Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 79 | 80 | 81 | 82 | 83 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 04/02/2019 12:07 AMJonesy
Ik keek naar Melinda als ze me op mijn rug draait en legde mijn handen op haar heupen. Ik keek in haar ogen en grijnsde. 'I'll do everything that you desire on that island.'zei ik tegen haar en streelde langs haar arm terwijl ze mijn blouse open knoopte. Zij was echt de vrouw waar ik de rest van mijn lange leven mee wou delen.
Cara
Ik liep verder en grinnikte als ik zijn stem hoorde. Ik liep wat verder door en zag er een tentje staan. Een tent die me bekend voor kwam. 'Are you kidding me? Hebben we dat oude ding nog?' zei ik met een lachje. Ik kroop in de tent en zag Sem zitten. Ik keek naar hem en glimlachte. 'At least you brought wine.'zei ik met een grinnikje en keek in zijn geweldige sprekende ogen. Iedere keer wanneer ik dit deed werd ik opnieuw verliefd.
from LostSouls on 04/01/2019 11:54 PMJonesy
Ik glimlachte. Iedereen kon mijn cadeau's waarderen. Ik grijnsde en liep de kamer van Melinda binnen. 'Vertel mij wat. Het verbaasde me dat Cara Kathy niet over ons diner heen sleurde.'zei ik met een lachje en deed mijn vlinderdas los. Ik deed mijn jasje uit en keek naar Melinda die op bed lag. Ik liep naar haar toe en drukte een tedere lange zoen op haar lippen. 'Bedankt voor je cadeau.'zei ik met een glimlachje en streelde langs haar wang. 'Ik hou van je.'
Cara
Ik had mijn cadeau's weggelegd en keek nog een keer in de spiegel op mijn kamer voordat ik naar beneden liep. Ik las het briefje nogmaals. De kelder? Ik vroeg me af wat hij in de kelder had verscholen. Ik streek mijn jurk nog even goed glad en liep voorzichtig de trap af. 'Is this the gratitude for your ressurection? A musty old basement?'vroeg ik met een lachje terwijl ik geen idee had waar hij uithing.
from LostSouls on 04/01/2019 11:40 PMCara
Ik keek naar de cadeau's van Sem en grinnikte bij de wiet voor Jonesy. Dan vind ik dat ik het dit jaar nog aardig heb gedaan. Ik keek in Sem zijn ogen als hij een papiertje tussen mijn borsten duwt. 'Brothers don't do that either.' zei ik met een grinnikje en keek op het briefje. Ik zei niks over wat erop stond en duwde hem terug waar Sem het had geduwd. Ik keek op naar Jonesy die ons de cadeau's geeft. Als ik mijn cadeau uitpak en een prachtige Michael Kors tas tegenkom glunderde ik. 'Oh my god, Jones. I love it.' zei ik en maakte hem open. Als er ook nog een tegoed bon voor mijn favo winkel in zit grijnsde ik. 'You know me too well.'
Jonesy
Ik knikte naar Cara en was blij dat ze het leuk vond. Vervolgens gaf ik de cadeau's aan Sem. Komt goed uit met het cadeau wat je van Cara hebt gekregen.' zei ik tegen hem en keek hoe hij het openmaakte. Natuurlijk was ik blij als iedereen zijn of haar cadeau's leuk vond, maar ik hoopte nog wat extra op de positieve reactie van Melinda. Ik gaf haar de sieraden en de envelop met de reis naar keuze en beet op mijn lip terwijl ze het uitpakte.
from LostSouls on 04/01/2019 11:22 PMCara
Ik was alvast gaan zitten en sloeg een been over het ander. Ik had mijn glas wijn weer teruggeruild voor champagne en keek op als Sem terug kwam en we begonnen aan cadeau's. Ik keek naar Melinda als ze haar cadeau gaf. Ik dronk nog snel een slok en zette mijn glas vervolgens neer. Ik opende mijn cadeau en zag het fotobook wat me wel liet glimlachen. Ik keek erin en zag al die oude foto's weer terug. 'Een prachtig cadeau, thanks Mel.'zei ik en keek naar een foto van mij. Ik was uitgeknipt uit een totale foto en fronste. Ik zou haar dit later wel vragen. 'Zal ik nu dan maar gaan?' vroeg ik.
