Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  79  |  80  |  81  |  82  |  83  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/02/2019 12:02 AM

Melinda

Ik schoot in de lach bij zijn opmerking maar zoende al snel weer met hem 'oef wat heb jij lekkere lippen.' Zei ik grijnzend terwijl ik zacht op zijn onderlip beet 'i love you to' ik draaide hem op zijn rug en ging op zijn middel zitten 'dus jij en ik naar een onbewoond eiland waar we geile dingen gaan doen op het strand?' Zei ik glimlachend terwijl ik zijn bloesknoopjes open maakte. 

Sem

Ik horde Cara en zat helemaal achterin in een tentje die best wel groot was maar als kinderen gebruikte om in te spelen.'Kom nou gewoon' zei ik tegen haar terwijl ik een fles rode wijn had gepakt uit een van de wijncellars.  Dit was de plek waar we verstoppetje speelde toen we jong waren en ook de eerste keer dat we seks hadden.  Ik wilde haar vertellen dat ik van haar hield maar niet op de broederlijke mannier.. ik was verliefd op Cara en dat kon ik nu accepteren.  Ik stak een joint op en nam een flinke hees om in de mood te komen.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/01/2019 11:48 PM

Sem
Als Jonesy me overtrefd met een helm en een jas om mijn dood herdenken lach ik.' Is het raar dat ik je nu wil omleggen voor deze verschrikkelijke maar toch coole jas' ik schudde mijn hoofd diep onder de indruk. Als ik Cara's extra vagante tas zie met een bundel geld rol ik mijn ogen 'nog steeds heb ik de beste cadeau's.' 

Melinda
Ik was nog even Sem's bril en Cara's jurk aan het bewonderen maar kwam toen toch bij Jonesy cadeau. Als ik zie dat het een prachtige ketting is met bijpassende oorbellen glimlach ik 'you knew i loved it.'  Zei ik met een glimlachje terwijl ik bij de evenlop kwam met een reis voor 2 na keuze 'dat word dan echt wel hawaii of brazilie.' Zei ik 'thx babe' ik drukte een zoen tegen zijn lippen terwijl we nog nooit zo hecht waren geweest. Het was een fijne avond geweest ik liet me uitgeput op bed vallen 'wat een dag.' Al die dure cadeau's van mijn siblings waren geweldig.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/01/2019 11:34 PM

Sem
Als Cara me een sleutel geeft naar een nieuw wijfje grijns ik 'die ga ik zo even bekijken een maitresse kan er toch wel bij?' Het laatste zei ik mompelend om Sally niet te beledigen.'Thx Cara voor het introduceren van een nieuw wijf waar ik iets mee kan'zei ik ironische 'nee geintje.. nu is het mijn buurt.'Ik kwam overeind en kwam terug met een bril van tommy hillfiger voor Melinda 'that's because you a nerd and defintley blind for dating him.' Zei ik wenkend naar Jonesy met een lachje ze rolde haar ogen 'bedankt voor dit wonderlijke cadeau Sem.' Ik graaide in de tas voor Jonesy's cadeau en gooide een blok met 15 gram aan wiet op zijn schoot 'dat is omdat ik je stach eergister in mijn eentje heb opgemaakt and i don't want you to kill me.' Zei ik met een lachje terwijl het volgende cadeau voor Cara was het was een stom papiertje met daar op - ga naar de kelder niet nu maar straks als hun weg zijn -  Ik schoof die in haar inkijk 'dit is omdat ik heel veel van je hou een gedicht over hoeveel je broer van je houd.'Zei ik met een knipoog terwijl ik me omdraaide naar Jonesy 'your turn.' 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/01/2019 11:12 PM

Sem
'Jullie dinner was geweldig' zei Alex nog terwijl ik glimlachte 'thx all organized by me.'Hij glimlachte nog even terwijl ik de deur sloot en me omdraaide naar mijn familie die al hun cadeau's onder de boom hadden neergelegd. De haard was aan terwijl iedereen ging zitten 'dus wie begint?' Melinda stak haar hand op

