Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  80  |  81  |  82  |  83  |  84  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/31/2019 11:03 PM

Melinda
Ik beet op mijn onderlip en wist niet zo zeker of het aan de boog lag." Jeetje we zijn niet bepaald de allerdagelijkse familie, maar ik ben blij dat ik jullie heb" zei ik voor het eerst terwijl ik een teder kusje op zijn lippen drukte en goed tegen hem aan ging liggen "ik ben zo moe." Gaapte ik terwijl ik mijn ogen sloot.

Sem
Als ik in Cara haar ogen kijk leg ik mijn handen op die van haar. De mannier hoe ze me aankeek en hoeveel moeite ze had gedaan om me terug te krijgen.. Ookal was ik een klootzak tegen haar. I wanted this girl.. And only this girl." I'm home little witch" zei ik glimlachend "gelukkig hoefde ik kerst niet te vieren in jou prison." Ik sprong uit de cofin en zag Jack staan "welkom terug puist." Zei hij "bek dicht wrat" ik keek kort naar Cara ik wilde wachten tot kerstavond.. Voordat ik mijn gevoelens voor haar duidelijk zou maken.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/31/2019 01:27 PM

Melinda

Ik draaide me naar hem om "i know." Zei ik tegen hem "maar verwacht niet dat ik niet jaloers of ga zeuren als je teveel tijd met haar spendeerd.. Want dan" ik hield wijzelijk mijn mond "dat zie je dan wel." Ik kroop naar hem toe op bed en drukte mijn lippen tegen de zijne "we zijn eindelijk vrij van vader." Zei ik zacht tegen hem "alleen weet ik niet hoe lang mijn jagers instinct weg blijft." 

Sem
Als ze dat zegt en weer verdwijnt pak ik de map van tafel." You sure you wanna go back?" Ik keek mijn tante aan "jij niet dan?" Vroeg ik "wil je oom Joshua niet terug zien?" Vroeg ik ze schudde haar hoofd "dat lijkt me geen goed idee." Als ze dat zegt knik ik "dan ga ik maar" ik verliet de kamer en keek nog even achter om "goodbye auntie." Zei ik "goodbye Semmie" niet veel later was ik op de plek.. Ik groef uren in de hete zon en vond het laatste stuk die ik snel aansloot "shit wat is het toverwoord ookalweer." Ik dacht na aan iets wat Cara vaak zei als ze aan me dacht "daddy... Nee dat zal het vast niet zijn.." Ik gibg helemaal terug naar de eerste keer dat we elkaar hadden ontmoet "Semmie." Voor ik het wist verdween ik uit de prison world en schoot ik overeind in mijn cofin. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/31/2019 12:05 AM

Sem
Als het echt Cara is en ze zegt waar het laatste stukje is frons ik. Ik zette mijn rechterhand op haar wang." Je bent het echt" zei ik terwijl ik tranen in mijn ogen kreeg "my adorable kid sister." 

Melinda
"Wraaklust?" Zei ik fronsdend "hoeso wraak lust.." Ik begon na te denken "o no you didnt... You fucked Cara?" Ik gaf hem een duw en kwam overeind ik deed mijn badjas aan "wat zal Sem niet gedacht hebben erbij.. I would kill you maar het is al gebeurt." Zei ik toen zuchtend tegen hem. Ik wist dat hij het sowieso deed om Sem te stangen maar als nog ik kon nu niet aanzien hoe Jonesy en Cara de adorable little sister en big brother speelde terwijl ze elkaar hadden geneukt. 

Reply Edited on 03/31/2019 12:00 PM.

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/30/2019 11:34 PM

Melinda
Als hij dat zegt voel ik me iets beter "meer dan een jaar was ik weg hoe heb je het uitgehouden?" Vroeg ik terwijl ik iets rechter ging zitten en hem aankeek. Ik was wel erg benieuwd .. Ik bedoel een jaar zonder seks en geen stress hebben van het feit dat zijn vriendin weg is dat kon hij niet en dat wist Joost ook." Je zal wel andere meisjes gehad moeten hebben.." Zei ik een tikkie jaloers maar niet heel erg.

Sem
Als ik mijn naam hoor kijk ik op "niet weer he jij bent het laatste wat ik wil zien.. Dan voel ik me nog slechter over het feit dat ik nooit mijn ware gevoelens heb kunnen zeggen.. Verdwijn alsjeblieft" zei ik tegen de illusie terwijl mijn tante binnen kwam "Cara." 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/30/2019 11:19 PM

Jack
Ik channelde Cara naar haar zelfgemaakte prison gelukkig beheersde mijn cofin zwarte magie. Ik probeerde haar zolang mogelijk te chanelem hopelijk vond Sem uit hoe hij terug moest komen door Cara's aanwijzingen.

Mel 
Ik lag naakt tegen Jonesy aan terwijl we naar de openhaard keken." Vind je ook dat ik de familie verpest?" Vroeg ik hem zacht terwijl ik met mijn vingers over zijn borstkast glee.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/30/2019 08:53 PM

Jack
"Cara i'm a wizard i can do both." Zei ik tegen haar "laten we het nu doen.. Beter dat hij het bericht nu krijgt dan later" zei ik tegen haar .

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/30/2019 08:37 PM

Jack
Als ze dat zegt frons ik "je hebt niemand om te chanelen tenzij je wilt wachten op je broer." Zei ik terwijl ik naar boven keek "o you going to chanel me don't you?" Zei ik pijnzend ik nam diep adem en dacht aan het terug zien van mijn beste vriend.. We hadden nog een bucket list om af te maken.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/30/2019 08:15 PM

Jack
Als ze me vraagt over een ascedant knik "yeah its a device to keep people in a magic prison world" zei ik tegen haar "alleen de mensen die vast zitten in die wereld weten niet dat het ook een apparaat is om vrij te komen.." Zei ik tegen haar.

Melinda
Als ik voel dat hij zijn tempo verhoogd kom ik klaar en hevig ook." Jonesy" zei ik hijgend terwijl ik naar hem keek en ik met mijn wijsvinger langs zijn onderlip glee die onder mijn goedje zat.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/30/2019 07:59 PM

Melinda
Luide kreuntjes verlieten mijn lippen terwijl ik op mijn onderlip beet en ik hem voelde bij mijn clit.. Het was mijn zwakke plek en ook de snelste manier om me klaar te laten komen." O god"  mijn rug werd hol terwijl ik mezelf een beetje omhoog duwde tegen Zijn mond "ik ga komen." Zei ik zacht.

Jack
"Sorry Van het verlies van je broer trouwens." Zei ik tegen haar terwijl ik aan die lafaard Kenzo dacht." Was er maar een mannier om hem terug te brengen."  

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/30/2019 07:37 PM

Melinda
Mijn lichaam voelde warm aan terwijl ik mijn nek strekte en al zijn kusjes voelde. Elke aanraking die hij maakte als ik hem na onder voel gaan strek ik mijn armen naar achter en nam ik een kussen vast.. I just wanted him to touch me everywhere.

Jack
Ik kwam de Lincoln mansion binnen terwijl Cara haar jas was vergeten bij de memorial." Cara!" Riep ik terwijl ik gekreun horde en dat vast Jonesy moest zijn met 1 of andere meid maar daar focuste ik me niet op.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  80  |  81  |  82  |  83  |  84  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page