Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  81  |  82  |  83  |  84  |  85  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/30/2019 07:18 PM

Sem
Als ze dat zegt draai ik me langzaam om "i.." Maar als ze verdwenen is kijk ik fronsend om me heen." See i'm delusional" zei ik geïrriteerd terwijl ik met de ascendant naar beneden liep en tante Emilia zocht.

Melinda
Als hij me zoent weet ik niet wat ik moet doen mijn lichaam reageerde op al zijn aanrakingen.. Let hem in Melinda. Ik glee met mijn rechterhand door zijn haar en glee met mijn linker onder zijn shirt. Als ik een supernaturel being was geweest had ik hem sneller uit zijn kleding kunnen krijgen. Ik vergat te rouwen om mijn broer.. Ik vergat dat ik één jaar niet in Jonesy zijn leven was geweest. Dat was wat mijn gevoelens met me deden.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/30/2019 07:07 PM

Sem
"Can i touch?" Vroeg ik terwijl ik mijn hand uitstak maar die zo door haar heen ging." Volgens mij is dit de fase dat ik begin te hallucineren" ik draaide me om en raapte de ascendant op die nog heet was."

Melinda
Als Jonesy me aanraakt voel ik dat ik kippenfel krijg... Hij was lang niet meer zo dichtbij geweest. Ik draaide me naar hem om en keek in zijn ogen terwijl mijn handdoek van mijn lijf afgleed. Hoe langer ik keek hoe langer ik besefte dat ik naakt voor hem stond.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/30/2019 06:36 PM

Melinda
Ik kwam net de douche uit en keek in de spiegel. Ik voelde me vies en walgelijk ik was nu weer opnieuw de zondebok van de familie. Alsof het al niet genoeg was dat ik mijn broertje de dood in had gejaagd.

Sem
Ik was aan het spelen met de ascendant en voelde het ineens branden in mijn hand. Ik liet het vallen en voelde een windvlaag over me heen gaan als ik opeens Cara voor me neus zie kijk ik geschrokken op "what the.." 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/30/2019 06:08 PM

Melinda
"Natuurlijk niet ze geeft niet op om Sem terug te krijgen geloof mij maar." Zei ik zuchtend terwijl ik diep adem nam en naar ons familie portret keek "wat als moeder er achter komt dat Sem overleden is en vader gedaggered is?" Vroeg ik hwm toen "het is allemaal mijn schuld for being a stupid human.

Sem
Ik zat op mijn ooom'd kamer die vol met posters hing van lekkere vrouwen en eentje op zijn bureau met een foto van Emilia in haar lingerie." Zo eentje moet ik ook van Cara hebben" zei ik nadenkens terwijl ik kort naar de ascendant keek en diep adem nam. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/30/2019 05:57 PM

Melinda
"Yeah.. Het spijt me dat ik je bijna probeerde te vermoorden tho." Zei ik zacht tegen hem "ik had je niet zo moeten pushen om er wat meer voor me te zijn." Ik wilde het over Semmie hebben maar iets in mijn achterhoofd zei me dat hij sooner or later terug zou zijn. 

Sem
Tante Emilia luisterde naar me het was relaxend." jullie oom probeerde me ook hiervandaan te krijgen" zei ze "alleen heb ik het afgewezen" ze liep naar een kastje en pakte een oud roestig ding er uit." Hiermee wilde hij me terug brengen naar reality.. Als ik je zo hoor ben je niet blij om hier te zijn" zei ze zacht.." Ik denk dat je zus ooit nog is zal proberen om contact met je te leggen." 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/30/2019 05:42 PM

Sem
"Mis je thuis niet?" Vroeg ze toen terwijl ik even na dacht "soms." Ik dacht aan Cara die er alles aan deed om me terug te krijgen." Ik mis de drugs mijn broer en zusjes, feesten, seks hebben tot mijn ballen hangen" zei ik tegen haar "maar het aller ergste wat ik mis is Cara Lincoln."

Melinda
Als Jonesy zijn arm om me heen slaat voelt het vertrouwd. We hadden nog niet gepraat over wat er is gebeurt maar dat kwam nog wel. Ik had hem nodig en hij had mij nodig.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/30/2019 05:15 PM

Melinda

Ik stond in de kamer als laatst naar Sem zijn dooie lichaam te kijken. Ik legde zijn helm naast zijn kist terwijl mijn andere 2 siblings net zo zwart waren gekleed als ik." We will find a way to bring you back little brother" ik aaidr nog een keer langs zijn wang en ging terug naast Jonesy staan. Terwijl Jack de volgende was die een ode mocht doen.

Sem
"Oef deze bourbon geweldig!" Zei ik tegen Emilia "1933 blijft het beste jaar met de beste alcohol!" Zei ze terwijl ze danste op Jazz muziek "sinds jij hier bent is alles een stuk leuker behalve dat ik steeds dezelfde dag leef." Zei ze zuxhtend terwijl ze naast me neerplofte.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/30/2019 04:56 PM

Sem
Als ik word hoor ik vogeltjes "Sem wake up." Ik keek op naar mijn tante die overleden was terwijl ik me luchtig voelde." Waar ben ik?" Vroeg ik terwijl ze me overeind hielp "on the otherside." Als ze dat zegt draai ik me om naar de Mansion "i am death." 

Melinda
Ik schoot wakker en zag dat ik in mijn bed lag. Ik keek om me heen terwijl het leek of er niks gebeurt is." Jonesy!" Riep ii terwijl ik overeind kwam en naae mijn prullenbak liep waar ik in begon te kotsen.

Kenzo

"Ginie" zei ik zacht terwijl ze overeind kwam." Kenzo" zei ze verbitterd "what did you do." Als ze zo reageerd frons ik "niet blih om me te zien sissy?" Ik keek naar de heks en naar Sem waarvan ik het hartritme niet meer horde "he is death well not my problem we need to go." Ik nam Ginie's pols vast terwijl ik de clockspell eindigde en we de stad verlieten. 

Jack en Ben 
Als we Sem zien liggen met Cara rennen we er op af." Hey Cara wake up" zei Ben terwijl ik Sem wakker probeerde te krijgen maar zijn hart was gestopt met kloppen." He is death" zei ik met tranen in mijn ogen.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/30/2019 04:21 PM

Sem
"Cara nee..." Zei ik terwijl Kenzo opkeek en met een hand gebaar mijn nek brak.

Kenzo
" I know one get ready to use your spells" zei ik grijnzend terwijl ik naar Sem keek "hij komt wel bij wacht hier.." Ik liep naar buiten en haalde Lilian uit mijn achterbak.. Ik had van de spell gehoord maar ik was niet sterk genoeg om het uit te voeren. Ik gooide Lilian voor haar neer "nou begin."

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/30/2019 04:10 PM

Kenzo
Ik keek op bij het horen van die kleine heks waarvan haar familie haar had uit gebuit. Als ze over Ginie terug halen begint kijk ik geïnteresseerd op "speak" zei ik terwijl ik dichterbij kwam. 

Sem
Als Cara en Jonesy er tussen komen en Kenzo zich focust op Cara. Spring ik overeind om hem aan te vallen maar voelde ik dat de kracht uit mijn lichaam verdwenen was. De eclipse was begonnen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  81  |  82  |  83  |  84  |  85  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page