Jonesy
Ik haalde diep adem en keek op als Melinda ons het cadeau gaf. Ik keek naar het fotobook en glimlachte. Het was echt een mooi cadeau, waar ik natuurlijk nooit op zou zijn gekomen. Ik haalde diep adem en keek naar Melinda. 'Thanks, babe. Heel mooi.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. Als vervolgens Cara meldde dat zij haar cadeau's wou geven glimlachte ik. Van Cara verwachtte ik niet veel. Sem en ik waren ook niet sterk in cadeau's, maar Cara sloeg alles. 'Zoals jullie weten ben ik niet zo slim om zoiets moois in elkaar te steken, maar alsjeblieft.'zei ze. Ik nam mijn cadeau aan en maakte hem open. Bij mij kwam er een Rolex horloge uit, bij Melinda een prachtige jurk met echte Swarovski kristallen en bij Sem een sleutel met een strikje. 'Waarschijnlijk doe je je oude schatje niet weg, maar je hebt me deze zo vaak in bladen laten zien en er op zitten geilen.'zei ze en wenkte in de richting van de garage.
from LostSouls on 04/01/2019 11:01 PMJonesy
Ik rolde mijn ogen. 'Bite me, Sem.'zei ik grinnikend. Als we eindelijk konden eten nam ik een stuk kalkoen en dronk de rode wijn. Ik keek naar Melissa terwijl ik een hap nam en knipoogde naar haar. Ik zou bijna vergeten dat de hele tafel vol zat met mensen. Ik had alleen nog maar aandacht voor haar.
Cara
Ik was gaan zitten en keek kort naar Kathy. Echt blij dat ze er was, was ik niet. Toch had ik besloten er geen drama om te maken. Het was kerst nota bene. Ik nam een slok rode wijn en keek vervolgens kort naar Sem. Hij zag er echt verrukkelijk uit. Ik wist dat hij niet hetzelfde voelde dus probeerde ik hem ook niet teveel aandacht te besteden nu onze vrienden er waren. Ik keek naar Sophie en begon wat met haar te kletsen.
from LostSouls on 04/01/2019 10:09 PMJonesy
Ik keek nog even in de spiegel en trok het strikje recht. Ik zuchtte. Wij waren echt een dramatische familie. Normale families zaten gezellig met hun wollen sokken rond de kerstboom. Wij zaten in smokings en dramatisch mooie jurken. Ik ging nog een keer door mijn haar zodat het goed zat en liep vervolgens naar beneden waar er al vele van onze vrienden waren. Ik zag Melinda en stond even verstijfd. Ze zag er prachtig uit. Adembenemend. Ik kon niet wachten om vanavond die rode lippenstift te verneuken. 'Hey allemaal.' zei ik en zag dat eigenlijk iedereen er was behalve Cara. Haar kennende doet ze extra langzaam zodat ze een mooie aankomst heeft met alle aandacht op haar. Het arrogante krijg je er toch niet uit bij haar.
Cara
Ik stifte nog mijn lippen rood en had mijn haren gekruld. Het golfde over 1 schouder. Aan de andere kant was het gewoon wat slordig naar de andere kant geschoven. Ik deed mijn sierraden om en keek naar mezelf. Om over de tafel te leggen. Ik grijnsde en hoorde de drukte van beneden tot hierboven. Ik liep op mijn hoge stiletto's naar beneden via de grote trappen en zag onderaan Sem staan met de bediendes. Ik liep met een grijnsje langs hem en keek de eetzaal in. 'Sorry dat ik wat laat ben.' zei ik met een glimlach en nam meteen een glas champagne.
from LostSouls on 04/01/2019 12:48 PMCara
Ik glimlachte. 'Het was jou terug halen of zelf dood.' zei ik en nam nog een laatste hapje. Ik haalde een hand door mijn haar en keek met mijn armen over elkaar heen naar hem. 'Ik zou het niet echt weten. Na jou dood stond de tijd stil voor me. Ik heb op school niet echt opgelet op sociaal gebied.' zei ik en zuchtte. 'Kathy is uit de cheerleading squad gestapt... eindelijk.' zei ik nog. 'Meer kan ik je niet vertellen. Ik zat alleen maar in alle grimoires te kijken.' zei ik.