Melinda
'Ik ben niet echt goed in cadeau's kopen dus heb ik iets samengesteld voor jullie alle.' Ik gaf Sem, Cara en Jonesy hun cadeau's terwijl ze het uitpakte 'it's a photobook with all or childhood pictures together..' Zei ik wat verlegen 'Jessica!' Zei Sem ineens 'mijn ex motor.' Zei hij terwijl hij de foto liet zien met zijn eerste kindermotor 'wow deze foto's heb ik heel lang niet gezien ze zijn zo vredig en onschuldig.' 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/01/2019 10:55 PM

Sem

Alles was netjes klaargezet terwijl iedereen aan tafel kwam zitten.' Voordat we beginnen even bidden allemaal behalve Jonesy want hij is een duivelsaanbidder' zei ik met een knipoog 'nee geintje fuck the religion shit let's eat.' Ik keek naar Cara die me nu pas opviel omdat ik te druk bezig was met alles ordenen.. Ze zag er lekker geil uit. ' Well zoals jullie weten zijn ik en mijn familie vrij luxe als het gaat om de feestdagen ik hees mijn champagne glas in de lucht 'op de Lincolns.'

Melinda

Iedereen was gaan zitten terwijl ik mijn ogen niet af kon houden van Jonesy. Ik hees mijn champagne glas in de lucht terwijl Ben, Jack, Kathy, Alex en Sophie deden ons na 'op de Lincolns.' We begonnen met drinken terwijl iedereen begon te eten Sem had alle close friends uitgenodigd vorig jaar was het toch echt wel de hele school geweest.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/01/2019 06:35 PM

Sem
Als ze dat zegt glimlach ik "ik hou echt van je." Zei ik glimlachend terwijl ik overeind kwam." Zie je later little witch" ik verliet de zaal en was onderweg om cadeautjes te halen.. Nou cadeautjes ik was slecht met cadsautjes dus zal het misschien een speech zijn van hoeveel ik van ze hield. 

Melinda
Sem had onze hele vriendengroep uitgenodigd.. Nou onze aparte vriendengroep maar die bleven alleen tot dat de dinner was afgelopen. Ik had mijn haren gedaan een rode lippenstick opgesmeerd en liep voor het eerst op stiletto's naar de zaal waar ik Ben en Alex zag "you look amazing sweety." Zei Alex "thanks" zei ik glimlachend ik zag mijn broer in een smoking en een leuk strikje de maids opdrachten geven." Nee daar zit Jack en Kathy zit naast Mel!" Ik grinnikte en wachte totdat Jonesy de zaal binnenkwam.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/01/2019 09:15 AM

Sem
Ik grinnikte als ze dat zegt "sorry old habits." Ik nam een broodje en deed er ham en kaas op "dankje... Voor het terug halen van mij ik had niet zonder mijn familie kunnen leven in 1993" Zei ik met een knipoog.. Terwijl ik kort aan tante Emilia dacht die niet terug wilde komen ik had geen idee waarom. Ik keek naar mijn iphone en zag allemaal meldingen van Alex, Kathy en al mijn Menselijke vrienden die zich zorgen maakte. Ik miste school en was ook ready om na de vakantie terug te gaan.. Ik was gewoon bijna een maand dood lijkt er op dat het supernaturel leventje nog niet voorbij is "nog iets nieuws te melden over school, ik horde van Jack dat Alex en Ben gaan nooit verwacht dat hij gay is." Over Ben gesproken was hij gewoon niet als Melinda.. Gewoon ook een pion in de supernaturel wereld die niks kan en alles over zich heen laat lopen? Ik bedoel his so called brother was trying to kill me. 

