niet dat je familie er dood van gaat.' zei ik met een lachje. Kort keek ik naar Sem, maar voelde me al weer rot dus besloot dat niet meer te doen tenzij het echt nodig was.
from LostSouls on 04/02/2019 09:53 PMCara
Ik sloeg mijn kluisje dicht en paradeerde met mijn hakken door de school hallen. 'Hey Car.' hoorde ik achter me en keek naar Sophie die me bijbeende. 'Hey.'zei ik. 'Het is fijn om te zien dat het beter met je gaat nu Sem terug is.' zei ze. Ik glimlachte gewoon alsof er niets aan de hand was. 'Het is moeilijk als je broer dood gaat, maar hij is terug dus weet niet wat er nog over te zeggen.' zei ik schouder ophalend en ging in de aula zitten aan het raam. Ik sloeg een grimoire open van een andere bloedlijn heksen en probeerde iedere dag weet wat te leren. Het hield mijn gedachtes bezig met andere dingen dan de 100.938.273e teleurstelling van Sem.
Jonesy
Ik nam nog een diepe hijs van de joint en gaf deze vervolgens door aan Thorsten. 'Pik, wanneer ga je weer eens een goed feest geven?' vroeg hij me. Ik grijnsde. 'Kunnen we doen, moet wel even de sleutel vragen. Het is niet mijn week van het Penthouse, maar ik denk niet dat Sem een probleem vormt.' zei ik. 'Aight. Vergeet je zusje niet uit te nodigen.' We liepen naar binnen in de aula waar we Cara al zagen zitten en we gingen bij haar zitten. De volgende les duurde nog even.
from LostSouls on 04/02/2019 08:48 PMCara
Ik schudde mijn hoofd. 'Als hij echt van me houdt hoeft hij dat alleen maar te zeggen. Ik ben geen gevoelloze pop waarmee hij kan spelen op momenten dat hij het wel voelt en me kan laten liggen wanneer hij het niet voelt.'zei ik en keek naar mijn jurk. 'Don't even know why I bothered dressing up tonight.'zei ik en kwam overeind. 'Ik ga naar bed, morgen eerste uur les.' zei ik tegen Melinda en zuchtte. 'Bedankt, voor dit praatje. Ik ben niet altijd een goede zus geweest voor je, maar dat betekend niet dat ik niet om je geef.' zei ik nog met een zwakke glimlach. Ik droogde mijn wangen en liep de kelder uit naar mijn kamer.
Jonesy
Ik keek hem na en zuchtte. Ik nam nog vanalles te eten voor boven met Mel te eten en liep weer terug. Ik zag Cara lopen met behuilde ogen. 'You okay?'vroeg ik haar. 'Ja, prima. Tot morgen.' zei ze alleen waarna ze snel doorliep. Die twee... just admit you're in love already.
from LostSouls on 04/02/2019 08:11 PMCara
Ik keek naar Melinda en veegde mijn tranen van mijn wangen. 'He... I can't be around him and I can't live without him.' zei ik en zuchtte terwijl ik nu echt hardop begon te huilen. Ik legde mijn hoofd tegen haar schouder tot ik weer kon praten. 'Hij weet dat ik van hem hou en hij blijft dingen doen waardoor ik hoop krijg. Ik weet dat hij niet zo van mij houdt zoals ik van hem, maar for god sake! Doe dan niet dit soort dingen. He hurts me over and over again.'
Jonesy
'Maak je niet druk over je Beta en dat waardeloze geval dat zich Kenzo noemt. Ik zit erachteraan.' zei ik tegen hem en leunde tegen de muur. 'Wat was je cadeau voor Cara eigenlijk? Ze is er nog niet over komen opscheppen.' zei ik en zag aan hem dat er iets toch niet helemaal lekker zat.
from LostSouls on 04/02/2019 07:58 PMCara
Als hij terug valt en niet doorzet voelde ik de teleurstelling. Mijn gevoel zat weer verkeerd blijkbaar. Ik dacht dat het dit keer anders zou zijn. 'Het probleem zit hem niet in dat jij niet serieus genomen wordt. Het probleem is dat jij dingen zelf niet serieus neemt.' Als Melinda de kelder in kwam haalde ik diep adem en negeerde haar verder. Ik voelde me rot nu. Als Sem haar de fles geeft en de kelder uitloopt, zuchtte ik en voelde ik tranen opwellen. 'Ik had het kunnen weten.'zei ik terwijl ik overeind kwam.
Jonesy
Ik was net onderweg naar de keuken als ik op de gang Sem tegen kwam. 'Alles oké? Je kijkt niet blij.' zei ik tegen hem en fronste. Blijkbaar was er iets voorgevallen want hij was daarstraks nog zo vrolijk als een kip dat net een ei had gelegd.
from LostSouls on 04/02/2019 07:37 PMCara
Ik gniffelde als hij over vroeger begon. Op dat moment in mijn leven vond ik jongens totaal niet interessant. Ik vond kussen vies en wou alleen maar vriendjes als ik later groot was. Ik beet op mijn lip als hij dichterbij kwam en voelde mijn hartslag versnellen. The usual effect wanneer ik hem een kamer binnen zag lopen. Ik keek naar zijn lippen en haalde diep adem. Wat ik nu ging zeggen kon alles verpesten, maar het was echt pure zelfbescherming. 'Don't do this. Not if you're not serious with me. You know how I feel and you've hurt me once by telling me you loved another. Please don't hurt me again.' zei ik tegen hem en keek in zijn ogen en vervolgens nog een keer naar die verrukkelijke lippen van hem.
from LostSouls on 04/02/2019 06:10 PMCara
Ik grijnsde en nam de joint aan. Ik nam er een diepe hijs van en blies een dikke wolk uit. Ik gaf de joint weer terug. 'Heeeel lang geleden.' zei ik grinnikend en deed mijn jurk wat beter. 'Het was lief dat je de rest hebt uitgenodigd. Als had ik Kathy liever in de goot laten liggen maar goed. Ze is Mel haar vriendin nu.'
Jonesy
Ik beet op mijn lip wanneer ze overal zuigzoenen plaatste. De lippenstift bleef ook goed achter en ik kwam op een punt waar ik me afvroeg of ik dit de eerste 3 dagen wel eraf ging krijgen. Ik liet mijn hand door Mel haar haar strelen en merkte dat sommige plekjes waar ze kusten toch al wat bij me opwekte.