Jonesy
Ik liep door de stad. Ik was erg slecht in cadeau's geven. Ik wist niet wat ik allemaal moest geven aan Cara en Sem. Voor Melinda had ik 3 cadeau's. 1 die ik waarschijnlijk nog niet zou gaan geven. Daar was het nog iets te vroeg voor. Voor Sem had ik uiteindelijk een motorhelm en een leren jack gehaald. Op het leren jack stond op de rug Walking Dead omdat hij terug was van de dood. Ik had voor Cara een dure michael kors tas gehaald en daarin tegoed om uit te geven bij haar favoriete winkel. Voor Melinda had ik een dure ketting gekocht. Ze had deze een keer zien liggen en kon er de hele dag niet meer over ophouden. Daarbij nog bijpassende oorbellen. Ze kreeg van mij ook een tegoedbon waarop stond dat we een weekend weg zouden gaan naar een plek naar haar keuze.
from LostSouls on 04/01/2019 12:05 AMCara
Ik keek op als ik nog alleen met Sem ben en ik beet grijnzend op mijn lip door zijn opmerking. 'Brothers aren't supposed to say those things to their sisters.' zei ik met een uitdagend grijnsje. Ik haalde een hand door mijn haar en nam nog een hap van het brood. 'Nee, je mag het niet weten. Een cadeau is een verassing. Dat hoor je niet te weten.'
from LostSouls on 03/31/2019 11:51 PMCara
Ik beet op mijn lip als ik naar Sem keek. 'Ik kan er niets aan doen, ik heb het gewoon heet.'zei ik en smeerde wat kerstbrood. Als hij zowat beveelt dat we vanavond voor iedereen een cadeau moeten hebben zuchtte ik. 'Je hebt geluk dat ik van shoppen houd.' zei ik en at een hap van mijn kerstbrood. Ik keek weer kort naar Sem. Ik hield echt ontzettend veel van hem en ik wist dat ik hem als broer moest accepteren en niet meer. Het was nu wel makkelijker. Ik heb liever broer Sem dan geen Sem.
Jonesy
Ik keek naar hem en grinnikte. 'Almost forgot you are a sucker for christmas.' zei ik en keek naar Melinda. Ik wist wel wat ik haar zou geven. Ik hoopte alleen dat het nog te krijgen was op zo een korte termijn. 'Dan zal ik ontbijt maar overslaan en aan de slag gaan.' Zei ik en grinnikte. Ik drukte een kort kusje op Cara haar kruin. 'Thanks, for bringing our brother back.' zei ik en liep vervolgens naar Melinda. 'Vanavond voor het uitpakken nog een rondje?' zei ik zacht in haar oor en drukte vervolgens een kusje op haar mondhoek.
from LostSouls on 03/31/2019 11:33 PMJonesy
Ik liep met nog een slaperig hoofd naar de eetzaal waar ik Melinda zag. 'je verspilt je melk.'zei ik met een knipoog en ging zitten. Als ik de bekende stem van Sem hoor keek ik op. Ik fronste. 'Droom ik nog?' vroeg ik en keek naar Melinda die hem om de nek vloog. Ik kwam overeind met een voorzichtige glimlach. Ik voelde aan zijn schouder. Ik voelde hem wel echt. Ik grijnsde en trok hem tegen me aan. 'You're alive!!'
Cara
Ik werd wakker en strekte me uit. Het was kerstmis. Het voelde alsof ik gister gedroomd had. Ik kwam overeind en keek in de spiegel. Ik had een blouse van Sem aan waar ik al in sliep sinds zijn dood. Hij kwam tot net over mijn kont. Ik had een sexy slipje eronder aan en liep naar beneden. Als ik zag dat Jonesy en Melinda Sem zowat dood knuffelden grinnikte ik. 'Easy! My masterpiece.' zei ik met een grijnsje en ik ging aan de tafel zitten.