Melinda
Op zolder zocht ik al onze jeugdfoto's uit.. Toen was iedereen heel hecht met elkaar en maakte het niet uit dat ik een mens ben. Ik kwam foto's tegen van mij en Sem op zijn baby motor toen hij 3 was ik was de enige die Sem en Jonesy als baby's had gezien tot aan nu. Ik was namelijk 8 toen ik geadopteerd werd i was like the older sister to them. Ik bladderde door en zag een foto van Cara die ergens uit was geknipt ik fronste "ze was misschien 7 daar.. Waar kwam ze ook alweer vandaan het klooster toch?" Ik schudde mijn hoofd maar legde de foto wel op het stapeltje voor in het familie plakboek. Als ik een hele lieve foto tegen kom met Jonesy op mijn schoot toen hij nog 6 en een half was glimlach ik "he was so cutee." Ik glimlachte en stopte de foto in mijn achterzak terwijl ik eindelijk de juiste foto tegenkwam voor op de voorgrond "de familie foto toen we voor het eerst met zijn vieren naar school gingen.. Jeetje Sem met zijn gebroken tanden door het vechten en Cara die arrogant haar armen overelkaar heen had geslagen.." Als ik merk dat ik tegen mezelf praat lach ik.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 04/01/2019 12:00 AM

Sem
Ik glimlachte als iedereen instemd als Jonesy iets tegen Melinda zegt en ik het versta trek ik een vies gezicht." Ik kon dat horen ja hallo wolf hearing!" Riep ik Jonesy na "god wat zijn jullie vies." Melinda grinnikte en hield haar schouders op terwijl ze zaal ook verliet "ik moet gaan bestellen hoop dat ze binnen 6 uur kunnen leveren!" Zei ze terwijl ik alleen achterbleef met Cara." Wat zie jij er heet uit in mijn bloes" zei ik glimlachend tegen Cara terwijl ik tegenover haar ging zitten "mag ik weten wat je me gaat geven?" Vroeg ik nieuwsgierig.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/31/2019 11:44 PM

Sem
Als mijn familie blij is om me te zien. Voel ik hoe gelukkig ik hier ben ondanks dat ik geadopteerd ben." Natuurlijk ben ik het echt.. Ik kan Sally toch niet achterlaten met kerst" zei ik terwijl Melinda me een duw gaf als Cara naar beneden komt in mijn blouse en een lekker slipje die ik naar beneden wil trekken... Voel ik mijn errectie die ik negeerde." Kleren het is hier geen 23 graden" zei ik tegen ze met een grijn." Rond 8 uur moeten jullie allemaal met een cadeau voor elke sibling rond de kerst boom zitten.. Want ik Sem Lincoln vind dat we wat meer met elkaar mogen binden." Ik keek naar mijn 2 zussen die niet lekker lagen met elkaar en beet op mijn onderlip.

Melinda
Als hij dat zegt frons ik.. Ik had er nooit zo over nagedacht. Ik keek kort naar Cara nietwetend of ze me nog haten. Ik zuchte toen zacht "fine maar dan moet jij zorgen dat er vanavond warme chocomelk is." Zei ik tegen Sem "prima.. Nog meer reqeusts?" Vroeg hij aan ons terwijl ik niet wist waar het vandaan kwam vroeger had hij niets om ons gegeven of we waren uit met kerst.. Of Sem, Cara en Jonesy Ergens wasted gaan in een club of ze waren gewoon weg met onze eigen leven meer.. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/31/2019 11:20 PM

Melinda
Ik zat aan tafel en het was 1ste kerst dag jammer dat Sem er niet bij kon zijn... Kerst was zijn lievelings seizoen terzijde dat hij niet zijn verjaardag kon vieren omdat het zijn sterfdag was. Ik keek op bij de ontblote borstkast van Jonesy die binnenkwam met een grijns op zijn gezicht. Ik spuugde mijn cornflakes bijna uit en keek met ogen van hoe aantrekkelijk ik hem wel niet vind. 

Sem
"IIt's the most wonderful time of the year.. Cuz Sem is back." Ik liep de eetzaal binnen terwijl ik Jonesy half naakt zag Melinda met wat melk die langs haar mond glee en het een bende hier was." Jonesy trek een shirt aan en Melinda.. Kijk niet zo naar mijn broer that's gross" Mel schoot overeind "Sem!" ze rende in mijn armen terwijl ze nooit eerder zo blij was geweest om me te zien "ik stik." Zei ik lachend door haar armen rond mijn nek. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  79  |  80  |  81  |  82  |  83  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page